• Ik heb iemand nodig die te vertrouwen is, dingen niet door zal vertellen en zijn/haar mening wilt geven, misschien een beetje advies ergens over. Vrijwilligers die ik een pbtje mag sturen?

    [ bericht aangepast op 18 nov 2013 - 15:11 ]


    Your make-up is terrible

    I'm here for you, sweetie! <3


    We'll still love each other, forever and always. <3

    meis je bent welkom


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Misschien weet ik teveel over je hiervoor maar dat mag je altijd aan me vragen Nikki =]


    Life is hard and then we die

    Mij mag je altijd een berichtje sturen! (:


    "Libraries were full of ideas – perhaps the most dangerous and powerful of all weapons."

    fallenbadass schreef:
    Mij mag je altijd een berichtje sturen! (:


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Je heb me gisteren zitten horen zeiken, dus wil ik op zijn minst proberen je een mening te geven als je wilt. (:


    -

    Sure! Dan doe ik tenminste nog iets nuttigs..


    To infinity and beyond •

    Mij altijd schat dat weet je.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Mocht het nog nodig zijn, kom maar op Nikki (:


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Ja mag mij ook altijd een pb'tje sturen hoor (:


    Music is life :)

    Ik zie dat je al een hoop kandidaten hebt, maar mij mag je eventueel ook wel een bericht sturen als je dat wilt. (:


    26 - 02 - '16

    Troll schreef:
    Ik zie dat je al een hoop kandidaten hebt, maar mij mag je eventueel ook wel een bericht sturen als je dat wilt. (:


    (:

    Nog steeds iemand nodig ? Mijn gb staat ook open (;


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Ik ken je niet dus ik zou niet weten waarom ik het zou doorvertellen, stuur maar een pb als het nog nodig is. :]


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Nightray schreef:
    Ik ken je niet dus ik zou niet weten waarom ik het zou doorvertellen, stuur maar een pb als het nog nodig is. :]


    A good book on your shelf is a friend that turns its back on you and remains a friend. ~Author Unknown