• Speciaal voor Sem/Joker


    Sem Harper is een succesvolle, maar nog ongehuwde vrouw in wiens leven liefde iets onbereikbaars lijkt. Het jaren lang wachten op liefde heeft van Sem een bittere vrouw gemaakt. Wanneer Sem's beste vriendin gaat trouwen in Rome word Sem ook uitgenodigd. In Rome ontmoet Sem, Diego Forlán die haar uit een aantal moeilijke situaties red. De twee worden close, en bereiken een punt waarbij ze gevoelens voor elkaar beginnen te krijgen en Sem weer hoop krijgt.

    Maar op de bruiloft van haar beste vriendin betrapt ze Diego zoenend met een ander, die de 'gekke zus' van de bruidegom blijkt te zijn. Gebroken gaat Sem weg, naar de 'fontein der liefde' en haalt daar een aantal munten uit de fontein. Ze komt erachter dat de legende vertelt dat als je een munt uit de fontein haalt, de eigenaar van de munt verliefd op je zal worden. Vanaf dat moment word Sem achtervolgd door de vele mannen die stapelverliefd op haar zijn geworden en haar volgen om haar op hun eigen manier tot hof te maken.
    Based on the movie: When in Rome.


    When in Rome.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Proloog is er,


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    EZ, iedereen lezen. NU.
    *tears*
    Blijft mijn poepie zo? (huil)

    Ugh, ik weet niet wat ik vandaag heb hoor. I'm like a fool.


    I live for the applause, you will die for it.

    Haha. You're a fool for love :9~ En ik verklap niks (cat) Ik ben nu bezig aan deel 1


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Deel 1! _O_


    All was well.

    En toen ging je op vakantie en kwamen er geen delen.
    Lfmao. Lekker gepland, Rose. (cat)


    Hope goes lost but never dies.

    Ik presenteer u,
    Chapter 1


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Lionel schreef:
    En toen ging je op vakantie en kwamen er geen delen.
    Lfmao. Lekker gepland, Rose. (cat)

    Ey yo. Daar bestaan internetcafé's voor. Jaja, ik ben wel slim(nerd)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    CRonaldo schreef:
    (...)
    Ey yo. Daar bestaan internetcafé's voor. Jaja, ik ben wel slim(nerd)

    Haha, ik zie jou al de hele dag in het internetcafé zitten ipv zonnen en cultuursnuiven. (nerd)


    Hope goes lost but never dies.

    Lionel schreef:
    (...)
    Haha, ik zie jou al de hele dag in het internetcafé zitten ipv zonnen en cultuursnuiven. (nerd)

    Dat doe ik écht he haha. Ik haat Zweden en veel cultuursnuiven en zonnen zal ik toch niet gaan doen aangezien mijn neef op me moet letten en van die lelijkerd mag ik toch zowat niks (cat)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Chapter 2


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3