• Als je naar mijn topics gaat staat daar vaak heel veel rommel tussen; een RPG waarbij je je al een tijdje hebt uitgeschreven, een forumspelletje waarbij je een keer hebt gereageerd. Dit is erg irritant. Hier zijn al topics over, maar dit is iets anders.

    Ik weet dat je een abo op een topic kan nemen, maar dan staat je hele mailbox meteen vol en kan je niet meer zien wanneer je en normale Pb hebt.

    Dusssss... Mijn idee was om dan dus topics 'op te kunnen slaan', en ze ook weer kan verwijderen.


    Even is the darkest of night there is hope. As the moon lights our path, so does hope lights our way.

    Dat zou echt heel handig zijn.
    Wacht even, hoe kunnen jouw 'mijn topics' rommelig zijn als je maar 6 posts hebt?

    [ bericht aangepast op 9 nov 2013 - 20:12 ]

    Emiko schreef:
    Dat zou echt heel handig zijn.


    Maar of het er zal komen??????????????


    Queer zijn is gewoon alles

    Ik vind het niet zo nodig, eerlijk gezegd.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Ik vind het onnodig, als ik de behoeft zal hebben om een topic te volgen doe ik de link wel gewoon in mijn favorieten.


    Alleen maar tranen van geluk

    Hmm, twijfelgeval. Ik heb het vooral nodig bij m'n RPG's.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Osaki schreef:
    Hmm, twijfelgeval. Ik heb het vooral nodig bij m'n RPG's.


    16 - 09 - '17

    Is dit niet ongeveer hetzelfde als wat in dit topic werd besproken? Lotta stelde daar een "Mijn favoriete topics" voor, en als ik het goed begrijp is dat exact hetzelfde principe als wat je hier voorstelt.

    Persoonlijk vind ik het niet heel erg nodig, want ik vind Mijn topics overzichtelijk genoeg. Maar ik ben ook niet tegen. Ik snap wel waarom je zoiets zou willen. (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Huh, maar je kan die mails toch gewoon uitzetten? Volgens mij heb ik dat namelijk een hele tijd geleden gedaan. Ik heb het in ieder geval niet :')

    Edit: Je kan die berichten uitzetten bij "Profiel bewerken" onder het kopje "Berichten en notificaties".

    [ bericht aangepast op 9 nov 2013 - 20:10 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Emiko schreef:
    Dat zou echt heel handig zijn.


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Parachutes schreef:
    Ik vind het niet zo nodig, eerlijk gezegd.


    Ex astris, sciencia

    Osaki schreef:
    Hmm, twijfelgeval. Ik heb het vooral nodig bij m'n RPG's.


    26 - 02 - '16

    Lijkt me wel handig.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Als je echt hetzelfde bedoelt zoals Rosarum in dit topic, dan stel ik voor dat we daarin verder gaan. =)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Topics uit je "mijn topics" knikkeren zou dan chiller zijn (:


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ubiquitous schreef:
    Topics uit je "mijn topics" knikkeren zou dan chiller zijn (:

    Dat gaat nooit gebeuren volgens Rutger. Het is een topic history voor iets.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury