• Ik wil graag een zin op m'n zij, in de buurt van m'n bh bandje, maar weet iemand misschien hoe duur zoiets is en of het veel pijn doet?


    There's nothing the matter with my face! I got character! ~ Hatchet-face

    Hoe duur het is licht eraan hoe groot je hem wilt en zwart wit of kleur. Of het zeer doet zou ik niet weten maar ik denk niet dat het erg prettig aan zou voelen.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Ik heb gehoord waar je het meest kietelig bent, je het meeste pijn hebt. Voor de prijs zal ik naar een tattooshop zelf gaan.


    Alleen maar tranen van geluk

    Hoe dichter op het bot hoe pijnlijker het is. Prijs verschilt heel erg, zou je even langs moeten gaan.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Zoals andere al zeiden, hoe dichter bij het bos hoe meer pijn het doet. Maar je moet wel beseffen dat het bij je ribben zit, dus erg pijn kan gaan doen. Ik heb er geen op die plek, volgens mijn zus die er wel een daar heeft doet het wél zeer. Maar dat verschilt per persoon.

    Voor de prijs moet je naar een tattoo shop gaan.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    ik heb daar ook een tattoo en dacht dus dat het wel mee zou vallen.. eenmaal bij de tattoeerder aangekomen zei hij: "je eerste tattoo? Die plek? Wauw knap van je!" Blijkt dus dat dat de pijnlijkste plek is waar je een tattoo kan zetten. Maar goeddd ik heb het overleefd.. al is het wel even strijden.. ik had ook verdovende creme erop gedaan.. dat moet je een uur van te voren erop smeren zodat je huid op die plek een beetje verdoofd..

    maarja.. wie een mooie tattoo wilt.. moet pijn lijden :P

    Voor de prijs moet je bij de tattoeëerder langsgaan en de pijn verschilt van persoon tot persoon, maar als je echt een tattoo wilt, dan is dat niet zo van belang.


    Take me to wonderland

    Voor een prijsopgave moet je naar een shop gaan, maar de meeste tattoeerders werken met een tijdsprijs van 100/120 euro per uur.
    Over de pijn:
    Ik ken mensen die zo'n tattoo hebben en zeggen ik voelde er niets van
    maar
    Ik ken ook mensen die het hadden over hele erge pijn.
    Het verscheeld dus per persoon en helaas kun je nooit van te voren weten hoeveel zeer het deed.


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Prijzen verschillen qua tattoo shop denk ik. Dat kun je dus inderdaad beter vragen als je daar bent, of even een mailtje sturen. Qua pijn, dat is voor iedereen anders. De één voelt er niets van (daar kriebelt het soms zels bij...) en de ander voelt veel pijn. Het ligt er aan of je gespannen bent of niet, je moet zo ontspannen mogelijk beginnen (makkelijker gezegd dan gedaan, ja). Wat wil je op je zij zetten? Ben benieuwd!


    Normal is an illusion. What's normal for the spider, is chaos for the fly.