• Saskia is een meisje uit Groningen, Nederland, met een speciale droom: Ze wil in Engeland gaan studeren en daar haar leven verder leven. Haar ouders hebben inmiddels ingestemd en ze is op HAVO en op VWO afgestudeerd, wat dus betekent dat ze zo snel mogelijk naar Engeland kan gaan. Het is inmiddels juni in Nederland, en in september begint het schoolleven in Engeland weer. Haar vriendje, Jasper, weet het, maar weet nog niet hoe hij haar wil laten gaan, aangezien hij geheim heeft gehouden dat hij ook in een ander land gaat studeren.

    Dat is dus een voorproefje van mijn story. :] het is helemaal zonder artiesten. Ja, misschien dat je een bekende band tegenkomt in het verhaal, maar niet dat ze verliefd word op een bekende Brit of zo. Maar nu heb ik zelf de drie belangrijkste personages [Saskia, Jasper en een gozer uit Engeland; Mitchell] bedacht, en verder weet ik niets ö dus jullie mogen mij helpen. Dit heb ik nodig;

    - Beste vriendin Nederland
    - Beste vriendin Engeland
    - Beste vriend Engeland
    - Bitches uit Engeland [minimaal 2, maximaal 4]
    - Vrienden van Mitchell [min 3, max 5, meisjes & jongens]
    - Twee crushes, allebei meisjes, een voor Jasper, een voor Mitchell

    En het belangrijkste is, dat het níet bekende artiesten zijn, zoals bij een jongen Taylor Launter, of Tom Kaulitz of zo. Het liefst onbekende mensen. Bij de meisjes geld hetzelfde, en het liefst ook niet scene of emo, of zo.

    Wat ik nodig heb;
    Naam, Leeftijd (18 - 22), Woonplaats, Hobby's, Raar feitje en een plaatje.
    En het is logisch, als het bijvoorbeeld de vriendin in Nederland is, dat ze niet ergens in Amerika woont, lijkt mij :3

    alvast, thankyou <3

    [ bericht aangepast op 28 aug 2010 - 22:11 ]


    Destroy what destroys you.

    Mwa klinkt leuk niks voor mij. i think

    [ bericht aangepast op 28 aug 2010 - 11:13 ]

    iGoogle schreef:
    Mwa klinkt leuk niks voor mij. i think


    Oké, dat kan :]


    Destroy what destroys you.

    Beste vriendin Engeland
    Naam: Samantha McKensy
    leeftijd: 18
    Woonplaats: Castleford, England.
    Hobbies: Freerunning, schrijven, muziek luisteren. Ook houdt ze van lezen, vooral van die oude, muffe boeken met verkleurde pagina's. Ze zit ook vaak in de vensterband gewoon naar buiten te staren en te denken.
    Raar feitje: Ze heeft een vreemde obsessie voor kant. Ze houdt van jurkjes, rokjes en andere kleding die kant heeft, ook al heeft ze meer dan genoeg kleding zonder kant.
    Foto: Lang leve tinypic. en deze Het is dezelfde persoon, maar dan met andere haarkleur en ik kon niet kiezen ;x

    Ik wil hem lezen :9~

    [ bericht aangepast op 28 aug 2010 - 22:30 ]


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Courtesan schreef:
    Beste vriendin Engeland
    Naam: Samantha McKensy
    leeftijd: 18
    Woonplaats: Castleford, England.
    Hobbies: Freerunning, schrijven, muziek luisteren. Ook houdt ze van lezen, vooral van die oude, muffe boeken met verkleurde pagina's. Ze zit ook vaak in de vensterband gewoon naar buiten te staren en te denken.
    Raar feitje: Ze heeft een vreemde obsessie voor kant. Ze houdt van jurkjes, rokjes en andere kleding die kant heeft, ook al heeft ze meer dan genoeg kleding zonder kant.

    Ik wil hem lezen :9~


    Ah, bedankt <3 maar ik ben een ding vergeten erbij te zetten; een plaatje. Ik ben superslecht in plaatjes zoeken, dus misschien zou je er een willen zoeken? x:


    Destroy what destroys you.

    Een plaatje komt er aan :Y)


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Beste vriend Engeland
    Naam;
    Nathaniel
    Leeftijd; 19
    Uiterlijk; click
    Woonplaats; Chatham, England (wow, onverwachts)
    Hobby's; Drummen, breakdance, sms'en en computergames. Ook kookt hij, maar dat weet niemand van hem, op zijn beste vrienden/familie na.
    Raar feitje; Hij luistert heel veel naar klassieke muziek, dus vage pianostukken van Bach, Beethoven en Mozart.


    because i knew you, i have been changed for good

    Ik heb het aangepast bij mijn eerste post.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    DeeDodo schreef:
    Beste vriend Engeland
    Naam;
    Nathaniel
    Leeftijd; 19
    Uiterlijk; click
    Woonplaats; Chatham, England (wow, onverwachts)
    Hobby's; Drummen, breakdance, sms'en en computergames. Ook kookt hij, maar dat weet niemand van hem, op zijn beste vrienden/familie na.
    Raar feitje; Hij luistert heel veel naar klassieke muziek, dus vage pianostukken van Bach, Beethoven en Mozart.


    Dank u, :3


    Destroy what destroys you.

    you're welcome :3
    Ik wil trouwens ook lezen :3
    Want het idee rockt ;3


    because i knew you, i have been changed for good

    Courtesan schreef:
    Beste vriendin Engeland
    Naam: Samantha McKensy
    leeftijd: 18
    Woonplaats: Castleford, England.
    Hobbies: Freerunning, schrijven, muziek luisteren. Ook houdt ze van lezen, vooral van die oude, muffe boeken met verkleurde pagina's. Ze zit ook vaak in de vensterband gewoon naar buiten te staren en te denken.
    Raar feitje: Ze heeft een vreemde obsessie voor kant. Ze houdt van jurkjes, rokjes en andere kleding die kant heeft, ook al heeft ze meer dan genoeg kleding zonder kant.
    Foto: Deze of deze. Het is dezelfde persoon, maar dan met andere haarkleur en ik kon niet kiezen ;x

    Ik wil hem lezen :9~


    Ik kan allebei de plaatjes niet zien :x


    Destroy what destroys you.

    Ik ga deviantart even vermoorden :Y)
    Lang leve tinypic. en deze

    Hopen dat je deze wel kunt zien ='D


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Courtesan schreef:
    Ik ga deviantart even vermoorden :Y)
    Lang leve tinypic. en deze

    Hopen dat je deze wel kunt zien ='D


    Vermoord mij ook maar, want ze doen het niet ö
    het kan aan mijn computer liggen, want ik ben bezig met youtube, en alles doet superlangzaam en zo, maar ik krijg geen foto's te zien :x

    edit; HEHE x3 Ik neem de tweede, die met dat rode haar ;3


    Destroy what destroys you.

    Okay :Y) Haha, ik dacht even dat ik alle sites moest gaan vermoorden ='D


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.