• Hee,

    Bij mij op sport zit dus een jongen, als we tweetallen moeten vormen kiezen wij dan ook altijd elkaar.
    Nu heb ik dus laatst twee keer met hem afgesproken buiten de sport om en hebben we ook twee keer met elkaar gezoend.
    We praten met elkaar op whatsapp en dat is ook vaak erg gezellig.

    Maar nu dus mijn probleem.
    Het ene moment vind ik hem wel heel erg leuk en wil ik hem dolgraag zien.
    Maar hij zit ook bij mij op school en ik ben dan altijd bang om hem tegen te komen, en dan word ik vreselijk zenuwachtig.
    Ook toen we met elkaar afspraken was ik de hele dag zenuwachtig tot het moment dat we zoenden. Toen werd ik rustig en vond ik hem weer heel leuk
    Het is dan ook de eerste jongen die echt interesse in mij toont en ik weet niet of mijn wel/niet gedachtes daar bij horen.
    Het ene moment ben ik dus zovan: 'Omg hij is zo leuk!' en het andere moment raak ik in paniek en denk ik 'Was ik dit maar nooit begonnen'
    Maar nu wil hij dus weer met mij afspreken. Ik kan bijna nooit (door school ) en ik heb mijn vader dan ook niet verteld dat er wat in mijn leven speelt, dus het moet sowieso na schooltijd als hij werken is.
    Maar het idee om weer met hem af te spreken en die paniek weer te hebben...

    Wat moet ik doen? Met hem doorgaan en wachten tot mijn gedachtes/tweestrijd eindelijk tot rust komen?
    Of ermee stoppen en mezelf weer rust gunnen, met de kans dat ik dit gevoel bij elke leuke jongen ga blijven houden.
    Ben ik wel of niet verliefd?
    Help...


    xx


    nothing is true, everything is permitted.

    Die zenuwen hoeven niet te betekenen dat je hém niet leuk vind. Dat gevoel van spanning hoort volgens mij bij het verliefd worden.
    Maar hoe erg is die paniek? Zijn het vooral gedachten van onzekerheid (wat niet heel raar is, zolang je er niet in doordraaft) of gaat het verder dan dat?
    Ik zou het iniedergeval niet opgeven als je hem leuk vind. Wanneer je elkaar beter leert kennen gaat dat gevoel van 'paniek' als het goed is weg.
    Succes iniedergeval!


    You are beautiful, you are love.

    Je bent gewoon verliefd ;)
    Je zegt zelf dat je dit nooit eerder hebt meegemaakt, die is waarschijnlijk je eerste verliefdheid? Dan is iedereen onzeker! Die gevoelens zijn nieuw voor je en dat hoort er allemaal bij hoor. Probeer die gevoelens eens toe te laten. Ik snap dat je soms in paniek schiet, dat heeft iedereen wel eens, maar probeer je erover heen te zetten en ervan genieten. Jullie hebben al gezoend, misschien kan het wat worden! Praat er eens met hem over hoe hij hier in staat en wat hij precies wil. Je zult zien dat het heel erg leuk kan worden samen als hij ook gevoelens heeft voor jou.
    Niet zo onzeker zijn, zo te lezen gaat het de goede kant op met jullie! (flower)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ja, de paniek is zo van: ben ik er klaar voor?, wil ik dit wel?, is dit wel de goede tijd? Inderdaad neigt het naar onzekerheid.
    Ik denk dan dat het te maken zal hebben met het feit dat ik deze gevoelens niet ken.
    En ik het allemaal maar een beetje eng vind.


    nothing is true, everything is permitted.