• Hallo mensen,
    Het is zo ver, mijn story Ik ben niet bang staat Online. Het duurde een tijdje omdat ik moest wachten op een cover, maar het is gelukt! ^^


    Mick is een zestienjarige jongen die van zijn hobby, basketbal, zijn beroep wil maken. Maar in zijn team zijn een paar jongens die hem neer willen halen. Waaronder Jeff, hij probeert alles om Mick te laten stoppen met basketballen. Mick voelt zich echter niet zo geïntimideerd en gaat gewoon door. Toch wil hij wel bewijzen dat hij beter kan worden. Hij gaat trainen. Zoveel en zo vaak als hij maar kan. Zijn doel; Jeff laten zien dat hij het wel kan.
    Maar dan ineens veranderd alles in één klap. Mick krijgt de ziekte waar meer mensen aan overlijden dan gewild.
    Mick krijgt kanker.





    Taal; Nederlands
    Leeftijdskeuring; 16+
    Door; CityOwl
    Woorden per hoofdstuk; Tussen 300 en 650. Kan soms meer zijn
    Neem een abo als je het verhaal wilt volgen, ik meld namelijk niet wanneer er een nieuw hoofdstuk online staat


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik ben niet zo'n fan van de manier waarop je schrijft, maar veel succes met je verhaal. Ligt het overigens aan mij, of heb je kanker gewoon gebruikt om je verhaal interessanter te maken? Zo komt het in ieder geval op mij over.


    comfort in c h a o s

    Reid schreef:
    Ik ben niet zo'n fan van de manier waarop je schrijft, maar veel succes met je verhaal. Ligt het overigens aan mij, of heb je kanker gewoon gebruikt om je verhaal interessanter te maken? Zo komt het in ieder geval op mij over.


    Nee, ik heb die ziekte gebruikt omdat ik geïnspireerd ben door een verhaal. Het gaat ook echt daar over en hoe Mick zijn leven drastisch veranderd erdoor.
    Het is totaal niet om het interessanter te maken of iets in die richting. Het is hoe ik het verhaal wil hebben en hoe ik het bedacht heb.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Een abo meldt zich. :)


    nothing is true, everything is permitted.