• een nog titelloos idee!!;D

    een meisje[Karin!(dat is makkerlijk voor mij!] is al járen lang de BF van Th...
    Ze is nú 19 en werkt voor de paparatzie...[^^].
    Omdat ze vroeger op de bassisschool al goed verhalen kon schrijven en zo dat je het interstant vond..
    Ze is samen met Haar BF wereldberoemd..Ze reizen de hele wereld af om stukjes te schrijven voor een krant enzo..
    Haar Bf ...[wie wilt?xD] Kan super goed foto's maken!Ze leren elkaar kennen toen Karin op een cursus ging!maar ze kan het nogaltijd niet zo goed..Ze reist daarom meestal samen met haar BF...
    Maar op een dag komt ze er achter dat .... en ... van TH een realatie hebben...:O
    Maar ze plaast het niet in een krant of roddelblad!Dat vindt ze laag gevallen...
    Maar de volgende ochtend staat het wel overal!!:O
    de jongens denken dat Karin het gedaan heeft en zijn razend op haar...
    Maar als zei het niet heeft gedaan wie dan wel??

    Welke Rollen zoek ik?;

    -BF Karin; samFAINT
    -Vriendin Gustav; Angell
    -Vriendin..[hou ik nog geheim!(gemeen heá!:P)]; BARBIEDOLLx
    -Kindje...[Dat wordt een nichtje van een van de jongens!;)]verzin ik zelf wel aangezien niemand die rol wilt!-__-
    -'zus'je[ik zeg nog niet van wie!:P maar tis iemand van TH!] ; PersianQUEEN


    Wat wil weten?;

    -Naam?;
    -Tekstje!MEt alles!!:
    -Plaatje!;
    -Wat moet het worden? TC,G'cest of iets anders?;
    -Weet je een Titel?;
    -Wat vindtje van het idee?';
    -Waarom wil je de rol?;

    Dit was het!!

    Bedankt!;)

    xX


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    haha leuk idee ;) maar ik doe niet meer aan verhalen met plaatjes want dat vind ik laag ^^ succes.


    Life is hard and then we die

    BF Karin

    -Naam?;
    Ash
    -Tekstje!MEt alles!!:
    Hoi wezens,
    Mijn naam is duss Ash en ik huppel al 18 jaartjes op deze wereld rond^^
    School? Ga ik niet meer heenn >< SNapte het nut ervan toch al niet =D Foto's maken ,gheGhe ,daar sie ik het nut duss wel van in ^^ Ik heb liefde voor mijn haartjes en respect voor mensen met een eigen stijl , mensen met een eigen mening ^^ Waar ik absoluut niet tegen kan zijn players,huppels en leugenaars =D
    Maruh ,,Deze chick smeert hem weer ^^

    -Plaatje!;
    http://i158.photobucket.com/albums/t87/babyballoongirl/Scene%20Hair/BrookelleBones2.jpg
    -Wat moet het worden? TC,G'cest of iets anders?;
    wAT je zelf prettig schrijven vind ;)
    -Weet je een Titel?;
    Ik denk..
    -Wat vindtje van het idee?';
    Orgineel , EN GENIAAL bed8 =D
    -Waarom wil je de rol?;
    GheGHe ,, wie wil der nou geen rol in son geniale serie als deze:P


    Crack a bottle

    BF Karin info volgt heeeeeeeeeel snel!


    i need you like a heart needs a beat.

    -Naam?;
    Sam
    -Tekstje!MEt alles!!:

    Lieve mensen!
    Ik ben Sam, en ben zo'n 16 jaar geleden gedropt op aarde.
    Ik doe wat ik wil, ben gewoon mezelf.
    Mijn hobies zijn, dansen zingen, lezen, en schrijven.
    En mij passies, zijn muziek en fotografie.
    Al jong begon ik met het maken van foto's, lieveheerstbeestjes in de tuin, tot beroemde mensen op concerten.
    Toen ben ik dat uit gaan werken enheb ik de stroming Fotografie gedaan op mn middelbare school.

    Zo be ik in de wereld van de Paparazzi terecht gekomen, samen met Karin,
    het is zwaar. maar ontzettend leuk!

    Ik ben echt blij met mn job!

    Over mijzelf verder, ik heb een vrolijk en betrouwbaar karakter, ook wel achterdochtig, maar dat komt door het vak.

    Maar, volgens mij komt er weer een famous person de stad in, dus ik ga alvast mn tas inpakken!

    Liefs, Sam
    -Plaatje!;
    http://media.photobucket.com/image/scene/Emo_Cupcake390/scene/thlikemyhairagain.jpg
    -Wat moet het worden? TC,G'cest of iets anders?;
    Georg, Tom fzo..xD dat verwacht niemand =)
    -Weet je een Titel?;
    Busted!

    I discovered your secret now.
    -Wat vindtje van het idee?';
    Ongelooooooooflijk vet, en superorigineel,

    -Waarom wil je de rol?;
    Omdat ik zelf later miss ook wel bij de paparazzi wil, of in ieder geval verder wil gaan in fotografie, en omdat ik de serie supervet vind!!


    i need you like a heart needs a beat.

