• Hi!
    Ik heb al een tijdje een verhaallijn in mijn hoofd en ik wil weten of hij origineel is en of je hem zou gaan lezen! Hier komt hij kort samengevat:

    Kylie werkt bij de CSI en dan moet ze werken voor een zaak. Een van de leden van One Direction heeft een fan vermoord, maar ze weten niet wie het heeft gedaan en waarom het is gedaan. Dat wordt dan uitgezocht en natuurlijk wordt je misleid.

    Wil je asjeblieft een reactie achterlaten of je hem zou gaan lezen en of hij orgineel is! Dank je wel! :)
    (Hidden Secret)
    xx

    [ bericht aangepast op 15 aug 2013 - 14:20 ]


    Real bands save fans, real fans save bands.

    Het is zeker orgineel; alleen het klinkt meer als een parodie dan een serieus verhaal :Y)


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Haha. Hopelijk is het niet Harry :Y)
    ik neem straks wel een kijkje.


    -

    Haha, hij is wel origineel, ja. Tenminste niet van die typische verhaallijnen die bijna iedereen heeft. Ik lees eerlijk gezegd geen 1D verhalen, sorry. Maar vooral doen!


    "I'm a loser, that means I've been lost before."

    Whimsicle schreef:
    Haha, hij is wel origineel, ja. Tenminste niet van die typische verhaallijnen die bijna iedereen heeft. Ik lees eerlijk gezegd geen 1D verhalen, sorry. Maar vooral doen!


    Queer zijn is gewoon alles

    Joah, wel origineel. Maargoed, ik lees geen 1D sorry.

    Als ik 1D was, zou ik ook fans vermoorden. :')


    Take me to wonderland

    Imber schreef:
    Als ik 1D was, zou ik ook fans vermoorden. :')


    Oh dear xp

    [ bericht aangepast op 15 aug 2013 - 14:29 ]


    -

    Imber schreef:
    Als ik 1D was, zou ik ook fans vermoorden. :')


    Totally awesome idea.

    [ bericht aangepast op 15 aug 2013 - 14:36 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Skull schreef:
    (...)

    Totally awesome idea.

    Well, thank you. :')


    Take me to wonderland

    Heel origineel! Ik ga zeker een kijkje nemen!
    Beter dan die larry en andere verhalen die nu steeds in de top staan.
    Walgelijk vind ik dat.


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Klinkt orgineel, zo iets zou ik wel lezen :)


    Discipline is the bridge between goals and accomplishment.

    Origineel is 't zeker maar ik lees zulk soort 1D verhalen niet, heb ze liever wat "realistischer" voor zover dat kan.


    "Libraries were full of ideas – perhaps the most dangerous and powerful of all weapons."

    Klinkt awesome.


    26 - 02 - '16

    Het is... origineel, maar eigenlijk vind ik het net alsof je een parodie of zo'n belachelijk humor verhaal schrijft, tegenover iets serieus.


    comfort in c h a o s

    Reid schreef:
    Het is... origineel, maar eigenlijk vind ik het net alsof je een parodie of zo'n belachelijk humor verhaal schrijft, tegenover iets serieus.


    Quiet the mind, and the soul will speak.