• Hey y'all
    Omdat ik een behoorlijk fan ben van The Walking Dead, leek het me wel leuk om er een rpg bij te maken. Misschien is het al eerder gedaan, misschien ook niet. Dat maakt me niet zoveel uit.

    Het gaat er om dat ik op zoek ben naar fans of mensen die weten wat het is en het leuk lijkt om zich daar in te verdiepen. Per definitie hoeft het niet een enorm grote groep te zijn, gewoon een stel enthousiaste mensen is ook goed (:

    Als er genoeg gegadigden zijn kunnen we altijd beslissen hoe we de rpg gaan indelen.

    Van hoe en wat kunnen we dan altijd later nog beslissen omdat ik eerst wil weten of er überhaupt animo voor is

    Dus voel je er wel wat voor, tell me!

    x

    (ik weet dat het nog niet echt een rollentopic is, maar ik wist niet zo snel waar ik het anders moest plaatsen)

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 5 nov 2013 - 16:26 ]


    The woods are lovely, dark and deep. But I have promises to keep, and miles to go before I sleep.

    het ligt eraan hoe je de rpg ziet, ik zou sowieso alleen mee doen als de rollen zelf gemaakt worden. ik ben namelijk niet heel erg voor de fanfic rpg's.


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    De rpg is denk ik niet hetzelfde als je de rollen naa probeert te spelen, dus het wordt met eigen rollen in hetzelfde jasje als de sfeer van TWD (:


    The woods are lovely, dark and deep. But I have promises to keep, and miles to go before I sleep.

    Hmm, ik zou er niet aan meedoen eigk.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik doe er mee aan één, maar op het moment ligt hij een beetje stil omdat we op iemand wachten.
    Maar ik zou wel meedoen, denk ik.


    Your make-up is terrible

    Mwah, er zijn al wel redelijk wat zombies RPG nu of geweest.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered