• De wereld was een zooitje en hoewel Morgan dat probeerde op te lossen, was iedereen eigenlijk alleen maar bezig elkaar uit te moorden en opnieuw de macht te grijpen.

    De tijd wordt weer teruggedraaid en iedereen wordt opnieuw wakker. Dit keer bevinden ze zich echter niet meer op Zweinstein. Ze worden wakker in een doodnormaal gezin, waarvan de ouders denken dat het hun eigen kinderen zijn.

    Het blijkt zelfs dat ze hun toverkracht zijn kwijtgeraakt en als normale tieners naar school moeten.

    Meer uitleg en het inschrijftopic vind je hier
    Speeltopic 1, 2
    Overlegtopic 1

    Personages

    • Abel-Cain Breckenrige - 17 q]Unox22[/q
    • Ablaze Zealous Vivacious - 16 q]Hohenheim[/q
    Adrienne Gates - 16 q]Ensiferum[/q
    Aenea van Zwaarden - q]Ensiferum[/q
    Alaine Dylis Sneep - 14 q]Unox22[/q
    Alassëa - 17 q]Unox22[/q
    Alice Potter - 16 q]Marjannee[/q
    • Angie
    Ardaneus - oud q]Unox22[/q
    Brian - 17 q]Ensiferum[/q
    Boaz
    Claire Sneep - 16 q]RosanneB[/q
    • Claudia
    Daisy Sneep - 16 q]Unox22[/q
    Daniel Potter - 16 q]Marjannee[/q
    Debby Nickson - 21 q]WenseKronik[/q
    Epialthes - oud q]Ensiferum[/q
    Gaara - 18 q]Ensiferum[/q
    Hanna - 16 q]Margotanne[/q
    • Ignatius Sneep - 17 q]Unox22[/q
    Ignatius Sneep II - ? q]Unox22[/q
    • Jenny François - 17 q]Marjannee[/q
    Jurgen Motres - 17 q]Marjannee[/q
    Li Zhaijian - 16 q]Hohenheim[/q
    Luuk - 24 [Ensiferum]
    Madelon
    • Mae Estella Simons - 17 q]Ensiferum[/q
    Mark Donjano - 21 q]Marjannee[/q
    Megan Sneep - 16 q]RosanneB[/q
    Moon Desrosiers - 20 q]Ensiferum[/q
    Mori Donjano - 16 q]Marjannee[/q
    Nick q]Ensiferum[/q
    Noha Fatch - Gunslinger - 19 q]Hohenheim[/q
    • Patrick
    Quinn' Odius - 16 [Hohenheim
    Rufus
    • Sam Fear - 16 q]WenseKronik[/q
    • Sebastiaan
    Simon
    Sykes Vengeance - 3000 q]Ensiferum[/q
    Thijs
    Tomas Bunardi - 20 q]Ensiferum[/q
    • Van Madden q]Hohenheim[/q
    Wense Der Kronik - 16 q]WenseKronik[/q
    Zet - 3000 q]Hohenheim[/q
    • Zoë Zhaijian - 16 q]Hohenheim[/q



    Familieindeling
    1: [Woods] Alaine Dylis Sneep + Geno Woods + Tomas Bunardi
    2: Nick + Zoë Zhaijian + Li Zhaijian + Daisy Sneep
    3: Gaara + Wense Der Kronik + Ignatius Sneep + Daniel Potter
    4: [Simons] Megan Sneep + Mae Estella Simons + Adrienne Gates
    5: Quinn' Odius + Claire Sneep + Aenea van Zwaarden + Hermes
    6: Moon Desrosiers + Noha Fatch – Gunslinger + Sam Fear
    7: [Donjano] Brian + Mori Donjano + Mark Donjano + Van Madden
    8: [Breckenridge] Jurgen Motres + Jenny François + Hanna + Abel-Cain Breckenrige
    9: Alassëa + Ablaze Vivacious + Alice Potter
    Emmy Sneep, Luuk, Debby Nickson, Epialthes, Ardaneus



    Cellenindeling:
    1. Aenea, Nick, Debby, Ignatius, Ignatius II, Sam.
    2. Megan, Mark, Ablaze, Noha, Quinn.
    3. Daniel, Daisy, Alaine, Epialthes , Gaara, Wense
    4. Claire, Brian, Abel-Cain, Mori, Hanna, Ardaneus.
    5. Alice, Mae, Zoe, Van, Jenny.
    6. Jurgen, Emmy, Adrienne, Allassea, Sykes.
    7. Moon, Luuk, Li, Tomas, Hermes.


    Volgende uitverkorene: Luuk

    [ bericht aangepast op 9 dec 2013 - 19:52 ]


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Megan staarde Li aan. 'Dus.. wat wil je nu eigenlijk zeggen?' Haar stem klonk raar, alsof het niet die van haar eigen was. 'Je kiest voor haar, he? Je kiest Moon.' Megan wilde opstaan en weggaan. Ze begreep nu wat Li haar duidelijk probeerde te maken en ze had het gevoel alsof iemand haar hart uit rukte. Het was Li, die dat deed.


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    D':


    Every villain is a hero in his own mind.

    Li wist dat hij zich schuldiger zou hebben gevoeld als hij zijn oude zelf was geweest, maar hij wist nu dat dit het beste was. Hij moest hoe dan ook iemand teleurstellen en hij had eindelijk de moed bijeen geschraapt om het te doen.
    'Ik kan op deze manier niet van jullie allebei houden.'
    Hij keek haar in de ogen. Misschien was ze er niet klaar voor... Hij kon zijn woorden niet terugnemen.
    Li schoof een stukje naar de rand van zijn bed, zodat hij voorzichtig zijn benen over de rand kon slaan. Hij lette wel op de slangetjes aan zijn lichaam, maar zijn blik was op Megan gericht.
    'Ik wil je geen pijn doen,' herhaalde hij.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    'Ja, nou. Daar is het een beetje laat voor he?' zei ze zacht. Ze staarde naar de grond en weigerde Li aan te kijken. 'Het was dwaas van me om te denken dat ik ooit een kans zou maken. Het is altijd al Moon geweest. Ik had dat eerder moeten beseffen.'


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    Li boog zich naar voren om haar hand te pakken.
    'Ik hou van je,' zei hij weer. 'Dat is nooit anders geweest. Zeker vroeger niet. Mijn liefde voor jou was echt - is echt. Het was geen vlucht, het werd niet verstoord door de gedachte aan Moon, wamt die was er noet. Niet in levende lijve en niet in mijn hoofd.'
    Zijn vingers waten zo lang, dat hij haar hand helemaal kon omvatten.
    'Ik weet dat ik je pijn doe en dat vind ik vreselijk, maar ik wil niet liegen. Begrijp het alsjeblieft. Ik zal je niet in de steek laten. Ik zal niet weer verdwijnen, dat beloof ik. We kunnen - we kunnen alleen niet verder waar we gebleven waren.'


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Megan trok haar hand los. Ze wilde geen zoete, lieve woordjes meer horen. Die moest hij maar bewaren voor Moon.
    'Ja, maar blijkbaar hou je niet genoeg van mij.' Ze stond abrupt op. ' Ik wil voorlopig geen contact. Ik kan jou nooit uit mijn hoofd zetten als ikmje steeds blijf zien.' Ze had daarnaast ook totaal geen behoefte om hem met Moon samen te zien.


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    Ignatius staarde even naar Aenea. Naar haar blanke, gave huid, lange zwarte haren en blauwe ogen. Hij had haar altijd al mooi gevonden. Ze was prachtig, en het was zonde dat ze zou moeten sterven. Ach, misschien kon hij haar laten opzetten, in een vitrine bewaren.
    Hij richtte zich weer op zijn glas en dronk het leeg.

    -

    'Ik kan niet zeggen dat het leven nou zo geweldig is,' zei Ardaneus, 'en dat komt mede dankzij jou. Er is niemand waar ik van houdt, er is geen thuis om naar te vluchten. Dat is me allemaal afgepakt.'

    [ bericht aangepast op 10 dec 2013 - 21:17 ]

    Li sloeg zijn ogen neer. Hij wilde haar niet kwijt. Hij wilde haar gewoon kunnen vertellen wat hij voelde, hoe verwarrend het ook was. Hij had altijd geprobeerd om deze gevoelens te onderdrukken, het was hem gelukt om ze niet te ervaren. Tot op zekere hoogte, want als hij harder zijn best had gedaan, had hij Megan nooit zo gekwetst.
    'Ik begrijp het,' mompelde hij, 'maar kan ik - kan ik niets doen om het beter te maken?'


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Brian hield Ignatius scherp in de gaten. Hij zag hem wel naar Aenea gluren met een slinkse grijns om zijn lippen, maar ze leek het zelf niet door te hebben. Aenea leek amper op het meisje dat hij vroeger gekend had. Ze leek… ontdaan van haar macht. Van haar levenslust, al was ze er ook weer niet zo erg aan toe dat dood wilde. Haar ogen straalden geen boosaardigheid meer uit. Ze straalden helemaal niet meer.


    Every villain is a hero in his own mind.

    'Ach, je zou van mij kunnen houden?' stelde Epialthes voor. 'Dat maakt echt gelukkig. Ik kan het weten.'


    Every villain is a hero in his own mind.

    'Ik zou niet weten wat,' zei Megan. Ze wilde hier weg. De ruimte benauwde haar. Ze liep naar de deur en legde haar hand op de deurknop. 'Nou, veel geluk met Moon,' mompelde ze. 'Beterschap.' Ze verliet de kamer en leunde tegen de deur aan toen ze die dicht had gedaan. Tranen welden op in haar ogen. Ze was Li kwijt. Voorgoed.


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    'Dan blijf je toch lekker van jezelf houden?'

    -

    Ignatius schonk nog een glas voor zichzelf in, en keerde zich toen tot Brian.
    'Zeg, ik vraag me nu toch al een tijd af wat jíj al die tijd hebt gedaan. Hier, en in het verzet?'

    Moon gaapte en besloot dat het tijd was om naar bed te gaan. Ze had weinig afleiding gevonden van haar zorgen en was evenmin tot oplossingen gekomen.
    Ze liep de lobby uit en volgde de lange gang die haar naar haar kamer zou brengen.
    Ze schrok toen ze Li’s kamer passeerde en Megan met tranen op haar wangen naar buiten zag komen.
    ‘Wat is er?’ vroeg ze verschrikt. ‘Is alles oké met Li?’


    Every villain is a hero in his own mind.

    Debbie was teleursgesteld in het antwoord em liep weer naar de bar. Ze had Ignatius zien staren en het meisje met zwart haar lopen te bekijken. Was ze jaloers ? Waarop, ze hadden geen relatie ze hadden alleen seks.
    'Kan ik je iets aanbieden, van het huis?' Zei ze tegen het meisje dat ze aan de bar had laten wachten.

    ‘Dat zal ik zeker doen, vriend. Dat zal ik zeker doen.’ Hij vroeg Debby om een glaasje cognac en keek Ardaneus aan. ‘Zoek een ander leuk wijfie, joh.’ Hij knikte naar Aenea. ‘Zij kan d’r best voor doorgaan, toch? Wat heeft het voor zin om te kniezen om een meissie dat al duizenden jaren dood is?’


    Every villain is a hero in his own mind.