• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend hipster en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!


    Mod Melding:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaats vinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic.


    Some people are art and do art at the same time

    Is het echt zo raar dat ik later jager wil worden? Niet dat ik dat ooit kan, maar ja...


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    wat mij dwars zit is dat ik volgende week een SE week heb ! en het vet druk is en het is gewoon te veel om te leren .....

    Ah de zorg verzekering kan weer veranderd worden volgende week. Dat maar ff doen, kan ik weer normaal naar de tandarts. Moet ik echt doen... Naar de tandarts.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Kom online. Please. Please. (no_chears)


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Ik heb dus echt geen zin in morgen...


    Your make-up is terrible

    Rawiyah schreef:
    Is het echt zo raar dat ik later jager wil worden? Niet dat ik dat ooit kan, maar ja...


    wat is daar raar aan ? als jij het leuk vind of leuk lijkt is het toch helemaal niet raar ?
    Ik wil later Podium en Evenementen technicus worden een types mannen beroep met die podiums opbouwen enzo ... en ik ben toch echt 100% een meisje ...
    Er is niks raar aan een beroep of hobby hoor :) iedereen is anders

    Well played my friend...

    [ bericht aangepast op 7 nov 2013 - 20:00 ]


    Oh look - I'm opening my box of care! Oh wait - it's empty! - Jinx, the Loose Cannon.

    Minnesota897 schreef:
    (...)

    wat is daar raar aan ? als jij het leuk vind of leuk lijkt is het toch helemaal niet raar ?
    Ik wil later Podium en Evenementen technicus worden een types mannen beroep met die podiums opbouwen enzo ... en ik ben toch echt 100% een meisje ...
    Er is niks raar aan een beroep of hobby hoor :) iedereen is anders


    Me broer doet dat en er zit een meisje in zijn klas.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Tonto schreef:
    (...)

    Me broer doet dat en er zit een meisje in zijn klas.


    ach wel leuk toch ? ik ben nooit zo'n meisje-meisje geweest ,heb altijd ook al goed met jongens op kunnen schieten , dus mij maakt het me echt niks uit :p

    Penis penis balzak. Jij bent klootzak :'D Fucking squid fondler!

    [ bericht aangepast op 7 nov 2013 - 20:14 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Bijna weekend!


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Titan schreef:
    Penis penis balzak. Jij bent klootzak :'D Fucking squid fondler!

    wat

    :')


    I live for the applause, you will die for it.

    Piltover schreef:
    Well played my friend...


    "Pride relates more to our opinion of ourselves, vanity to what we would have others think of us." - Jane Austen

    Waarom kan ik geen Duits DDDDD:


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Problemen problemen problemen.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'