• A Vampire child. ~Twilight~

    De 10-jarige Lotte, de 13-jarige Sylvie en de 15-jarige Mirthe zijn drieling-vampiers. Tenminste, ze lijken zo veel op elkaar dat ze elkaar als drieling beschouwen. Lotte´s ouders zijn al dood. Ook die van Sylvie zijn nergens te vinden. Maar Mirthe is van huis weggelopen. Sylvie en Mirthe weten dat ze vampiers zijn, maar hun kleine "zusje" Lotte niet. Ze proberen het geheim te houden, maar eens lukt dat niet. Alleen als ze in Volterra op vakantie gaan, merken de Volturi dat ze een vampierkind bijhebben... Hoe loopt het af?


    Zal ik dit doen???

    [ bericht aangepast op 3 juni 2011 - 22:38 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Het lijkt me een beetje vreemd dat één van de drie niet weet dat ze een vampier is. Ze vindt het niet vreemd dat ze bloed wilt drinken, rode ogen heeft en glinstert in zonlicht?

    Ik hou niet zo van vampiers en vampier-stories, dus voor mij hoef je het iig niet te doen ;)


    I was an angel living in the garden of evil

    Romantic schreef:
    Het lijkt me een beetje vreemd dat één van de drie niet weet dat ze een vampier is. Ze vindt het niet vreemd dat ze bloed wilt drinken, rode ogen heeft en glinstert in zonlicht?


    Lotte´s zussen doen er alles aan om haar niet bloot te stelen. Ze heeft sowieso geen dorst, daar merkt ze zelf niets van. Ze heeft gouden ogen, want ze is vegetarisch, maar haar zussen zeggen dat ze gele ogen heeft, en dat gelooft ze. Beter uitgelegd hoop ik?


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Hoe kun je nu drieling zijn als je niet van dezelfde leeftijd bent?


    Ik ben gemeen xoxo

    Waarom ook niet? Als je inspiratie hebt moet je schrijven ;)


    Niemand is dom, mensen zijn gewoon goed in andere dingen

    Beleza schreef:
    Hoe kun je nu drieling zijn als je niet van dezelfde leeftijd bent?


    Ga ik nog veranderen;)


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Het is veranderd


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.


    Lotte´s zussen doen er alles aan om haar niet bloot te stelen. Ze heeft sowieso geen dorst, daar merkt ze zelf niets van. Ze heeft gouden ogen, want ze is vegetarisch, maar haar zussen zeggen dat ze gele ogen heeft, en dat gelooft ze. Beter uitgelegd hoop ik?


    Ze heeft geen dorst, maar heeft wel gouden ogen omdat ze dierenbloed drinkt?
    Ik vind dit het enige punt dat je nog wat moet uitwerken, voor de rest zou ik het gewoon doen (:

    Romantic schreef:
    (...)

    Ze heeft geen dorst, maar heeft wel gouden ogen omdat ze dierenbloed drinkt?
    Ik vind dit het enige punt dat je nog wat moet uitwerken, voor de rest zou ik het gewoon doen (:


    Ik ben tenminste al bezig aan het eerste hoofdstuk (:


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Laat je me even weten als de story online staat?


    Niemand is dom, mensen zijn gewoon goed in andere dingen

    katl1 schreef:
    Laat je me even weten als de story online staat?


    Ja ;)


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.