• Wat je ook verliest, de pijn blijft hetzelfde.
    Vorig jaar en twee jaar daarvoor voelde ik dezelfde pijn doen mijn dierbare ratje overleed. Vorig jaar Januari toen mijn oom overleed en vandaag weer. Mijn zus belde mijn moeder huilend op. Hun hondje Mylo was vanochtend overleden. Ik ken Mylo heel goed, zij en haar baasje (mijn zwager) komen al 10 jaar bij ons over de vloer. Het breekt je hart gewoon, en ik heb ook er even om gehuild. Het ergste vind ik nog het verdriet dat mijn zus en mijn zwager hebben, en hun andere hondje, die haar hele leven met Mylo heeft gewoont. Ik hoop niet dat die zich nu enorm eenzaam gaat voelen.

    Rust zacht lieve Mylo, we missen je <3





    [ bericht aangepast op 18 nov 2013 - 20:10 ]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Awwh :c
    Gecondoleerd


    26 - 02 - '16

    Naw, er sterven precies wel veel huisdieren voor het moment. Hopelijk huppelt mijn raptje nog lang rond. Maar ik snap je pijn wel. Ik ben in juni ook mijn hond verloren en heb er toch ook lang triestig voor geweest. Soms moet ik er nog om huilen.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Wat een lieve hond. Jammer dat je op een bepaald moment in je leven afscheid van hun moet nemen. Ik heb mijn beste vriendinnetje vorig jaar moeten afgeven.. Met veel pijn in het hart. Nog steeds zie ik ze precies voorbij wandelen of denk ik dat ze in haar nest ligt. Als je wil praten, je mag me altijd een pb sturen. Het verlies van een huisdier is niet makkelijk om te verwerken, dus mijn deur staat altijd voor je open.


    "I have a tender spot in my heart for cripples, bastards and broken things."