• Ik heb nogal een probleem. Een paar dagen geleden had ik een hele goede verhaallijn in mijn hoofd, alleen nu zijn ze verdwenen.
    Kan ik die ideeën nog terug halen, en zo ja, hoe? Want het lijkt me heel erg leuk om deze uit te gaan werken.
    Ik weet ook niet wie er in voor kwamen, volgens mij was het wel een Bromance story dat ik in mijn hoofd had.


    Even een reminder: Hakim Ziyech, the magician

    Nou, I can't read minds, so, nope


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Hoe moeten wij nou weten of je iets in je eigen hoofd terug kan halen? Je bent geen computer.


    Your make-up is terrible

    Geen idee of je die nog terug kan halen, misschien schiet het je plots te binnen of zo? :3
    Volgens mij moet je gewoon de delen die je nog weet al beginnen uitwerken, dan komt het wel vanzelf.


    Birds born in a cage think flying is an illness.

    Nou, jammer dan. Ik ben geen heks die al je ideeën terug in je hoofd kan toveren. Gewoon hopen dat het terugkomt.

    [ bericht aangepast op 10 nov 2013 - 12:59 ]


    Take me to wonderland

    Rognes schreef:
    Geen idee of je die nog terug kan halen, misschien schiet het je plots te binnen of zo? :3
    Volgens mij moet je gewoon de delen die je nog weet al beginnen uitwerken, dan komt het wel vanzelf.


    Het probleem is, ik kan me echt niks meer herinneren. Naja, ik hoop dat het me nog te binnen schiet, want het was echt een hele leuke verhaallijn.


    Even een reminder: Hakim Ziyech, the magician

    Michonne schreef:
    Hoe moeten wij nou weten of je iets in je eigen hoofd terug kan halen? Je bent geen computer.


    Het is gewoon een vraag, just asking. Ik vroeg alleen of je het een op een manier terug kon halen, maar blijkbaar dus niet.


    Even een reminder: Hakim Ziyech, the magician

    Ik ben niet Edward Cullen. Dus nope


    A good book on your shelf is a friend that turns its back on you and remains a friend. ~Author Unknown

    Ik snap niet echt wat je hiermee wilt.

    Onomatopoeia schreef:
    Ik ben niet Edward Cullen. Dus nope


    Jammer genoeg niet nee.. Zou wel leuk zijn als dat bestond, haha.


    Even een reminder: Hakim Ziyech, the magician

    Phyre schreef:
    Ik snap niet echt wat je hiermee wilt.


    Naja, als het niet kan, kan het niet. Ik ga gewoon terug graven naar waar ik was, en wat ik dacht.


    Even een reminder: Hakim Ziyech, the magician

    Truster schreef:
    (...)

    Het probleem is, ik kan me echt niks meer herinneren. Naja, ik hoop dat het me nog te binnen schiet, want het was echt een hele leuke verhaallijn.

    Misschien kan je teruggaan naar de bron van je verhaallijn? Waar heb je ze bedacht? Was het tijdens een film of zo? Ga gewoon terug naar die plek, of herbekijk die film eens.


    Birds born in a cage think flying is an illness.

    Rognes schreef:
    (...)
    Misschien kan je teruggaan naar de bron van je verhaallijn? Waar heb je ze bedacht? Was het tijdens een film of zo? Ga gewoon terug naar die plek, of herbekijk die film eens.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik eh, ben ik de enige die gewoon in de lach schoot om dit topic :')
    Sorry, maar nee, wij kunnen het niet terug halen.


    To infinity and beyond •

    *ghehehe, die Amnesia heeft dus zijn werk gedaan.*

    Sorry, ik kan het vrees il niet voor je terug halen.:')


    Queer zijn is gewoon alles

    thfkdlf schreef:
    Ik eh, ben ik de enige die gewoon in de lach schoot om dit topic :')
    Sorry, maar nee, wij kunnen het niet terug halen.


    Volgens mij moest iedereen er om lachen. Nu voel ik me heel erg dom :')


    Even een reminder: Hakim Ziyech, the magician