• Hi,

    Ik weet niet of andere hier ook last van hebben, maar ik krijg de laatste tijd telkens smsjes van Burgernet. (Meldingen met dat er iemand vermist wordt of er een overval is). Wat ik dan zo verdomd irritant vind aan dit soort smsjes is: dat het niet eens uit mijn buurt is maar bijvoorbeeld uit Den Haag. Hoe kan ik dan in hemelsnaam helpen? En daarbij vind ik het nogal een nare gedachten dat ik hier gewoon voor ben aangemeld door iemand, want ik heb dit zelf niet gedaan en ik geef mijn nummer niet zomaar aan vreemden... Hoe kan ik er dan toch voor zorgen dat ik deze smsjes niet meer krijg? (Het contact blokkeren helpt voor geen meter, want ik krijg dan toch nog smsjes binnen).

    Alvast bedankt.

    Edit: Ik heb een mail gestuurd naar burgernet met uitleg en ik werd netjes afgemeld. Er mag dus een slotje op.

    [ bericht aangepast op 19 nov 2013 - 15:47 ]


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    'Stop' sms'en?


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Haha ik kreeg van de KPN allemaal shit over "NL-Alert" terwijl mijn telefoon daarvoor niet eens geschikt was.

    (maar nu ik geen telefoon meer heb krijg ik die smsjes ook niet meer enzo dus ik ben allang blij)


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Burgernet is van de overheid, dus ik denk niet dat je het zomaar kunt uitzetten.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    @Barnabas: Dat zal ik proberen, bedankt (:

    @xVixncxiex: Van NL-Alert weet ik dat je dat niet zomaar uit kunt zetten, dus daar schrok ik ook helemaal niet van (en dat vind ik ook niet erg aangezien dat maar één keer per maand komt als het goed is).

    @Titan: Zover ik weet moet je jezelf daar eerst voor aanmelden en dit heb ik niet gedaan, dus wil ik er vanaf.

    [ bericht aangepast op 18 nov 2013 - 22:35 ]


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Heb je niets gevonden met het googlen?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Osaki schreef:
    Heb je niets gevonden met het googlen?

    Nee, ik krijg alleen hoe ik mezelf kan aanmelden. Over afmelden staat er jammer genoeg niets.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Nee, iedereen wordt aangemeld. Enige wat je zelf moet doen is kijken of je nog wat moet extras moet instellen, zodat het ondersteund wordt. Je hebt dus geluk als je een telefoon hebt die het niet ondersteund, want dan krijg je het gewoon niet.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Slotje -> Op aanvraag topicstarter.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.