• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?



    Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Cosette| Koningin Camargue | Paard (1)
    - Cybele| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Merwin| Koning Juléan Yahuar | Luipaard (6 )
    - Chaim | Koning Moose Anderson | Beer
    - Burlington | Koning Rey Venado | Hert (2)
    - Burlington Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -
    -

    Wachters
    - Cosette| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - Chaim| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - MoonBerry| Jayden Scothill | Wachter van. ...
    - Cybele| Melody Hope Winslow | Wachter van Moose Anderson
    - MissDreams| Roseline Isis Amon | Wachter van Juléan Yahuar
    -
    -
    -

    Floraten onbeperkt
    Forbes| Faye Melodié Sanchez
    Citizen| Domestica Amoia Lestice

    Mensen onbeperkt
    MissDreams| Sandriné Lucia Romaní
    Cosette| William Irial Smelting
    Chaim| Madeline Lucy Walls

    [ bericht aangepast op 22 april 2012 - 16:42 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Atreyu

    ""Heel mooi."
    Tenminste, dat is wat ik denk dat ze zei. Het kwam er nogal stilletjes uit.
    "Ik dacht altijd dat jij trouwen maar niets vond?"
    Terwijl ze me een kusje geeft, sla ik mijn armen om haar middel.
    "Of althans niets voor jou. Of zit ik fout?"
    Ik denk even na. Als ik eerlijk moet zijn is het ook nooit in me opgekomen voor ik Fedea kende. Ik wist wel altijd dat ik uiteindelijk wel een gezinnetje wilde, maar ik had mezelf ook nog wel een tijdje single ingebeeld toen. Ik kijk haar rustig aan.
    "Waarom denk je dat?" vraag ik zachtjes terwijl ik een lok haar achter haar oor stop.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    "Waarom denk je dat?"
    Ik denk even na en haal mijn schouders op.
    "Geen idee. Ik ken je reputatie, en voel me dan ook vereerd."
    Ik druk een iets langere kus op zijn lippen.
    "Maar trouwen? Ik weet niet."
    Ik zucht even. Ergens wel jammer, aangezien dat de droom is van elk meisje.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Rey

    "Ik ben de nieuwe hier, jij niet. Als er een plek was, dan zou jij het toch wel moeten weten."
    "In je eentje op ontdekkingsreis gaan is lang niet zo leuk als met twee."
    Ik kijk haar even aan en neem haar hand vast.
    "He kijk, ik heb iemand gevonden!"


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "In je eentje op ontdekkingsreis gaan is lang niet zo leuk als met twee. He kijk, ik heb iemand gevonden!" Hij grijpt mijn hand even beet en gelukzalig kijk ik er even naar.
    "Nu niet, andere keer misschien." zeg ik erop als antwoord en trek het deken wat omhoog.
    "Wat voor ontdekkingsreis had je in gedachten?" vraag ik dan en kijk hem nieuwsgierig aan, zachtjes knijp ik in zijn hand.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    "Nu niet, andere keer misschien. Wat voor ontdekkingsreis had je in gedachten?"
    Ik grinnik.
    "Ik bedoelde nu ook niet."
    Lachend druk ik een kus op haar slapen en verstrengel onze vingers.
    "En geen idee. Wat gaan wandelen, eens op reis ofzo. Alleen als je wil, uiteraard."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "Ik bedoelde nu ook niet." Ik gaap even en voel hoe hij zijn lippen op mijn slapen drukt. Nu we hier zo in bed lagen kwam de vermoeidheid met een rotgang terug.
    "En geen idee. Wat gaan wandelen, eens op reis ofzo. Alleen als je wil, uiteraard." Ik glimlach en knik. Wandelen, op reis. Ik vind het prima, het zou vast wel leuk zijn.
    "Ik vind het prima hoor." Ik glimlach even bij het idee.
    "Dan gaan we klifduiken." bedenk ik me en zeg ik enthousiast hierna en zou zeker in mijn handen geklapt hebben als ik Rey zijn hand niet vast had.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    "Ik vind het prima hoor. Dan gaan we klifduiken."
    "Klifduiken?"
    Ik kijk haar verrast aan.
    "Wauw, het eerste meisje dat ook wil klifduiken!"
    Ik doe alsof ik tegen een God praat, die aan het plafond hangt.
    "Dank u, heer!"


