• En hoe is het met Quizlet tegenwoordig? Nog steeds veel verhalen in de maak zie ik! De meesten zullen me niet meer kennen, en dat hoeft ook niet. Ik wou graag weten hoe het hier nu gaat allemaal! -zoekt een leuke smiley..-:Y)


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Eh, volgens mij ken ik je wel? Maar ik zat vroeger niet zo vaak op het forum. In ieder geval welkom terug! :]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik herken je ook nog hoor c:


    Inspiration can hit you any time

    Ik kwam zeggen dat ik je ook nog herkende, maar ik ben blijkbaar niet de enige (: en er zijn veel One Direction-stories, zoals je ook wel ziet.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Deed jij de Q-radio vroeger niet?
    En ik herinner mij ook dat jij je vriendin hier had ontmoet of was dat iemand anders?


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Avarosa schreef:
    Deed jij de Q-radio vroeger niet?
    En ik herinner mij ook dat jij je vriendin hier had ontmoet of was dat iemand anders?


    Oja dat herken ik nog, bestaat dat nog steeds?

    Foxfire schreef:
    (...)

    Oja dat herken ik nog, bestaat dat nog steeds?

    Nikki en ik doen tegenwoordig de Q radio. Nooit geluisterd?


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Jaa aje foti herken ik haha welcome terug. Pas maar op dat de Qvirus je niet overneemt


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik ken jou nog!! Jij bent een modje geweest en je deed Q-radio.
    Jaaa! Welkom terug!


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Jeej, Rick! Dat is lang geleden. :3


    Your make-up is terrible

    Ik ken jou nog van een van mijn oudere accounts, heeeeel vroeger :Y)

    Met mij gaat het prima ^^ Hoe gaat het met jou ^^?


    We need a bigger boat.