• Ik ga stoppen met Quizlet.
    Om maar meteen met de deur in huis te vallen.

    Ik sta al maandenlang in twijfel, aangezien het nu eenmaal erg lastig is om afstand te doen van vaste gewoonten. Toch heb ik besloten, na al enige tijd minder actief te zijn hier op Q, er volledig mee te stoppen.
    De hoofdreden is voor mij dat ik het gevoel heb de site nu toch echt 'ontgroeit' te zijn, toch zeker als ik op het forum zit en de geopende topics doorlees.
    Misschien ook wel logisch, gezien we dat punt allemaal wel ooit bereiken.
    Daarbij ben ik 2 jaar geleden op Q gekomen omdat het een leuke plek is waar ik m'n schrijfsels kan delen, maar ook schrijven is in de afgelopen maanden zoveel geminderd - simpel gezegd, gestopt - en ik zie het de komende maanden, misschien zelfs jaren, echt niet beteren.

    Ik heb de beslissing lange tijd uitgesteld, aangezien ik hier natuurlijk ook vrienden heb gemaakt, of hoe je zoiets wilt noemen via internet, maar uiteindelijk zijn er ook nog genoeg andere media om contact te houden. Daar heb ik Quizlet niet voor nodig. Hoe langer hoe meer ik erover nadenk, lijkt de site steeds meer een blok aan m'n been te zijn door de gewoonte die ik ervan gemaakt heb om altijd tussendoor op het forum te kijken. Eigenlijk steek ik er op die manier nodeloos tijd en energie in, terwijl ik die twee dingen zoveel beter aan andere dingen kan besteden.

    Niet dat iedereen me kent, en me hoeft te kennen, maar ik vind het toch netjes om te laten weten dat ik ga stoppen met Q. Zodat de mensen die me (her)kennen toch op de hoogte zijn. Ik ga m'n account tegen volgende week definitief opheffen, zodat ik alles hier netjes kan afsluiten en de nodige mensen m'n email en/of FB kan geven, die contact willen houden.

    Meer valt er eigenlijk niet te zeggen, dus ik ga het ook hier bij laten, aangezien ik zo niet te vinden ben voor sentimenteel gedoe.
    Neem maar gewoon een stukje taart of een cupcake en geniet ervan.


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Het lijkt wel of alle Qveteranen quizlet aan het verlaten zijn.(no_chears)
    Enfin, ik hoop dat je je ooit nog eens bedenkt, maar je moet doen wat je zelf wilt dus veel geluk in je verdere leven!


    Queer zijn is gewoon alles

    Ga je dan ook echt weg? of gewoon zoals velen een topic aanmaken voor aandacht en vervolgens blijven? (:


    It's high noon.

    Debbaut schreef:
    Het lijkt wel of alle Qveteranen quizlet aan het verlaten zijn.(no_chears)
    Enfin, ik hoop dat je je ooit nog eens bedenkt, maar je moet doen wat je zelf wilt dus veel geluk in je verdere leven!


    Tis maar wat je veteranen noemt.

    Anyway, mensen die Q tijdverspilling vinden, kunnen inderdaad maar beter iets anders gaan doen, vind ik. ;3 Veel plezier daarmee!


    Your make-up is terrible

    Jammer! Maar wel erg duidelijk uitgelegd waarom je ermee gaat stoppen. Ik ken je verder niet, maar toch vind ik het altijd jammer wanneer er mensen weggaan. Veel succes nog! (:


    | Reality is for people that lack imagination |

    Handles schreef:
    (...)

    Tis maar wat je veteranen noemt.

    Anyway, mensen die Q tijdverspilling vinden, kunnen inderdaad maar beter iets anders gaan doen, vind ik. ;3 Veel plezier daarmee!


    Oudere users dan.:W

    Jij daarentegen bent wel een echte veteraan!:'D


    Queer zijn is gewoon alles

    Jammer dat je weg gaat, jij had altijd de wijzere reacties haha. Laat je nog wel weten hoe het met je kindje gaat straks?
    In elk geval veel plezier gewenst. :Y)


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Ik vind het moedig dat je die knoop hebt doorgehakt. Ik hoop dat het goed gaat met je kindje straks en het ga je goed (:


    26 - 02 - '16

    Jammer, maar ik begrijp dat je je tijd ergens anders beter in kan stoppen als je Quizlet tijdsverspilling vindt. (:


    Pretty is just a pretty word.

    Yayde schreef:
    Jammer! Maar wel erg duidelijk uitgelegd waarom je ermee gaat stoppen. Ik ken je verder niet, maar toch vind ik het altijd jammer wanneer er mensen weggaan. Veel succes nog! (:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Iedereen bedankt voor de reacties ^_^

    @ Debbaut & Handles: Qveteraan klinkt ontzettend cool, maar inderdaad zal het eerder op m'n leeftijd bedoeld worden. Nikki jij blijft de ware veteraan hier ^_^
    Tja, nu met m'n 2de zwangerschap merk ik gewoon dat er minder en minder plaats is voor een site als Q in m'n leven, dus Debbaut, ik denk niet dat ik me snel zal bedenken, en inderdaad Nikki, in dat opzicht kan ik beter andere dingen gaan doen dan rondhangen hier op Q en me bezig houden met 'puber'zaken. Althans, dat gevoel krijg ik meer en meer wat Q is. Dat het meer en meer een plek voor pubers is, waar natuurlijk niks mis mee is verder. Dat zal met dat stukje 'ontgroeien' te maken hebben ^_^

