• Leren uit dat boekje is vrij saai en volgens mij is dat niet vrij effectief (als je daar alleen mee bezig bent)
    Ik vroeg me af hoe jullie leren / hebben geleerd voor je autotheorie, en of jullie goede site's hebben waar je gratis (goede) oefeningen / examens kunt maken / extra theorie opzoen.


    Aan niets denken is ook denken.

    Op internet kun je gratis een paar oefenexamens maken, wil je er meer dan moet je ervoor betalen. Maar ik weet niet meer via welke site dat was. Ik had het volgens mij gewoon via Google gevonden.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Ik kreeg van mijn rijschool eerst een boek, daarmee faalde ik. Toen ik daarna de internet log-in code en wachtwoord kreeg om het via internet te doen, ben ik in 1 keer geslaagd.


    ars moriendi

    ik heb n programma gedownload met theorie en oefenexamens.. 2 avonden geleerd (ik kwam er nogal laat achter dat mijn theorieboek uit 1996 kwam :|) en heb het gehaald met 2 fouten....

    het is niet zo lastig als het lijkt... vaak moet je op het examen goed kijken en logisch nadenken XD


    The thing you do mean something to people -Ncis

    Haha een boek uit 1996 , geniaal


    Aan niets denken is ook denken.

    Endorphin schreef:
    Ik maakte examenreeksen op het internet die steeds verschillend waren, maar dat was wel tegen betaling.


    Dit.

    [ bericht aangepast op 11 dec 2013 - 17:18 ]


    Rise and rise again until lambs become lions

    Gevaarherkenning, paar proefexamens: Voila
    Hier staan wat nuttige tips voor gevaarherkenning: Voila
    Oefenexamens: Voila


    En gewoon autorijden natuurlijk (:

    [ bericht aangepast op 11 dec 2013 - 17:31 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Je moet eens op de site van de kbc kijken, daar staat een oefenexamen.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Ik doe mijn examen nog niet, maar wat ik wel weet is dat iemand in mijn klas pas na vijf keer is geslaagd en je dus zeker wel moet leren als je geen €150 kwijt wilt zijn


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Festus schreef:
    Ik doe mijn examen nog niet, maar wat ik wel weet is dat iemand in mijn klas pas na vijf keer is geslaagd en je dus zeker wel moet leren als je geen €150 kwijt wilt zijn


    Ja, of je moet erg goed in gokken zijn ;p Ik heb gewoon er tijd aan besteed en flink wat geoefend (en gereden ook) en ben in één keer geslaagd, maar er waren ook zat mensen die voor de 3e of 4e keer gezakt waren. Het is dus een kwestie van genoeg oefenen en ook een beetje van geluk hebben.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    ik heb mijn rijbewijs een ander half jaar ofzo. ik heb het wel uit een boekje geleerd. je kan het ook van een cd rom leren. en heb ook met playmobiel geoefend de voorrang regels en zo.

    (bij de tweede keer ben ik geslaagd. de eerste was echt een ramp de examinator kon net in grijpen of we waren onder een vrachtwagen verdween.)

    [ bericht aangepast op 11 dec 2013 - 18:55 ]


    Als je een boom was dan zal ik je omhelzen als een koala beertje.

    Eh.. boekje doorlezen en een samenvatting maken van wat je het moeilijkst vindt?
    Ik waag me nog niet achter het stuur dus ik zou het eigenlijk verder niet weten :Y)


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Dooddoener schreef:
    ik heb mijn rijbewijs een ander half jaar ofzo. ik heb het wel uit een boekje geleerd. je kan het ook van een cd rom leren. en heb ook met playmobiel geoefend de voorrang regels en zo.

    (bij de tweede keer ben ik geslaagd. de eerste was echt een ramp de examinator kon net in grijpen of we waren onder een vrachtwagen verdween.)


    Dat is praktijk, geen theorie.

    Tip: Ze kunnen ook heel mierenneukerige vragen stellen, zoals hoeveel cm de lading aan weerszijden van een auto mag uitsteken en dergelijke. Sommige vragen zijn heel simpel, andere heel moeilijk en weer andere heel onverwacht. Ik kreeg de volgende:
    Als je auto te water raakt, wat is dan de volgorde van handelen?
    A) Wachten tot de auto helemaal onder water is, blablabla
    B) Wachten tot hij halverwege onder is en dan blablabla

    Ze lezen trouwens echt heel langzaam de vragen voor, dus je hebt best wel lang de tijd bij alles, behalve gevaarherkenning.

    [ bericht aangepast op 11 dec 2013 - 19:07 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Oh man ik moet echt flink oefenen nog. Dat soort dingen onthouden haha, gevaarherkenning gaat het moeilijkst worden denk ik. Ik heb em op 8 januari.


    Aan niets denken is ook denken.

    Door steeds proefexamens te maken. Dat is veel effectiever dan leren. Op www.gratisrijbewijsonline.be betaal je 2.5eu en kan je twee dagen constant proefexamens maken :)


    Has no one told you she's not breathing?

    Florentina schreef:
    Oh man ik moet echt flink oefenen nog. Dat soort dingen onthouden haha, gevaarherkenning gaat het moeilijkst worden denk ik. Ik heb em op 8 januari.


    Oh, das tijd zat joh. Maak je niet druk. En bij gevarenherkenning mag je best wat fout doen, dat vond ik juist meevallen, dus dat lukt jou vast ook wel.


    Happy Birthday my Potter!