    Gheghe ,ik ben genaait :'(


    Crack a bottle

    vriendin..
    -Naam?;joly

    -Tekstje!MEt alles!!:
    hi peepz
    ik ben joly
    ben dus een van de jaren op deze aarde gezet
    dat vonden mijn ouders blijkbaar een goed idee
    ik zelf ook wel
    ik vind dat mijn vrienden belangrijker zijn dan de mensen die gwn aardig doen
    mijn vrienden zijn heilig
    ik houd sppr veel van th
    nouja ook niet zo veel ik wil niet op dringen namelijk
    ik ben geen bitchy soms wel maar ik ben egt heel lief mijn vrienden kunnen bij mij komen praten huilen en lachen en ik kom altijd voor ze op verder hou ik niet van spruitjes en is mijn kleur paars en zwart dat is gwn mooi
    verder wil je iets weten mijn bijnaam jolyFUCKER!! en daar moet je mee leven verder uhm vraag maar
    BAAI<33

    -Plaatje!;kijk in fb miss vind je iets

    -Wat moet het worden? TC,G'cest of iets anders?;maak mij niet uit

    -Weet je een Titel?;nee

    -Wat vindtje van het idee?';sppr

    -Waarom wil je de rol?;omdat hij geil is en nog geheim


    IkOwnJou! JijOwntMij!! Angelina en Daphne.

    Rol: Vriendin..[hou ik nog geheim!(gemeen heá!)];

    -Naam?; Michelle

    -Tekstje!MEt alles!!:
    Hé! Ik ben Michelle en ben 17 jaar jong. Ik ben verslaafd maar dan ook echt verslaafd aan muziek. Elke dag heb ik wel duizende liedjes geluisterd en zo dan ook echt geen dag zonder kunnen, verder zing ik ook ontzettend graag, niet dat het mooi is maar het is gewoon leuk om te zingen x'D. Ik ga verder ook heel graag shoppen en koop dan ook echt het liefst elke dag wat, niet dat, dat normaal is maar ik ben ook niet normaal. Ik ben altijd vrolijk en hyper en kan ook nooit boos worden op de mensen van wie ik hou, nouja nooit boos worden x'D Ik kan het niet lang op ze blijven... Nou mijn foto is niet heel erg groot, maar je kan wel zien dat ik blond haar heb en bruine ogen! Ik hou ook ontzettend veel van foto's van mezelf en mijn vrienden te maken en ze dan op de computer zetten! Maar ik ga weer! Byee.<3

    -Plaatje!; http://img512.imageshack.us/img512/8684/25932771fullr470x470as0pu8.jpg

    -Wat moet het worden? TC,G'cest of iets anders?; Uhmm.. BC is wel leuk maar TC is ook goed ;]

    -Weet je een Titel?;
    - Believe me please! [vertaling: Geloof me alsjeblieft!]
    - I didn't do that! [vertaling: Ik heb het niet gedaan!]
    - Pictures? I didn't make them! [vertaling: Foto's? Ik heb ze niet gemaakt!]

    -Wat vindtje van het idee?'; Super!!!!!! Echt eerlijk waar!

    -Waarom wil je de rol?; Omdat het wel leuk is een rol te krijgen die je nog niet weet! En ik eis gewoon een rol in jou super geile serie! ;]

    Of: -Kindje...[Dat wordt een nichtje van een van de jongens!] Maar het liefst waar ik me voor heb aangemeld :D

    -Naam?; Leslie

    -Tekstje!MEt alles!!: ik ben leslie ben 18 jaartjes jong. ik hou van shoppen en skaten computeren tv kijken:P
    maar kga weer bye bye
    -Plaatje!;http://img.metro.co.uk/i/pix/2008/08/KatePerryFree_450x300.jpg

    -Wat moet het worden? TC,G'cest of iets anders?; wat jij maar wilt hoor:)

    -Weet je een Titel?; eh plies never let you go

    -Wat vindtje van het idee?'; een origneel ideen:)

    -Waarom wil je de rol?; de rol van gustav omdat hij een lieve beer is


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    ik ga nu type in word!;)

    xX


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Zusje.. =D

    -Naam?;
    Rose

    -Tekstje!MEt alles!!:
    Hello sweetypops. Rose is de naam en ik ben 16 jaartjes jong. Ik hou van shoppen en gezellig rondhangen met myn broer & friends. Natuurlyk heb ik een broer, en hy speelt in een band genaamd Tokio Hotel maar wie van Tokio Hotel myn broer of broers zyn zeg ik nog lekker niet. Want dat mag natuurlyk alleen ik weten. Voor de rest haat ik spinnen, player'z & Bitcha'z. Maar meer heb ik niet te zeggen, dus ga ik maar weer eens. Bye & Loveeuu bb'z (H).
    -Plaatje!;
    In myn FB Schatz ;)
    -Wat moet het worden? TC,G'cest of iets anders?;
    Hmm.. Je schryft van TC & G'cest dus dit keer eigenlyk Band Cest =] Maar anders G'cest =D
    -Weet je een Titel?;
    Heb ik op je andere topic al gezet =D
    -Wat vindtje van het idee?';
    A-M-A-Z-I-N-G
    -Waarom wil je de rol?;
    Omdat ik het zusje zyn coowl vindt, en het natuurlyk geweldig vind om in jou sexxi serie te spelen (A) Jy = namelyk myn Kaartjuu & je schryft hyper, amazing & Geweldig!!


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Hij is er!!:D:D

    linkje?:

    http://www.quizlet.nl/quiz/238627/im-a-papparazzi-girl-and-i-have-found-tokio-hotels-biggest-secret-thlovestory/


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.