• Niall Horan,Liam Payne,Harry Styles,Louis Tomlinson, Zayn Malik en Logan Lerman zitten allemaal op een kostschool,met 6 andere meiden. De school heeft kleine les lokalen,2 persoons slaapkamers,een keuken,2 badkamers,een woonkamer,een toilet en al die andere kamers die je nodig hebt. Iedereen zit daar omdat hij of zij een probleem heeft. Maar ze willen het niemand vertellen. Worden ze bevriend of niet? Ontstaat er liefde?

    De jongens: [6/6] VOL

    - Niall James Horan: SnowHeart
    - Liam James Payne: Kendizzzzle
    - Harry Edward Styles: Petals
    - Louis William Tomlinson: IrishBoss
    - Zayn Javadd Malik: xZiall
    - Logan Wade Lerman: SuperTOMMO


    De meisjes: [6/6] VOL!

    - Maxim Louise la RueSuperTOMMO
    - Danielle Rose Jaspers xZiall
    - Quinn Linette Monroe. Heap
    - Brandy Alicia Martinez. Kayal
    - Emily Laura Dornil NiamlLoveYu
    - Jade Abigail Morgan RubinRed


    Overige personages;Hier voor ik gewoon namen in,tenzij iemand een rol ervan wilt maken (;

    - Huisbaas: Alexander Rozenveld
    - Kokkin/Schoonmaakster: Elis McFly
    - Hoofd van de school: Dan van der Berg
    - Onderhoofd van de school: Amber Romero
    -
    -


    Regels:
    - Alleen ik(SuperTOMMO) maak topics aan,en anders vraag ik iemand.
    - Schrijf minstens 5 regels lang. Dat houdt de inspiratie omhoog!
    - Naamsveranderingen door geven graag.
    - Niet iemands anders personage besturen!
    - Naam van je karakter er boven houden.
    - Maximaal 2 personages per persoon.
    - OOC(Out Of Character) tussen haakjes; {} - [] - () - Welke je kan bedenken
    - Rollen blijven 4 dagen staan,daarna komt die vrij.
    - Als je een tijd niet kan reageren geef dat dan alsjeblieft door!


    Invullen;

    Rol:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd(Tussen de 18 en 22):
    Uiterlijk(+foto):
    Innerlijk:
    Geschiedenis:
    Probleem:
    Extra:

    [ bericht aangepast op 14 dec 2013 - 14:03 ]


    ''I like the part when everythings become okay. It's just not the truth.''

    Rol:
    Meisje.
    Naam:
    Brandy Alicia Martinez.
    Bijnaam:
    Bran.
    Leeftijd(Tussen de 18 en 22):
    18.
    Uiterlijk(+foto):



    ~ Brandy heeft een getinte huidskleur
    ~ Ze is van nature een brunette, maar ze heeft haar haar in een bordeauxrode kleur geverfd
    ~ Brandy beschikt over een prachtlichaam waar ze erg haar best voor doet: Een slanke, platte buik, Een dunne taille, Dunne lange benen en Volle curves.
    ~ Ze is 1.70 lang.
    ~ Brandy heeft vele tattoo's en een aantal piercings.
    ~ Ze heeft een aantal littekens van het vechten.
    Innerlijk:
    Komt.
    Geschiedenis:
    Brandy heeft een crimineel verleden. Ze is opgegroeid in een groot gezin zonder vader, levend in een achterbuurt. Ze zorgde al sinds haar 11e voor haar jongere broertjes en zusjes, omdat haar moeder dat niet kon door haar drugsverslaving. Hierdoor was ze ook erg agressief, wat Brandy heeft overgenomen. Op haar 12e is ze voor het eerst opgepakt, voor iets wat nogal onschuldig was weliswaar. Gewoon wat vuurwerk afsteken in September. Vanaf daar werd het alleen maar erger. O haar 12e is ze ook een keer opgepkat door een vechtpartij die zij makkelijk aan het winnen was. Mede door haar beste vriendin Amber ging het helemaal mis, dat gebeurde rond haar 14e. De twee begonnen samen spullen te jatten, te beginnen met telefoons op de school van Amber. Amber stal ze en Brandy kon ze makkelijk doorverkopen voor een lagere prijs dan het orgineel. Na een paar maanden werden ze toch gepakt en ze moesten alle telefoons terug betalen, wat gelukkig nog makkelijk ging door Amber's rijke vader. Dit was ook het begin van hun strafblad. Toch gingen ze gewoon rustig door met stelen en Brandy ook met vechten. Ze konden makkelijk doorgaan omdat ze hadden geleerd hoe ze niet gepakt zouden worden. Op school werd Brandy ook steeds erger. Brutaal en dagelijks een gevecht met oudere jongens die dachten dat ze haar aan konden. Uiteindelijk werd ze na vele schorsingen toch van school gestuurd. Omdat geen enkele school het onhandelbare meisje wou hebben kwam ze uiteindelijk hier terecht.
    Probleem:
    Brandy heeft een agressiestoornis. Zowel verbaal als fysiek. In de twee jaar dat ze hier zit is het fysiek wel geminderd, maar ze kan nog steeds een paar rake klappen uitdelen als het moet.
    Extra:

