• Hoi
    Ik zoek naar rollen voor mijn story: http://www.quizlet.nl/stories/128511/ill-kill-myself-if-you-die-too-i-hate-alone-harry-potter/. De verhaallijn is: Teddy Rooz Liv Liz Griffel heeft een ziekte. Een vreselijke ziekte. Als ze aan haar eerste jaar op Hogwarts begint gebeuren er vreemde dingen. Ook in haar laatste jaar. Als Hermelien plots verdwijnt gaat Teddy een keuze tegemoet. Gaat ze op zoek of pleegt ze zelfmoord?
    Zo invullen:

    Rol:
    Naam:
    Achternaam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Extra:

    Rollen die ik zoek:
    Vriendin Teddy/Hermelien
    Vriend Teddy/Hermelien
    Achternicht Teddy/Hermelien
    Kwaadaardig nichtje Harry
    Kwaadaardig familielid Ron/Ginny/Fred/George/Percy/Charlie/Bill

    Alvast bedankt! (hoera)

    [ bericht aangepast op 9 dec 2013 - 6:17 ]


    all because i liked a girl

    Misschien is het handig om neer te zetten wat de verhaallijn is, welke rollen je zoekt en wat je moet invullen?


    El Diablo.

    Kayal schreef:
    Misschien is het handig om neer te zetten wat de verhaallijn is, welke rollen je zoekt en wat je moet invullen?


    A good book on your shelf is a friend that turns its back on you and remains a friend. ~Author Unknown

    Rol: Kwaadaardig nichtje Harry

    Naam: Skye Paige

    Achternaam: Potter

    Leeftijd: 16

    Uiterlijk:

    Skye heeft mooi lang bruin haar waar veel meiden jaloers op zijn omdat het heel dik en mooi is. ze is 1,70 en houd ervan om hakken te dragen! ze is een echt meisje meisje en vind het dus ook leuk om zich op te maken en haar haren te doen en er gewoon perfect uit te zien! ze heeft ook het perfecte lichaam!

    Karakter: Ze lijkt op het eerste gezicht een heel lief meisje die aardig is tegen iedereen! maar schijn bedriegt! ze is aardig tegen je maar ALLEEN als ze je nodig heeft of als je iets voor haar moet doen, anders is ze een bitch! ze is heell sluw en gemeen ze weet precies hoe ze mensen moet manipuleren om dingen te zeggen en doen! ze heeft 3 echte vriendinnen waar ze alles voor doet en alles mee deelt! voor die 3 staat ze altijd klaar. Jongens versieren ziet ze als een spel maar als ze ineens echt verliefd word weet ze zich geen raad met haar gevoelens alleen laat ze dit aan niemand zien

    Extra: ze word ernstig verliefd!

    Isie goed? x