• *MOD*: DIT IS EEN VERHAAL, IK WEET NIET OF HET ECHT IS

    TH VERHAAL
    Ik werd wakker en realiseerde me dat het maandag was.
    Fijn. Weer naar die Kut school… Elke dag word ik uitgescholden, geschopt en geslagen..en waarom? Alleen omdat ik Tokio Hotel fan ben…
    Met tegenzin kom ik uit bed.
    Ik pak van mn stoel me Tokio Hotel trui&mn zwarte spijkerbroek en trek mn Tokio Hotel schoenen aan.
    Ik weet dat als ik dat aandoe mn dag een hel word alleen dat kan me niet schelen.
    Voor Tokio Hotel kan ik alles aan.
    Op weg naar school word ik bijna omver gereden door een paar VWO-ers die denken dat ze grappig zijn. ‘’KUT MOF KIJK 'NS WAAR JE FIETST! ‘’
    Ik negeer ze en kom aan bij school.
    Ik sleep mn tas mee naar binnen en plof ergens achterin de aula neer.
    Hopelijk laten ze me vandaag verder met rust..
    Maar te laat me grootste fans komen al op me af. ‘’HEEEE ! WEET JE HET AL? BILL IS GAY HE! GISTER HEEFT DIE ZN BROER IN ZN KONT GEPAKT..’’
    De Jongens lachen zichzelf dood.
    Ik word boos maar besluit niets terug te zeggen…Geen goede beslissing.
    De jongens pakken mn Tokio hotel tas en lopen dr mee naar de wc.
    Ik ren ze achterna ‘’ NEE NIET ME TAS!!’’ maar het is al te laat. Ze hebben hem al in de Wc-pot gegooid. ‘’LOSERS LAAT ME GEWOON MET RUST!’’ schreeuw ik kwaad en ik geef een van de jongens een duw.
    ‘’BLIJF MET JE VIEZE POTEN VAN ME AF,HOER!’’ de jongen duwt me op de grond en begint op me in te rammen. Ik voel langzaam iets warms langs mn gezicht druppelen. Ik heb een bloedneus. Ik zet mn nagels in het gezicht van de jongen maar hij is te sterk. Zn vrienden komen hem helpen en ze beginnen tegen me aan te schoppen. Dan opeens komt een van die jongens met een mes op me af.. ‘’NEEE..!!!’’ schreeuw ik. Maar het is al te laat. Ik voel het mes in mn hart steken en een scheut van pijn gaat door heel me lichaam. Met m'n laatste adem zeg ik: ” Wir sterben niemals aus…’’

    DIT VIND IK GW ZIELIG, WIE DOET NU ZOIETS?
    HEBBEN ZE DAN NOOIT GEHOORD VAN R.E.S.P.E.C.T?



    (bericht aangepast door een moderator)
    (reden: iedereen neemt meteen aan dat het waargebeurt is...)


    Camille :')

    is dit waar gebeurd? wow0_0

    ik ga die mensen echt slaan als ik ze ooit tegenkom0.o'

    x AMANDA.






    (bericht aangepast door een moderator)

    Euh... *onschuldig* algoed was ik dat niet op de plaats van dat meisje/die jongen die werd neergestoken... dat had nogal... euh... anders geweest. *onschuldig*

    Zeg nu niet dat dit echt is!!:|
    Wie doet nu zoiets!! Ok, ge kunt ne hater zijn ma iemand vermoorden is toch wel veels te ver!!Zelfs voor in een verhaal...-_-


    Don't be a drag, just be a queen.

    jah, er gebeurde eruge dinge...
    bij mij hebben ze ook vaak geprobeerd,
    maar iedreen weet dat met mij nii te sollen valt! ö
    ik klop erop, als ze iets durve zegge.
    of ik maak die af, fysisch kapotmake! tot ze nix meer durve zegge ^^
    maar idd, voor tokio hotel doorsta je dat. Begrijp ik volledig! :O

    goh, tis zo zielig verhaal..

    zo erg dat ze zo wordt afgemaakt.. lettrlk dan.:(

    en dat laatste zinnetje! x'(

    gelukkig hebben wij fans elkaar nog x]
    th zou eens moete wete wat we elke dag moete doorstaan voor hun!

    erg:O

    O_____________o

    WTf zoo erg
    DAZ TOCH NI WAAR EEH


    everybody needs a song.

    dis toch niet waar he??:S:(:|

    maar wel een goed voorbeeld: omdat je misschien een andere (en goeie(H)) (muziek) smaakt hebt wordt dat neit gerespecteert!:((

    omg zo erg:(

    komaan ieder zijn eigen muzieksmaak e

    als iemand mij slaagt krijge ze die dubbel zo hard terug zenee

    (K)

    WTf zoo erg
    DAZ TOCH NI WAAR EEH


    kzou et nie wete, IK HOOP VN NIE !!


    Camille :')

    Zijn die nie aangehouden ofzo?? -_- als dat zo is mogen ze van mij levenslang krijgen...of te lang? :P


    Don't be a drag, just be a queen.

    OMG Als ik die ooit tegen kom kunnen ze maar beter hopen dat ik dat moment geen Keu bij me heb want dat ga ik ze bewerken als een biljartbal (6)
    stomme haters, dat ze hun stomme klep houden en hun Zac Efron gaan onderkwijlen (ik hoop dat ze stikken in hun eigen kwijl...)ofzo
    Jezus laat de mensen toch een goed vinden wat ze zelf vinden...


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    iCh weet niejj of dit echt wah iS,, mah iCh heb wel eenS geho0rd dat sommige haterS echt héél ver kunnen gaan ! er zyn o0wk al üüüüüüüüber veel fanS in elkaar geslagen & volgenS my iS er iig wel eenS gedrijgd met een mes .. :|



    en dat alleen mah omdat je ietS leuk vind


    Alien/Glambert/Kurtsie/Klaine/CrissColfer

    dr zijn al 2 mensen vermoord omdat ze fan zijn

    echt ziek:S


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    KILL THEM !!


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....