• De wereld was een zooitje en hoewel Morgan dat probeerde op te lossen, was iedereen eigenlijk alleen maar bezig elkaar uit te moorden en opnieuw de macht te grijpen.

    De tijd wordt weer teruggedraaid en iedereen wordt opnieuw wakker. Dit keer bevinden ze zich echter niet meer op Zweinstein. Ze worden wakker in een doodnormaal gezin, waarvan de ouders denken dat het hun eigen kinderen zijn.

    Het blijkt zelfs dat ze hun toverkracht zijn kwijtgeraakt en als normale tieners naar school moeten.

    Meer uitleg en het inschrijftopic vind je hier
    Speeltopic 1, 2
    Overlegtopic 1

    Personages

    • Abel-Cain Breckenrige - 17 q]Unox22[/q
    • Ablaze Zealous Vivacious - 16 q]Hohenheim[/q
    Adrienne Gates - 16 q]Ensiferum[/q
    Aenea van Zwaarden - q]Ensiferum[/q
    Alaine Dylis Sneep - 14 q]Unox22[/q
    Alassëa - 17 q]Unox22[/q
    Alice Potter - 16 q]Marjannee[/q
    • Angie
    Ardaneus - oud q]Unox22[/q
    Brian - 17 q]Ensiferum[/q
    Boaz
    Claire Sneep - 16 q]RosanneB[/q
    • Claudia
    Daisy Sneep - 16 q]Unox22[/q
    Daniel Potter - 16 q]Marjannee[/q
    Debby Nickson - 21 q]WenseKronik[/q
    Epialthes - oud q]Ensiferum[/q
    Gaara - 18 q]Ensiferum[/q
    Hanna - 16 q]Margotanne[/q
    • Ignatius Sneep - 17 q]Unox22[/q
    Ignatius Sneep II - ? q]Unox22[/q
    • Jenny François - 17 q]Marjannee[/q
    Jurgen Motres - 17 q]Marjannee[/q
    Li Zhaijian - 16 q]Hohenheim[/q
    Luuk - 24 [Ensiferum]
    Madelon
    • Mae Estella Simons - 17 q]Ensiferum[/q
    Mark Donjano - 21 q]Marjannee[/q
    Megan Sneep - 16 q]RosanneB[/q
    Moon Desrosiers - 20 q]Ensiferum[/q
    Mori Donjano - 16 q]Marjannee[/q
    Nick q]Ensiferum[/q
    Noha Fatch - Gunslinger - 19 q]Hohenheim[/q
    • Patrick
    Quinn' Odius - 16 [Hohenheim
    Rufus
    • Sam Fear - 16 q]WenseKronik[/q
    • Sebastiaan
    Simon
    Sykes Vengeance - 3000 q]Ensiferum[/q
    Thijs
    Tomas Bunardi - 20 q]Ensiferum[/q
    • Van Madden q]Hohenheim[/q
    Wense Der Kronik - 16 q]WenseKronik[/q
    Zet - 3000 q]Hohenheim[/q
    • Zoë Zhaijian - 16 q]Hohenheim[/q



    Familieindeling
    1: [Woods] Alaine Dylis Sneep + Geno Woods + Tomas Bunardi
    2: Nick + Zoë Zhaijian + Li Zhaijian + Daisy Sneep
    3: Gaara + Wense Der Kronik + Ignatius Sneep + Daniel Potter
    4: [Simons] Megan Sneep + Mae Estella Simons + Adrienne Gates
    5: Quinn' Odius + Claire Sneep + Aenea van Zwaarden + Hermes
    6: Moon Desrosiers + Noha Fatch – Gunslinger + Sam Fear
    7: [Donjano] Brian + Mori Donjano + Mark Donjano + Van Madden
    8: [Breckenridge] Jurgen Motres + Jenny François + Hanna + Abel-Cain Breckenrige
    9: Alassëa + Ablaze Vivacious + Alice Potter
    Emmy Sneep, Luuk, Debby Nickson, Epialthes, Ardaneus



    Cellenindeling:
    1. Aenea, Nick, Debby, Ignatius, Ignatius II, Sam.
    2. Megan, Mark, Ablaze, Noha, Quinn.
    3. Daniel, Daisy, Alaine, Epialthes , Gaara, Wense
    4. Claire, Brian, Abel-Cain, Mori, Hanna, Ardaneus.
    5. Alice, Mae, Zoe, Van, Jenny.
    6. Jurgen, Emmy, Adrienne, Allassea, Sykes.
    7. Moon, Luuk, Li, Tomas, Hermes.


    Volgende uitverkorene: Luuk

    [ bericht aangepast op 9 dec 2013 - 19:52 ]


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    'Zodra ik weer een beetje kan lopen. En dit ding eruit mag.' Hij knikte naar de gevulde zak onderaan zijn bed


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    'Zo, hoe staat het leven?' vroeg Epialthes aan Ardaneus.


    Every villain is a hero in his own mind.

    [iedereen kan in het overlegtopic (staat in de beginpost) melden welk personage uiteindelijk over moet blijven als er een voorkeur is (: ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    'Ik hoop dat het snel is,' zei Megan. 'Ik wil je graag weer gezond zien.'


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    Debbie was verbaast, iedereen kende elkaar hier en ze ging er direct vanuit dat ze ook allemaal uit dezelfde dimentie kwamen. Ze voelde zich akelig alleen hier, zelfs al had ze Ignatius die haar in de nachten warm hield. Ze was hier alleen, maar ze had Van al was die ergens.
    'Ja goed,' zei ze tegen het meisje dat naar haar toe kwam. 'Ik kom zo terug ik ga even naar die groep daarzo,' ze knikte met haar hoofd richting de groep die in hethoekje van het cafe zat.
    Ze haalde diep adem, pakte wat shot glaasjes en een fles fireman in en liep naar het groepje jongeren toen die zaten in de hoek.
    'Van het huis,' ze glimlachte beleefd toen ze het de drank in de shotglaasjes goot. 'Het is geen gif, geloof mij.' Gezien de jongeren moeilijk er naar keken. Een beetje ongemakkelijk kijkend pakte ze de shot glaasjes, tikte deze tegen elkaar aan en goten ze achterover.
    'Wat is dit voor spul?' Vroeg een van de meisjes.
    'Fireman, er zit mint in vandaar die frisse smaak op het einde.' Debbie vulde nogmaals de glazen en deed weer met ze mee. 'Ik heb een vraagje, kennen jullie Van hij zit ook bij jullie opschool, toch?' Ze keek de jongeren hoopvol aan.

    [ bericht aangepast op 10 dec 2013 - 16:18 ]

    ‘Van is dood,’ antwoordde Adrienne zacht. ‘Hij is vlak na het busongeluk overleden.’
    Met een somber gezicht keek ze naar het drankje. Ze had een slokje genomen, maar er zat en vreemde smaak aan. Misschien lag het niet aan het drankje, maar aan haar eigen gemoedstoestand. Ze was in een vreemde tijd, waar lotgenoten stierven en ze was nu gescheiden van Tomas. Waarschijnlijk kwam hij niet naar haar toe. Hier leken ze alleen maar pech te hebben.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ignatius glimlachte.
    'We gaan allemaal dood, eventueel.' Hij richtte zijn blik op Aenea.
    'Of niet soms? '

    'Ik heb geen idee,' antwoordde ze. 'Gezien jij er nu weer bent.'


    Every villain is a hero in his own mind.

    'Uitzonderingen daargelaten.'

    Li glimlachte voorzichtig. Hij wist niet of haar woorden een dubbele betekenis hadden of niet, maar hij wilde in ieder geval niet dat ze iets verkeerds zou denken.
    'Ik hou van je,' zei hij zonder haar aan te kijken. As hij haar vingers had kunnen vinden, had hij ze graag vastgehouden, maar hij durfde het niet. 'Ik wil je alleen geen pijn doen.'


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Aenea besloot hem maar niet uit te dagen, gezien ze niet wist of ze nog steeds tot die uitzonderingen behoorde. Ze vond dit alles maar niets; niet wetend wat er aan de hand was. Het was voor het eerst in haar leven dat ze langere tijd nergens de hand in had en die zwakte maakte haar ziek.
    Ze dronk van de wijn, terwijl ze door het glas naar buiten staarde. Wie had ooit gedacht dat ze samen met Ignatius en Brian rondom een tafel wijn zou drinken?


    Every villain is a hero in his own mind.

    [Ik had Mori naar Debbie geschreven :p]


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    [Heb het aangepast Marjannee ]

    'Ik hou ook van jou,' zei ze zacht. Het was fijn om dat te horen. 'Alleen - wat bedoel je met me geen pijn willen doen? Dat doe je toch helemaal niet?'


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    Li keek haar niet aan. In plaats daar van staarde hij naar de monitor naast zijn bed die sinds een paar uur uit stond. Hij had geen hartbewaking meer nodig. De zuster had gezegd dat hij binnenkort ook van de katheter af mocht, als hij sterk genoeg was om in ieder geval zelf naar het toilet te lopen. Het infuus moest blijven.
    'Dat doe ik wel,' zei hij zacht. 'Ik weet dat je altijd van me gehouden hebt en dat dit een tweede kans had kunnen zijn, maar ik - ik kan het niet.'


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes