• Goed voor beeldende vorming moest ik dus een zelf portret maken.
    1 getekend en 1 geschildert.




    Note: ik kan heel slecht na tekenen en had nog nooit een gezicht geschilderd.
    Plus dat we hier in totaal maar 2,5 uur voor hadden om alles te pakken en af te ronden.

    Voor de mensen die zich af gevragen hoe ik eruit zie:


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Ik vind 't knap, zou het je niet na doen ;D.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Ik doe dat je sowieso niet na. Als ik ergens slecht in ben is 't wel tekenen..
    Ik vind 'm best goed gelukt c;


    26 - 02 - '16

    ahh thank you guys!


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Eerlijk gezegd vind ik het niet lijken op jezelf, maar het is wel heel mooi geschilderd! :) Vooral de ogen zijn mooi gelukt!


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    nerveus schreef:
    Eerlijk gezegd vind ik het niet lijken op jezelf, maar het is wel heel mooi geschilderd! :) Vooral de ogen zijn mooi gelukt!
    ik ook niet hoewel ik wel vergelijkingen zie xD
    maar tnx!


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Die ogen zijn echt mooi gedaan.


    The sun loved the moon so much, he died every night to let her breathe.

    Ik vind hem niet lijken , sorry. De huid is te donker en delen uit de foto staan niet in de tekening/schilderij.
    Maar 2,5 uur is dan ook weer erg weinig. Wij kregen ongeveer 2 maanden aan lessen voor een geschilderd zelfportret op doek.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Plenilunium schreef:
    Ik vind hem niet lijken , sorry. De huid is te donker en delen uit de foto staan niet in de tekening/schilderij.
    Maar 2,5 uur is dan ook weer erg weinig. Wij kregen ongeveer 2 maanden aan lessen voor een geschilderd zelfportret op doek.
    we hadden echt klote verf en kwasten we moesten het ook nog eens doen op kartonpapier.

    Die foto was om een beeld van mij te geven en was niet na geschilderd heb voor een spiegel gezeten

    [ bericht aangepast op 9 nov 2013 - 14:34 ]


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Voor iemand die zich slecht vindt in natekenen en gezichten maken issie nog best oke gelukt imo :].


    No growth of the heart is ever a waste

    Hashirama schreef:
    Voor iemand die zich slecht vindt in natekenen en gezichten maken issie nog best oke gelukt imo :].


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Guinness schreef:
    (...)we hadden echt klote verf en kwasten we moesten het ook nog eens doen op kartonpapier.

    Die foto was om een beeld van mij te geven en was niet na geschilderd heb voor een spiegel gezeten

    Ik snap wat je bedoelt, hoor, en kartonpapier? Oo Ben ik even blij dat we normaal papier hebben en dat we de grote zelfportretten op doek deden.
    Dit was hoe wij het moesten doen op papier en met een spiegel. Het ging niet om de juiste huidskleur, maar juist verschillende tinten om de schaduwen aan te geven.



    De ogen zijn bij jou wel heel mooi, de irissen en dat glimplekje (:


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Mooi gedaan!
    Ik vind voornamelijk de ogen altijd zo moeilijk ö


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    Hashirama schreef:
    Voor iemand die zich slecht vindt in natekenen en gezichten maken issie nog best oke gelukt imo :].


    + ik lief de ogen! Ik doe het je niet na, al vind ik die dat niet geverfd is mooier. :]


    Some people are art and do art at the same time