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "Wauw, het eerste meisje dat ook wil klifduiken! Dank u, heer!" Ik kijk automatisch naar het plafond, maar betrap me dan zelf dat ik wel erg dom bezig ben en begin te lachen.
    "Natuurlijk wil ik klifduiken. Zolang ik maar niet tegen een steen op knal lijkt me het wel leuk." zeg ik en kijk hem even aan.
    "Ik ben vast niet het enige meisje hoor, ben ik vrijwel zeker van." weet ik te zeggen.
    "Dan heb je vast niet goed gezocht." En knijp hem even in zijn neus.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Liam

    Ik glimlach. 'Tja dan had ik maar niet over zijn land moeten lopen.' Ik haal mijn schouders op. 'Ik was echt een herrieschopper als puber als ik er zo aan terug denk.' Lach ik zachtjes.

    Madeline

    Mijn moeder kijkt me bewonderend aan. 'Echt Maddie? Wat leuk!' Roept ze uit. 'Ja ik heb haar al vaak genoeg horen zingen ken je haar eigen liedjes?' Ik voel me rood worden. Ik kon nooit goed met complimentjes of opmerkingen omgaan.

    Rey

    "Natuurlijk wil ik klifduiken. Zolang ik maar niet tegen een steen op knal lijkt me het wel leuk. Ik ben vast niet het enige meisje hoor, ben ik vrijwel zeker van. Dan heb je vast niet goed gezocht."
    Ik grinnik.
    "Wil je dan dat ik iemand anders ga zoeken?"
    Uitdagend kijk ik haar aan.
    "En gewoon duiken? Doe je dat ook?"


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "Wil je dan dat ik iemand anders ga zoeken? En gewoon duiken? Doe je dat ook?" Hij kijkt me uitdagend aan, een grijns siert mijn lippen.
    "Wil jij wel klifduiken met een ander meisje?" zeg ik op dezelfde toon terug en kantel mijn gezicht wat zijn richting toe.
    "Ik moet morgen namelijk dan wel een nieuwe bikini uitzoeken en tja, als jij dan met een ander meisje wilt klifduiken? Dan wil je vast ook niet helpen met uitzoeken, hmm?" fluister ik in zijn oor en grinnik even.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    "Wil jij wel klifduiken met een ander meisje? Ik moet morgen namelijk dan wel een nieuwe bikini uitzoeken en tja, als jij dan met een ander meisje wilt klifduiken? Dan wil je vast ook niet helpen met uitzoeken, hmm?"
    Ik grinnik.
    "Daar zeg je wat."
    Ik doe alsof ik even nadenk.
    "Nee, ik denk dat ik dan toch met jou zal gaan."
    Grinnikend kijk ik haar aan.
    "Ooit al in Jamaica geweest? Ik niet, maar het schijnt er prachtig te zijn."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    "Geen idee. Ik ken je reputatie, en voel me dan ook vereerd."
    Ze geeft me een kus, langer dan net.
    "Maar trouwen? Ik weet niet."
    Verward kijk ik haar aan. Daar ben ik dus niks mee. Wil ze het nou zelf niet of denkt ze dat ik het absoluut niet wil? Ik druk een kusje op haar voorhoofd en draai me om zodat ik de schotels snel kan doen. Ik heb er een hekel aan, dus doe ik liever elke dag een klein beetje dan na drie dagen een hele hoop. Terwijl het warme water de gootsteen vult, verzink ik in gedachten. Ik ken je reputatie. Heb ik dan nog niet aan haar bewezen dat het bij haar anders ligt? Denkt ze dat het me alleen om seks draait?


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    Ik neem een handdoek en kijk hem even aan.
    "He," zeg ik zacht.
    "Ik hou van je, hoor."
    Glimlachend druk ik een kusje op zijn lippen.
    "Als jij niet wil trouwen, is mij dat gelijk hoor."
    Ik staar even naar de grond.
    "Ik bedoel, we zijn nog jong enzo," zeg ik er snel achter.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "Daar zeg je wat. Nee, ik denk dat ik dan toch met jou zal gaan." Ik steek tevreden mijn duim op.
    "Goed zo." zeg ik plagend en kijk hem tevreden aan.
    "Ooit al in Jamaica geweest? Ik niet, maar het schijnt er prachtig te zijn." Ik schud meteen mijn hoofd. Wat dacht hij wel niet. Alsof ik daar het geld voor had of mijn ouders.
    "Nope, enkel en alleen wat tripjes in het binnenland." geef ik toe. "Oh en ik ben ook een keer naar Frankrijk en Spanje geweest voor een weekje en naar Disney World, maar ik denk niet dat dat laatste meetelt." zeg ik zachtjes.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.