• Hey allemaal,

    ik ben begonnen aan een nieuwe 1D story hij gaat als volgt:

    Wat zou jij doen als je wekker ging in de vakantie? Je omdraaien en verder slapen?
    Wat zou jij doen als op die moment je lief naast je ligt? Hem nog vastpakken?
    Wat zou je doen als je merkt dat hij koud aanvoelt? Ijskoud?
    Wat zou jij doen als je onschuldig in de gevangenis zit voor moord op je lief?

    Wat zou jij doen als je meemaakte wat ik heb meegemaakt?


    Alles heeft maar een oorzaak. Het hecht zich vast in je en laat je nooit meer los. Alles heeft maar een gevolg. Alles is gewoon mijn schuld.
    I'm not an addict, maybe that's a lie!


    Dit is het verhaal van de jonge Harry Styles. Hij maakt het allemaal mee. Drugs, het is een vergif dat langzaam in je kruipt en er nooit meer uitkomt. Het zorgt ervoor dat alles wat je lief hebt verdwijnt. Hij heeft het zelf gezien. Alles ging langzaam weg, maar er zijn tekens. Tekens dat alles weer beter zal gaan. Tekens dat zij weer terug zal komen. Dat bloesje dat jij draagt, dat is een teken. Zij had er ook zo een. Zij wil dat hij weet dat zij ooit terug zal komen. Zij stuurt deze signalen.
    Drugs het is een vergif dat langzaam in je kruipt en er nooit meer uitkomt.

    lijkt het je wat?
    klik


    You may not be plastic but you are fan-tastic

    Nee.


    Some people are art and do art at the same time

    Scorpia schreef:
    Nee.


    Reageer dan gewoon niet.

    OT: Ik zal even kijken.


    De rustigste manier van zelfmoord is houden van een vreemdeling.

    Scorpia schreef:
    Nee.

    Komkom, een beetje vriendelijker en met wat opbouwende kritiek erbij kan ook wel ;).
    Ik ben niet zo'n fan van One Direction-fanfic, maar ik zal eens een kijkje nemen.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Ik heb het eerste hoofdstukje gelezen, en op de een of andere manier pakte het me niet.
    De titel daarentegen vind ik zeker mooi!

    Het is trouwens dat moment, en niet die moment


    ~ It's impossible to forget someone who gave you so much to remember ~

    xiheartharry schreef:
    Ik heb het eerste hoofdstukje gelezen, en op de een of andere manier pakte het me niet.
    De titel daarentegen vind ik zeker mooi!

    Het is trouwens dat moment, en niet die moment


    Dankjewel om even een kijkje te nemen ;)
    ik pas het zometeen aan.

    De tekst is gebaseerd op een toneelstuk dat ik ooit gezien heb. Het begin pakte me niet, maar gedurende het hele toneel kwam ik er echt in.
    Ik probeer je niet te overtuigen om het hele verhaal te lezen hoor ;) Het was een eigen ervaring.


    You may not be plastic but you are fan-tastic