• Ik zoek even plaatjes.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Evolution schreef:
    What happened? :c
    allereerst na anderhalve week vrij geijk van half 9 tot half 5 les. ruzie alweer met een medestudent waar ik me hateloos aan irriteer. De vorige keer ging het zo ver dat ik in huilenuit ben gebarsten gaat ze me doodleuk vragen welk lokaal, dan de school die zich totaal nergens aan hod ik spreek 18de af met stageadres omdat is aangegeven vervolgens nee het is een week later, dan over de VOG die school zou betalen en regelen mag ik dus nog morgen sterves vroeg men nest uit voor dat klere ding van 30 euro omdat ik anders geen stage mag lopen terwijl ik les heb, dan moet ik door de kut regen, is mijn moeder boos omdat ze belt, kookt en ik gewoon even mijn punten laat zien en nu weet ik niet of papa me gaat brengen naar dansen en ik ben gewoon op. Ik heb zin om even keihard een potje te janken want ik ben er gewoon zo klaar mee


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik ben nat door de regen. Wauw :c


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    IrishNialler schreef:
    (...) allereerst na anderhalve week vrij geijk van half 9 tot half 5 les. ruzie alweer met een medestudent waar ik me hateloos aan irriteer. De vorige keer ging het zo ver dat ik in huilenuit ben gebarsten gaat ze me doodleuk vragen welk lokaal, dan de school die zich totaal nergens aan hod ik spreek 18de af met stageadres omdat is aangegeven vervolgens nee het is een week later, dan over de VOG die school zou betalen en regelen mag ik dus nog morgen sterves vroeg men nest uit voor dat klere ding van 30 euro omdat ik anders geen stage mag lopen terwijl ik les heb, dan moet ik door de kut regen, is mijn moeder boos omdat ze belt, kookt en ik gewoon even mijn punten laat zien en nu weet ik niet of papa me gaat brengen naar dansen en ik ben gewoon op. Ik heb zin om even keihard een potje te janken want ik ben er gewoon zo klaar mee


    AHW :c
    - Sending virtual hugs -


    That is a perfect copy of reality.

    Daddario schreef:
    Ik ben nat door de regen. Wauw :c


    Niet lachen Demi, niet lachen :3


    That is a perfect copy of reality.

    Evolution schreef:
    (...)

    Niet lachen Demi, niet lachen :3


    IK MOEST TRAINEN IN DE REGEN :c


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Hola (:


    Because I love him, do I need another reason?

    Ja ik voelde me een beetje lonely hier C:


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Ik merkte het c:


    Because I love him, do I need another reason?

    Kan je reageren bij BATG C: Ik moet nog leren voor AK PW morgen.. Bleh.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Hmm, ja zo. Ik moet ook nog even een stukje bij Changes schrijven c: En succes alvast ^^


    Because I love him, do I need another reason?

    Lauren is niet zo makkelijk mee te nemen, AHAHAHAHAHA.


    That is a perfect copy of reality.

    Nee, maar ik wacht heel even op Denise ^-^


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Uhu. Nu ben ik nieuwschierig :<


    That is a perfect copy of reality.

    Ik ook, haha. Gaat Tyler Jace helpen of Lauren achterna? Lol.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Ik hoop op helpen, hèhè. Lauren verdient het niet om in dat hok te moeten zitten :c


    That is a perfect copy of reality.