    @Skoda: Zoals ik al uitleg, ik heb het gevoel de site 'ontgroeit' te zijn. En geloof me, ik kan wel interessantere dingen verzinnen in m'n leven dan aandacht vragen via internet ^_^
    Nee, als ik niet zeker zou zijn van m'n beslissing, zou ik het nog niet de wereld in gooien. Ik loop al maanden met het idee rond, ook de reden waarom ik minder actief ben geworden, en begin deze week heb ik dan ook voor mezelf uitgemaakt volledig te willen stoppen. Ik heb vooralsnog enkele dagen gewacht, om te zien of ik niet zou terugkrabbelen. En dat is niet gebeurd. Ik moet alleen nog enkele zaken afsluiten zoals bij bepaalde RPG's waaraan ik mee doe en met een aantal mensjes waar ik een beter contact mee heb, en ik moet ook nog even verzinnen wat ik ga doen met m'n credits die ik over heb, en vandaar dat ik dus volgende week m'n account op inactief ga zetten. Het geeft me wat meer speling, maar stoppen ga ik dus sowieso vanaf volgende week (:

    @Yayde: Fijn om te horen dat je m'n uitleg duidelijk vind, dat vind ik altijd belangrijk. Zelf vind ik het ook altijd spijtig als mensen vertrekken... al ben ik het dit keer zelf die gaat. In ieder geval bedankt voor je reactie!.

    @Allleras: Ik vind het altijd leuk om te horen dat ik van die 'wijze' reacties geef', vooral omdat ik altijd m'n best erop doe en er eigenlijk veel te lang mee bezig ben. Dat is ook wat me het meeste energie en tijd kost op het forum, momenteel. Want ik heb altijd de neiging om te reageren op een topic, maar herschrijf zo'n reactie dan minstens 3 tot 4 keer, om het na een uur bezig te zijn geweest maar helemaal te verwijderen. In dat opzicht wil ik voorkomen te betweterig of te bot te zijn, maar uiteindelijk heeft er wel m'n tijd en energie in gezeten - wat niemand weet en ziet, behalve ik :'D - en tja, het is die energie en tijd die ik beter in andere zaken kan steken, zoals in m'n gezin. En ik heb ook zoiets van, ik ga nog genoeg puberproblemen krijgen van zodra Thomas een jaar of 12 is over zo'n 6 jaar, dus waarom hou ik me er nu al mee bezig :'D
    Goh, ik ben van plan na volgende week helemaal niet meer op Q te komen, dus echt op de hoogte houden hier gaat niet bepaald lukken. Maar als je wilt, mag je altijd m'n FB volgen, wat ik zo nu en dan eens update ^_^

    @Galeanthropy: Ontzettend bedankt voor je toffe reactie!

    @Mulleroni: Het heeft ook wel denk ik alles te maken met de levensfase waar ik inzit. Ik ben er natuurlijk al 26, en daarbij nu zwanger van m'n tweede kindje. Het is niet zozeer dat ik Q echt tijdverspilling vind, want ik kom hier in dat opzicht heel graag en heb me hier altijd heel fijn gevoeld, maar ik merk dat het steeds meer tijd en energie vraagt om te reageren op topics, ook omdat ik niet betweterig of bot wil overkomen, en het vervelende is dat een 'verslaving' altijd energie vreet, want uiteindelijk zou je Q als zoiets kunnen zien. En ik heb dus besloten dat ik juist die energie gewoon beter kan besteden in m'n gezin, die hebben daar veel meer aan dan wildvreemden op een site die me niet kennen (:


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Awh wat jammer, zeker omdat ik af en toe contact met je had, maar uiteindelijk snap ik je keuze. Ik vind het fijn dat je even meedeelt zodat ik straks niet op je profiel ga kijken en zie dat je weg bent.


    16 - 09 - '17

    Jammer dat je weg gaat. volgens mij ken ik je verder niet maar nog.
    Zelfs zit ik er drie jaar op in december maar daar kan ik vast en zeker nog wel wat jaartjes aan tellen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Awh nee c: Vond t zo leuk om af en toe met jou te praten. Door jouw leeftijd had je echt altijd een wijze inzicht. Ik ga jou echt missen zeg. (K)


    -

    Ah no, ik vond het echt onwijs leuk om af en toe zo eens met je te praten en ik had het nog leuk gevonden als we met elkaar konden RPG'en - maar dat is er dus ook niet meer van gekomen. :c Al snap ik wel je beredenering, omdat ik hier zelf ook al een tijd over na zat te denken, maar uiteindelijk toch terug kwam omdat ik er niet genoeg 'kracht' voor had (zal ik het zo maar noemen) om ermee te stoppen en het eigenlijk meer een soort taak op mijn lijstje was om te doen. Hopelijk kan ik je nog weleens een keertje spreken, want ik vind het echt jammer dat je vertrekt. Laat je dan wel iets van je horen over je (pas)geboren kind of niet?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Yayde schreef:
    Jammer! Maar wel erg duidelijk uitgelegd waarom je ermee gaat stoppen. Ik ken je verder niet, maar toch vind ik het altijd jammer wanneer er mensen weggaan. Veel succes nog! (:


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.