• Wie zou er een trailer kunnen maken voor mij?

    Algemene informatie:
    Hoofdrolspelers:
    •Harry Styles
    •Barbara Palvin
    Plaats:
    •Het speelt zich voornamelijk af op school, dus dat is denk ik de hoofdplek.
    Naam van het verhaal:
    •The Game (Moet er uiteraard inkomen.)

    Informatie trailer:
    Deze zin moet erin komen:
    •You know what they say. Never try to change a game, it will haunt you and take you down.
    De genres:
    •Romantiek en fanfiction.
    Verhaallijn:
    •Elk jaar is er een spel, een spel waar jongens strijden om een ere titel.
    Het doel van het spel is dat je het met de meeste meisjes doet en met bewijs komt. Heb jij de meeste meisjes?
    Dan word je de meest populaire jongen van de school. Er is één hoofdregel: De meisjes mogen niets ervan weten.
    Als er een nieuw meisje op school komt vindt de jongen die elk jaar wint haar leuk. Maar wat als dat niet mag volgens de spelregels?
    (Wil je meer informatie mag je mij altijd een pb sturen!)
    Muziek:
    •De muziek maakt niet veel uit, maar het liefst een beetje spannend. (Niet te spannend natuurlijk.)

    Ik hoop dat iemand me kan helpen!

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 10 nov 2013 - 17:18 ]


    -

    Ik heb het topic in een beter subforum gezet. ^^


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    Ik heb het topic in een beter subforum gezet. ^^


    Eh, ik zou echt niet weten waar al die forums thuis horen dus bedankt. Hèhè. En sorry.
    Ow wacht, de titel zegt het al. HAHAHA. Mega faal.

    [ bericht aangepast op 10 nov 2013 - 17:31 ]


    -

    Ik wil je wel helpen! Het duurt alleen wel even voordat ik kan beginnen (waarschijnlijk pas begin 2014) dus ik weet niet of je wel tot zolang wilt wachten ;)

    IlseHoran schreef:
    Ik wil je wel helpen! Het duurt alleen wel even voordat ik kan beginnen (waarschijnlijk pas begin 2014) dus ik weet niet of je wel tot zolang wilt wachten ;)


    Ik heb geen haast, haha!


    -

    Coleta schreef:
    (...)

    Ik heb geen haast, haha!


    Okee! Ik laat je weten wanneer ik tijd heb, dan gaan we er in een pb naar kijken! Het zal wel even duren, hoor, op dit moment allemaal school en nauwelijks tijd voor iets anders ;)