• Mij leek het wel leuk om te weten wanneer (een van) mijn co-auteur(s) een nieuw hoofdstuk geplaatst heeft. En als je co-auteur bent, dat je ook te weten komt wanneer de schrijfster zelf een stukje heeft geschreven. Dit lijkt mij handig via privé berichten (én je kan het ook uitzetten). Als het teveel programmeerwerk is voor iets wat je zelf aan kan geven, hoeft het voor mij helemaal niet, maar ik was gewoon benieuwd wat jullie ervan vinden. (:

    Edit: Avarosa had ook een idee van dat iemand een story naar je overdraagt, je ook een berichtje krijgt. Zie haar reactie (pagina 1): Eveneens een mail wanneer de co-auteur de story overdraagt zou ook niet misplaatst zijn. Ik had opeens eens een story extra op mijn profiel staan zonder dat ik het door had. Ik vond 'm ook handig en zette het daarom in de beginpost.

    [ bericht aangepast op 3 dec 2013 - 18:20 ]


    Some people are art and do art at the same time

    Als je echt een pb wilt wanneer je co-auteur iets activeert, kun je een abo nemen op je eigen verhaal. Ik ben niet tegen, maar ik zou het zelf niet nodig hebben.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Dat lijkt me wel handig. Eveneens een mail wanneer de co-auteur de story overdraagt zou ook niet misplaatst zijn. Ik had opeens eens een story extra op mijn profiel staan zonder dat ik het door had.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Avarosa schreef:
    Dat lijkt me wel handig. Eveneens een mail wanneer de co-auteur de story overdraagt zou ook niet misplaatst zijn. Ik had opeens eens een story extra op mijn profiel staan zonder dat ik het door had.


    Ja, dat is ook een handige suggestie. Ik zal hem in de beginpost plaatsen.


    Some people are art and do art at the same time

    Mij lijkt het heel handig, en op zich ben ik er helemaal voor, maar aan de andere kant lijkt het me voor bepaalde stories verdomd irritant. Voor the Daily Prophet bijvoorbeeld zou ik zoiets écht niet willen, aangezien mijn inbox dagelijks al wordt volgespamd met "een nieuwe reactie"-PB's. Als je het (voor bepaalde stories) ook uit kan zetten, dan ben ik voor.

    [ bericht aangepast op 3 dec 2013 - 18:20 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Facts schreef:
    Mij lijkt het heel handig, en op zich ben ik er helemaal voor, maar aan de andere kant lijkt het met voor bepaalde stories verdomd irritant. Voor the Daily Prophet bijvoorbeeld zou ik zoiets écht niet willen, aangezien mijn inbox dagelijks al wordt volgespamd met "een nieuwe reactie"-PB's. Als je het (voor bepaalde stories) ook uit kan zetten, dan ben ik voor.


    Dat uitzetten lijkt me slim. Heb het in de beginpost gezet.


    Some people are art and do art at the same time

    Sorry dat ik even bump..


    Some people are art and do art at the same time

    Als ik nu bump, sorry.
    Het lijkt me wel handig (:


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Klinkt heel handig.


    ''Every child is an artist. The problem is how to remain an artist once we grow up.''

    Square schreef:
    Als je echt een pb wilt wanneer je co-auteur iets activeert, kun je een abo nemen op je eigen verhaal. Ik ben niet tegen, maar ik zou het zelf niet nodig hebben.


    Your make-up is terrible

    Momenteel heb ik het niet nodig, maar mocht ik in de toekomst een co-auteur hebben, dan is dit inderdaad wel handig, ja.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Ik zie vooral voors, dus wat vindt Rutger hiervan?


    Some people are art and do art at the same time