• heee
    ik ben roos, ik ben 15 jaar en ik had een vraagje, ik word 16 en wil iets leuks maar ook iets speciaals hebben. veel vriendinnen van mij hebben een navelpiercing. ik vind het erg mooi. alleen ik kan zelf erg slecht tegen naalden zou ik me angst even moeten over winnen en er een laten zetten voor me verjaardag ? heeft er iemand ook nog wat informatie voor mij over het laten zetten en de onstekingen

    Ik zal t niet doen. Waarom moet je met angst iets doen alleen om maar bij te horen?


    -

    Gemela schreef:
    Ik zal t niet doen. Waarom moet je met angst iets doen alleen om maar bij te horen?
    het is niet om erbij te horen ik vind het erg mooi

    Als je het echt echt wil, dan zul je het wel moeten overwinnen ja. Maar kan dat ook niet heel snel gaan ontsteken en zo? :x Dat lijkt me eigenlijk nog enger en vervelender :x

    Maargoed, zoals ik zei, denk er overna of je het echt wil en of je het ervoor over hebt om je angst daarvoor aan de kant te zetten (;


    The truth is, once you learn how to die, you learn how to live. - Tuesdays with Morrie, Mitch Albom

    Maar als je iets speciaals wilt, waarom doe je dan iets wat al je vriendinnen ook al hebben?


    From these ashes, I will rise

    dat zei ik in me vorige reactie omdat ik het erg mooi vind

    boybiebjamie schreef:
    dat zei ik in me vorige reactie omdat ik het erg mooi vind

    Dat snap ik, maar als je iets speciaals wilt zou ik juist ergens anders een piercing laten zetten als je dat graag wilt. Tatoeages kan natuurlijk ook. Als je iets echt heel mooi vindt, zou ik me gewoon over die angst heen zetten.


    From these ashes, I will rise

    Ik zou het niet doen. Je wilt toch niet flauwvallen? Aan de andere kant, meestal is het dat je je er gewoon even overheen moet zetten. Dat had ik ook met gaatjes in mijn oren toen ik zeven was. (A)

    Ik wil ook al een tijdje een navelpiercing (:
    Maar als je het mooi vindt moet je het gewoon doen.


    Dress like you're going to meet your worst enemy today.

    Als je het dagelijks goed verzorgt met zoutwater, dan is de kans op ontstekingen veel kleiner.


    Take me to wonderland

    Ik zou het niet doen, maar ja dat is wat ik vind hè.


    26 - 02 - '16

    Leonhardt schreef:
    (...)
    Dat snap ik, maar als je iets speciaals wilt zou ik juist ergens anders een piercing laten zetten als je dat graag wilt. Tatoeages kan natuurlijk ook. Als je iets echt heel mooi vindt, zou ik me gewoon over die angst heen zetten.


    nee ik bedoelde met speciaals iets wat blijvend is dus geen kleding ofzo vragen voor me verjaardag

    Leonhardt schreef:
    (...)
    Dat snap ik, maar als je iets speciaals wilt zou ik juist ergens anders een piercing laten zetten als je dat graag wilt. Tatoeages kan natuurlijk ook. Als je iets echt heel mooi vindt, zou ik me gewoon over die angst heen zetten.


    Some people are art and do art at the same time