• Ik heb meerdere keren gehad dat ik een blog wilde bewerken, maar net er naast klikte en dus op verwijderen drukte.
    Daarom zou ik het handig vinden om een verwijdermelding te krijgen, net zoals je hebt bij het verwijderen van een hoofdstuk.


    Blog verwijderen
    Weet je 100% zeker dat je deze blog wilt verwijderen?

    DEZE ACTIE KAN NIET TERUGGEDRAAID WORDEN!

    [Ja, verwijder maar] [Nee, toch maar niet]


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Ik maak niet echt blogs, maar voor degene die het wel doen kan het handig zijn.
    Voor


    Queer zijn is gewoon alles

    Heb ik ook al gehad.
    Voor.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Dooddoenervo schreef:
    Ik maak niet echt blogs, maar voor degene die het wel doen kan het handig zijn.
    Voor


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Heb ik een keer gehad ja. Voor.


    Some people are art and do art at the same time

    Dooddoenervo schreef:
    Ik maak niet echt blogs, maar voor degene die het wel doen kan het handig zijn.
    Voor


    Stenenlikker

    Dooddoenervo schreef:
    Ik maak niet echt blogs, maar voor degene die het wel doen kan het handig zijn.
    Voor


    take me back to the basics and the simple life

    Dat zou echt heel erg handig zijn. :'D Die knopjes zijn zo klein en zitten vlak naast elkaar, dus ik ben iedere bang dat ik op het verkeerde klik.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Nog niet voor gehad, maar ik zie het nut er duidelijk van in. ^^


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    voor


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Ja, ik durf mijn blog om die reden nooit te bewerken op mijn gsm. Voor, voor, voor.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Ik heb het ingesteld (Y)


    Dit is mijn signature...

    Ah, super. Dat voelt toch en stuk veiliger. (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Super Rutger. (Y)

    [ bericht aangepast op 7 jan 2014 - 13:52 ]

    Square schreef:
    Ah, super. Dat voelt toch en stuk veiliger. (:

    [ bericht aangepast op 7 jan 2014 - 15:25 ]


    Some people are art and do art at the same time