    Maak het nog af!

    [ bericht aangepast op 8 dec 2013 - 13:12 ]


    El Diablo.

    Mag ik Niall?


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    xMeCrazyMofo schreef:
    Mag ik Niall?


    Ja! Hierbij zijn alle rollen vol!


    ''I like the part when everythings become okay. It's just not the truth.''

    Rol:
    Meisje
    Naam:
    Emily Laura Dornil
    Bijnaam:
    Emy, Em
    Leeftijd(Tussen de 18 en 22):
    20 jaartjes
    Uiterlijk(+foto): Emily heeft donkerbruine lang licht krullend haar die ze meestal los laat hangen over haar schouders. Haar ogen zijn donkerbruin (bijna dezelfde kleur als haar haar). ze is 1.68 m lang. En heeft een paar tatoeages.



    Innerlijk:
    Emily is een lief en vriendelijk meisje. Ze is snel bezorgd om je en zal alles voor je doen als ze je goed kent maar als je haar vertrouwen eenmaal kwijtgeraakt zul je het niet snel terugkrijgen. Ze is bang om gekwetst te worden daarom word ze niet snel bevriend met mensen Als iemand haar stom vind of haar beledigt zal ze daar nachten van wakker vinden ze vind het heel belangrijk wat mensen van haar denken. Ze haat zichzelf. Ze haat alles aan haar. Dat komt ook door jeugd en familie.
    Geschiedenis:
    Emily had een heel goed leven tot haar 12de. Toen ze 12 jaar was stierven haar ouders in een auto ongeval. Ze moest dan naar een nieuwe school in een heel ander land. Emily is gepest geweest toen ze rond de 13 jaar was. Ze stopte met school toen ze 14 jaar was en nam drugs. Ze werd verslaafd en had schulden. Nu is ze weer nuchter en ze heeft haar schulden al afbetaald.
    Probleem:
    Ze probeert zeker 1 maal in een week zelfmoord te plegen. En heeft anorexia.
    Extra: /


    Do what you love, love what you do

    Megan Nicole! ^


    ''I like the part when everythings become okay. It's just not the truth.''

    Ben je fan?


    Do what you love, love what you do

    Niet echt maar ze kan goed zingen.


    ''I like the part when everythings become okay. It's just not the truth.''

    ja vind ik ook


    Do what you love, love what you do

    Ik kan Niall vanavond pas afmaken, probleem? o:


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    Nee hoor!


    ''I like the part when everythings become okay. It's just not the truth.''

    Alle rollen die ik tot nu toe heb gehad waren super! (;


    ''I like the part when everythings become okay. It's just not the truth.''

    Sorry, ik schrijf me uit.

    Dan zoeken we nog een meisje.

    [ bericht aangepast op 8 dec 2013 - 18:54 ]


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    Imagines schreef:
    Sorry, ik schrijf me uit.


    Is goed (;


    ''I like the part when everythings become okay. It's just not the truth.''

    dankj :)


    Do what you love, love what you do