• José of Rose?
    Ik liefheb beide namen, maar ik heb het nodig voor 'n verhaal en kan gewoonweg niet kiezen. Welke naam vind je het leukst, José of Rose? Je stem wordt erg gewaardeerd. (:

    • José

    • Rose

    • Ik kan ook niet kiezen


    José of Rose?


    Some people are art and do art at the same time

    Rose.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Meh. I dislike them both. Ze zijn een beetje te vaak gebruikt in boeken. Zijn er geen andere namen die je leuk vindt?


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Rose.


    De rustigste manier van zelfmoord is houden van een vreemdeling.

    Barnabas schreef:
    Meh. I dislike them both. Ze zijn een beetje te vaak gebruikt in boeken. Zijn er geen andere namen die je leuk vindt?


    Heel veel. Maar deze soort namen gebruik ik eigenlijk zowat nooit, dus daarom wilde ik een keer iets anders. En een fantasy-achtige naam past ook niet bij mijn verhaal, daarom wilde ik gewoon een normale, Engelse/Amerikaanse naam.


    Some people are art and do art at the same time

    Ik houd niet echt van José, dus dan is de keuze snel gemaakt. :]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Ik heb het niet zo op José(e) omdat het mijn tweede naam is en verwijst naar een bepaald persoon.
    Dus mijn keuze gaat uit naar Rose. Al vind ik de naam redelijk 'afgezaagd'.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Facts schreef:
    Ik houd niet echt van José, dus dan is de keuze snel gemaakt. :]


    Rise and rise again until lambs become lions

    José, doet me denken aan een leuk meisje haha.


    Searching heavens for another earth

    [mijn god, ik dacht eerst dat dit over rosé ging als in het alcoholische drank rosé]

    Ik heb gekozen voor Rose.

    [ bericht aangepast op 23 nov 2013 - 10:47 ]


    Alleen maar tranen van geluk

    Facts schreef:
    Ik houd niet echt van José, dus dan is de keuze snel gemaakt. :]


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Hm, ik vind ze beide niet leuk. Maar Rose staat me eerder aan dan José.

    Artpop schreef:
    [mijn god, ik dacht eerst dat dit over rosé ging als in het alcoholische drank rosé]

    Ik heb gekozen voor Rose.


    Haha, ik ook. :')
    Ik vind Rose ook mooier.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Facts schreef:
    Ik houd niet echt van José, dus dan is de keuze snel gemaakt. :]


    Ex astris, sciencia

    Ik lees José steeds op z'n Spaans, dus als jongensnaam en met een g-klank. :') Ik zou dus voor Rose gaan, al vind ik dat ook geen heel geweldige naam, zoals hierboven al gezegd is. Namen met een of andere vorm van Rose erin worden erg vaak gebruikt op Q.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Ik lees José steeds op z'n Spaans, dus als jongensnaam en met een g-klank. :') Ik zou dus voor Rose gaan, al vind ik dat ook geen heel geweldige naam, zoals hierboven al gezegd is. Namen met een of andere vorm van Rose erin worden erg vaak gebruikt op Q.


    Ik ga hem niet hier online zetten, denk ik.
    Dankjewel allemaal! Ik denk dat het al duidelijker is wat jullie het mooist vinden. Er mag nog altijd gestemd worden, maar dit topic mag dicht. ^^


    Some people are art and do art at the same time