• (ik ga verzonnen namen gebruiken)
    persoon Y is een van mijn beste vriendin. en persoon X is ook een vriendin. Dan ken ik een meisje; persoon S, en persoon Y en S hebben ruzie gekregen waardoor S de vrienden van Y is komen opzoeken en zo contact mee heeft zitten leggen waardoor ze nu ook vrienden zijn geworden o.a. persoon X. Ik zelf kies zowiezo voor persoon Y, maar X kan niet kiezen waardoor ze teleurgesteld is in Y en S. Nu wilt niemand nog naar de comets komen,door die ruzie. En is Y en X gewoon van msn gegaan. ik weet dat Y het niet meer aan kan met alles wat er gebeurd, en ik heb bang met dat ze iets verkeerds ga doen.Terwijl X ook offline is. En ik maak me er nu zo druk over omdat die trut van een S alles heeft verpest! [snappen jullie het een beetje?] ik heb proberen te praten,maar het lukt gewoon niet.

    Roep ze allemaal bij elkaar en les uit dat ze eerst even allemaal hun mond moeten houden zodat jij eerst je verhaal kwijt kan en uitleggen wat er volgens jou nu is gebeurd...dan kan iemand anders daarna enz. enz. en dan zou je eruit moeten kunnen komen...als dat niet lukt tja...misschien heeft iemand andwrs nog ideetjes...


    Blub

    Whoeh wiskundig zeg met die x en y :'D
    Maar ehm, ja is kut. Ik zou me er denkik niet mee bemoeien. Als die meiden de cometen net zo belangrijk vinden als jij leggen ze het wel bij. Al is het desnoods voor 1 avond.

    Roep ze allemaal bij elkaar en les uit dat ze eerst even allemaal hun mond moeten houden zodat jij eerst je verhaal kwijt kan en uitleggen wat er volgens jou nu is gebeurd...dan kan iemand anders daarna enz. enz. en dan zou je eruit moeten kunnen komen...als dat niet lukt tja...misschien heeft iemand andwrs nog ideetjes...

    maar da gaat toch ni lukken --' de een gaat de ander hoofd in slagen,en de een wilt het niet meer bij leggen,ma die ander wilt dan dat die twee het wel bij leggen,terwijl ik ni wil dat die trut mee ga naar de comets (oke,lastige uitleg)

    Euhmm..Joycel,dit is een hele moeilijke situatie. Zoiets heb ik ook meegemaakt,maar die van jou is een apart geval omdat ik hem niet helemaal begrijp. Toch kan Raquel wel een beetje nadenken met deze hersens in haar lelijke kop. Ik denk toch dat het het beste antwoord praten is. Je kan wel allemaal leugens gaan vertellen zodat ze elkaar weer mogen,maar vroeg of laat gaat het weer de mist in. En als ze niet willen praten,dan zijn ze eigenlijk best zielig.
    loveyou<3


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Euhmm..Joycel,dit is een hele moeilijke situatie. Zoiets heb ik ook meegemaakt,maar die van jou is een apart geval omdat ik hem niet helemaal begrijp. Toch kan Raquel wel een beetje nadenken met deze hersens in haar lelijke kop. Ik denk toch dat het het beste antwoord praten is. Je kan wel allemaal leugens gaan vertellen zodat ze elkaar weer mogen,maar vroeg of laat gaat het weer de mist in. En als ze niet willen praten,dan zijn ze eigenlijk best zielig.
    loveyou<3

    de een heeft gisteren haar gedacht tegen de ander gezegd,maar ze reageerde gewoon ni --' en da maakt het lastig om te praten. maar alles komt wel oke,zolang ze niet zo dom is om haar terug als vriendin te nemen,en die ander het begrijpt.