• Ik en een vriendin zijn op zoek naar een cover voor ons nieuwe verhaal 'The legend of Thanasis'

    [center]Louis komt uit een rijke familie en vertrekt op cruise. Een arm meisje Madison wil ook graag op die cruise, maar is te arm. In het kleine café aan de haven waar ze werkt zitten tientallen mensen die bijna op cruise vertrekken. Ze besluit een kaartje te stelen en raakt zo op het schip. Alleen wat niemand weet is dat er iets mis is op het schip ..
    zoiets ongeveer (:


    Onze verwachtingen:


    Titel:
    The Legend of Thanasis

    Foto's:
    Louis Tomlinson
    (Liefst een rijke weergave/Look)

    Anna Kendrick
    (Liefst een arme weergave/Look

    De titanic
    (Foto naar keuze/keuzes)

    Sfeer
    Het verschil tussen Rijk en arm goed weergeven, als at mogelijk is natuurlijk. Een dramatisch effect, samen met een lichte toets van romantiek[/center]


    Alvast bedankt Jinora en Cenation

    [ bericht aangepast op 3 nov 2013 - 18:53 ]


    '' Type Sangster if you can see this. "

    Jhep, dus alsjeblieft als iemand zo lief is om ons te helpen?


    16 - 09 - '17

    Kan je een beetje informatie over de story zelf geven? Ik zal morgen wat proberen, dus bij deze een mijn topics-berichtje.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Rosarum schreef:
    Kan je een beetje informatie over de story zelf geven? Ik zal morgen wat proberen, dus bij deze een mijn topics-berichtje.


    Lottaaa (:

    De uitleg komt in de beginpost


    16 - 09 - '17

    Sylvieeeee. (:
    Agh fucking shit. Ik kan mijn laptop een week niet gebruiken, maar ik zal proberen die van mijn moeder te stelen lenen.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Rosarum schreef:
    Sylvieeeee. (:
    Agh fucking shit. Ik kan mijn laptop een week niet gebruiken, maar ik zal proberen die van mijn moeder te stelen lenen.


    Hehe
    Ok, thank you! x


    16 - 09 - '17

    Iemand nog?


    16 - 09 - '17