• Mijn nieuwe username: Luftslottet. Het is afgeleid van de Zweedse titel van het derde boek in de Milennium trilogie, Luftslottet som sprängdes. 'Luftslottet' betekent 'luchtkasteel'. Dit is mijn zoveelste in een rij van aan Zweden én Milennium gerelateerde usernames.

    Waarschijnlijk wordt dit mijn vaste; ik heb deze al een paar maanden op het oog en ik vind 'em nog steeds kicken. Dus, ja, mijn nieuwe username. Dit is trouwens mijn nieuwe profielfoto.



    Wat vinden jullie ervan?

    [ bericht aangepast op 10 nov 2013 - 22:30 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Leuk!

    Eerst las ik luftslet.:X


    Queer zijn is gewoon alles

    Goaf. Ik heb een SA genaamd Luchtkasteel.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Leuk!

    Ik heb één keer een boek van de millenium trilogie gelezen, maar niet uitgelezen want ik had het van iemand mogen lenen. Ben toch in 1 dag op blz 154? gekomen

    [ bericht aangepast op 10 nov 2013 - 22:36 ]


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    Ik vond de vorige username leuker.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Mmh, ik ben nog steeds een grote fan van Filettino, maar deze is ook heel mooi. En die avatar is prachtig.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Rosarum schreef:
    Mmh, ik ben nog steeds een grote fan van Filettino, maar deze is ook heel mooi. En die avatar is prachtig.


    Ik ga Filettino sowieso weer terug nemen; over een stuk of wat maanden ben ik twee jaar lid en voor de gelegenheid wou ik óf teruggaan naar mijn eerste username, Layton, of naar Filettino. Dank je wel. :]

    Bedankt allemaal!


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife