• Niall Horan,Liam Payne,Harry Styles,Louis Tomlinson, Zayn Malik en Logan Lerman zitten allemaal op een kostschool,met 6 andere meiden. De school heeft kleine les lokalen,2 persoons slaapkamers,een keuken,2 badkamers,een woonkamer,een toilet en al die andere kamers die je nodig hebt. Iedereen zit daar omdat hij of zij een probleem heeft. Maar ze willen het niemand vertellen. Worden ze bevriend of niet? Ontstaat er liefde?

    De jongens: [6/6] VOL

    - Niall James Horan: SnowHeart
    - Liam James Payne: Kendizzzzle
    - Harry Edward Styles: Petals
    - Louis William Tomlinson: IrishBoss
    - Zayn Javadd Malik: xZiall
    - Logan Wade Lerman: SuperTOMMO


    De meisjes: [6/6] VOL!

    - Maxim Louise la RueSuperTOMMO
    - Danielle Rose Jaspers xZiall
    - Quinn Linette Monroe. Heap
    - Brandy Alicia Martinez. Kayal
    - Emily Laura Dornil NiamlLoveYu
    - Jade Abigail Morgan RubinRed


    Overige personages;Hier voor ik gewoon namen in,tenzij iemand een rol ervan wilt maken (;

    - Huisbaas: Alexander Rozenveld
    - Kokkin/Schoonmaakster: Elis McFly
    - Hoofd van de school: Dan van der Berg
    - Onderhoofd van de school: Amber Romero
    -
    -


    Regels:
    - Alleen ik(SuperTOMMO) maak topics aan,en anders vraag ik iemand.
    - Schrijf minstens 5 regels lang. Dat houdt de inspiratie omhoog!
    - Naamsveranderingen door geven graag.
    - Niet iemands anders personage besturen!
    - Naam van je karakter er boven houden.
    - Maximaal 2 personages per persoon.
    - OOC(Out Of Character) tussen haakjes; {} - [] - () - Welke je kan bedenken
    - Rollen blijven 4 dagen staan,daarna komt die vrij.
    - Als je een tijd niet kan reageren geef dat dan alsjeblieft door!


    Invullen;

    Rol:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd(Tussen de 18 en 22):
    Uiterlijk(+foto):
    Innerlijk:
    Geschiedenis:
    Probleem:
    Extra:

    [ bericht aangepast op 14 dec 2013 - 14:03 ]


    ''I like the part when everythings become okay. It's just not the truth.''

    Ik wil wel Zayn en een meisje :)


    Spoiler alert: you will save yourself

    xZiall schreef:
    Ik wil wel Zayn en een meisje :)


    Oké is goed (;


    ''I like the part when everythings become okay. It's just not the truth.''

    Ik zou een meisje willen reserveren.


    They can't steal the love you're born to find

    Mag ik een meisje?


    El Diablo.

    Rol:
    Een van de meisjes
    Naam:
    Danielle Rose Jaspers
    Bijnaam:
    Daan
    Leeftijd(Tussen de 18 en 22):
    19
    Uiterlijk(+foto):






    Innerlijk:
    Danielle is een lieve meid die het eigenlijk met iedereen wel goed voor heeft. Ze zal altijd haar best doen om aardig te zijn tegen anderen, en als iemand dat niet doet dan kan ze daar ook echt mee zitten. Toch komt ze er dan wel overheen. Ze denkt niet goed na voordat ze dingen doet, en daardoor geeft ze al redelijk snel op. Alhoewel, als ze iets echt wil, dan zal ze doorzetten. Soms kan ze opeens heel erg bitchy uit de hoek komen waardoor je denkt dat ze je niet mag, maar dat is eigenlijk altijd wel een leugen aangezien er geen mensen zijn waar ze een hekel aan heeft, en als ze dat wel heeft, dan zal ze dat altijd eerlijk zeggen. Als ze last heeft van haar woedeaanvallen dan is ze een totaal ander persoon. Ze wordt dan boos op alles en iedereen en doet mensen snel pijn zonder erbij na te denken.
    Geschiedenis:
    Ze is al van jongs af aan een redelijk eenzaam kind doordat kinderen bang van haar zijn. Ze woont bij haar ouders in huis. Haar vader was een crimineel maar toen hij Danielle kreeg als dochter is hij het goede pad op gegaan zodat hij zeker weetd at zijn dochter niet de zelfde kant op gaat als hij.
    Probleem:
    Ze heeft last van woedeaanvallen en dan kan je haar met een kleine belediging al moordneigingen geven.
    Extra:
    /


    Spoiler alert: you will save yourself

    Mag ik een meisje?

    De rol is goed! En de anderen heb ik erbij gezet!


    ''I like the part when everythings become okay. It's just not the truth.''

