• Ooit van de volgende sites gehoord?

    loser.com
    kanariepiet.com

    Weten jullie er zo ook nog een paar?


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Ik ken wel Bored button, waarbij je elke keer naar een andere droge site word gelinkt.

    sanger.dk


    Heaven is a place that we all have

    Wolfram schreef:
    Ik ken wel Bored button, waarbij je elke keer naar een andere droge site word gelinkt.


    Ik heb dit net een uur lopen spelen.. oops.. ik moet leren xD


    Treat people with kindness

    Wolfram schreef:
    Ik ken wel Bored button, waarbij je elke keer naar een andere droge site word gelinkt.


    Haha deze is leuk!

    Ik kreeg een site waarop je kon zien welke kleur ogen je kinderen later waarschijnlijk zullen krijgen. Dan moet je je eigen oogkleur invullen en die van je ouders, en die van je partner en zijn of haar ouders. Maar ik kan blijkbaar geen bruine ogen hebben als mijn moeder blauwe ogen heeft en mijn vader groene... Vnv maar even vragen of ik geadopteerd ben hahahah

    [ bericht aangepast op 22 juni 2016 - 19:28 ]


    Leef je liefde, lief je leven.

    Naar mijn mening blijft deze de beste ooit. :Y)

    [ bericht aangepast op 22 juni 2016 - 19:40 ]


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    is het al vrijdag?

    [ bericht aangepast op 22 juni 2016 - 19:48 ]


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Wolfram schreef:
    Ik ken wel Bored button, waarbij je elke keer naar een andere droge site word gelinkt.


    Ik vind die kaarttruck echt frustrerend!D':

    HIJ HEEFT HEM ALTIJD JUIST!!!! How?D':


    Queer zijn is gewoon alles

    Debbaut schreef:
    (...)

    Ik vind die kaarttruck echt frustrerend!D':

    HIJ HEEFT HEM ALTIJD JUIST!!!! How?D':


    Er liggen gewoon totaal andere kaarten dan eerst en omdat je enkel gefocust bent op je eigen kaart merk je die anderen niet op. Want ik koos er 2 á 3 en ze zaten er allen niet bij.


    kip is lekker daarom heet ik drumstick

    xVeertje schreef:
    (...)

    Er liggen gewoon totaal andere kaarten dan eerst en omdat je enkel gefocust bent op je eigen kaart merk je die anderen niet op. Want ik koos er 2 á 3 en ze zaten er allen niet bij.


    Dat is echt sneaky.:W


    Queer zijn is gewoon alles

    Wolfram schreef:
    Ik ken wel Bored button, waarbij je elke keer naar een andere droge site word gelinkt.


    Dankzij die button weet ik nu dat ik 7,558 dagen oud bent, yay :')


    soul made of stardust and chaos.