    Rol: Een van de meisjes!
    Naam: 'Max' Maxim Louise la Rue
    Bijnaam: Max, Maxi
    Leeftijd(Tussen de 18 en 22): Max is 20 jaar oud.
    Uiterlijk(+foto):




    Max heeft vele haar kleuren gehad,haar eigen witte kleur,roze,paara en blauw. Het stond haar allemaal. Nu heeft ze haar eigen haarkleur weer. En soms doet ze een dip dye in die er met speciale shampoo er weer uit kan wassen. Haar haar is tot haar middel. Haar ogen hebben een ijsblauwe kleur en stralen zelfverzekerheid uit. Ze is 1.69 lang en heeft een hele lichte huid. Max is dun,omdat ze niet veel eet. En dat is niet omdat ze niet tervreden is om haar lichaam,maar omdat ze simpel weg bijna geen honger heeft.

    Innerlijk: Max is op het eerste gezicht een vrolijk en druk meisje. Maar eigenlijks is ze best stil. Toch kan ze bij haar vrienden veel praten. Max is ook een meisje dat niet snel opgeeft. Ze komt soms wat arrogant en egoïstisch over. Wat anderen van haar vinden boeit haar vrij weinig. Je kan Max goed vertrouwen en ze helpt je als je problemen hebt. Toch is Max wat terug getrokken. Max kan een bitch zijn tegen onbekenden maar ze probeert zo beleeft mogelijk te blijven. Ze is bang voor ziekenhuizen en voor clowns. Max was vroeger altijd een van de populaire bitches. Maar nu is ze eerder een lief en grappig meisje. Ook al beledigd ze mensen soms zonder dat ze het merkt.

    Geschiedenis: Op de 27e van September werd er een jong meisje geboren in Brighton. Maxim Louise la Rue. Haar vader was Frans en haar moeder Brits. Maxim groeide op in een mooi huis. Haar ouders gaven om haar en toen ze 2 werd kreeg ze een zusje;Gabriëlle. Op het moment dat Max 16 werd kwamen haar ouders te overleden. Zij en haar zusje waren er kapot van. Maar Max was vastbesloten om voor haar zusje te zorgen. Ondanks dat Max het erg moeilijk had,lukte het haar. Maar toch werd ze depresief en begon ze zich te snijden. Toch kwam Max door deze periode. Max en haar zusje waren gelukkig. Heel gelukkig. Maar haar zusje kreeg leukemie en is na 6 maanden hard strijden overleden. Ze begon zich weer te snijden. Door alles wat ze had mee gemaakt werd ze oplettender geworden. Ze zal strijden voor haar vrienden en zelfs haar eigen leven geven. Iedere dag denkt ze nog aan haar zusje.
    Probleem: Max was depresief omdat haar ouders waren overleden. Ook sneed ze zich zelf. Dit keerde terug toen haar zusje overleed.
    Extra: Max is hetro sexueel.

    [ bericht aangepast op 5 dec 2013 - 19:57 ]


    ''I like the part when everythings become okay. It's just not the truth.''

    Rol: Our handsome hero Logan!
    Naam: Logan Wade Lerman
    Bijnaam: Lo, Log,
    Leeftijd(Tussen de 18 en 22): Logan is 21 jaartjes jong.
    Uiterlijk(+foto):




    Logan heeft mooie blauwe ogen en zijn haar is donkerbruin tot aan zwart. Hij is best gespierd en heeft een sixpack. Logan is 1.75 lang en zijn huidskleur is normaal. Hij traint veel waardoor hij zijn sixpack heeft. Hij weegt iets rond de 79,8 kilo.

    Innerlijk: Logan is een grappige en drukke jongen. Hij kan ook een beetje raar overkomen. Toch is Logan een goede vriend. Als Logan druk is springt hij overal heen en weer,en is hij een zonneschijn. Toch zijn er dagen dat hij minder druk is. Wat voor hem nogal raar is. Logan zal niet iemand verraden en hij zal altijd voor zijn vrienden opkomen. Soms komt hij wat agressief over. Logan heeft weinig geduld en mag mensen snel niet.

    Geschiedenis: Op 19 Janurari 1992 werd er een joods jongen geboren in Calafornië. Hij werd Logan Wade Lerman genoemd. Logan groeide op in Calafornië en is later naar Groot-Brittanië verhuisd. Logan kwam in aanraking met de verkeerde mensen. Hij werd verslaafd aan de drugs. Hij moest naar een kliniek maar dat hielp niets. Logan en zijn ouders kregen ruzie waardoor hij op 18 jarige leeftijd het huis uit ging. Na 2 jaar heeft hij zijn excuses aan geboden,en is alles weer goed. Maar als Logan iets over drugs hoort,kan hij nogal boos worden.
    Probleem: Logan was verslaafd aan de drugs.
    Extra: Logan is hetro sexueel.


    ''I like the part when everythings become okay. It's just not the truth.''

    Mag ik Harry?


    Because I love him, do I need another reason?

    Petals schreef:
    Mag ik Harry?


    Jupp jupp!


    ''I like the part when everythings become okay. It's just not the truth.''

    Mag ik Liam? :3


    How far is far

    Kendizzzzle schreef:
    Mag ik Liam? :3


    Haha ik gokte al dat je Liam wilde. Is goed ik zet je erbij (;


    ''I like the part when everythings become okay. It's just not the truth.''

    Haha, yeey (:


    How far is far

    Mag ik Lou?


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer