• Standing on stage

    Vijf meiden die elkaar kennen via school, houden van zingen en hebben het gemaakt op YouTube. Ze zijn de nieuwe sensatie geworden en geven al overal concerten. De meiden leiden overigens een normale leven zoals ieder andere tiener op de wereld, maar opeens wordt het verstoord. Ze worden gevraagd als openingsact voor One Direction en natuurlijk accepteren ze vrolijk het aanbod. Maar wordt het wel een veilige rit? Het is overigens wel een wereldberoemde boyband die wordt aanbeden door miljoenen meisjes..


    Rollen:

    Zayn Malik - Styles
    Liam Payne - Lyall
    Harry Styles - Vulcano
    Louis Tomlinson - Kraaijkamp
    Niall Horan - xAlways

    Meiden :
    1 - Clarissa Emerald Lavigne Amliande
    2 - Roselle Alexis Johnson Velton
    3 - Chantelle Montoya Adnane
    4 - Reservatie Inside
    5 - Hazel June Cyning Sivan

    Overige rollen (familie, management etc.) :
    Dochter van One Direction manager - Elijah Lilith Montareál Pwettyness
    Oneindig


    Lijst:

    Rol:
    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Geboorteplaats:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Extra:


    Regels:
    * Minimaal 150 woorden
    * Alleen je eigen personage besturen
    * OOC met haakjes als nodig, er wordt een praattopic geopend
    * Geen perfecte personages
    * Alleen je eigen personages besturen om irritaties te voorkomen.
    * Alles wordt door mij gecheckt
    * Alleen ik open de nieuwe topics, tenzij ik er iemand anders voor vraag.
    * Twee personages per persoon
    * Minimaal drie topics ervaring
    * 16+ mag
    * Naamsverandering doorgeven
    * Let op de interpunctie alsjeblieft
    * Tien dagen niet gereageerd, maak ik contact met je en als je binnen twee dagen niet reageert, lig je eruit.


    Rollentopic

    Begin:
    De girlband waar we nog een naam voor moeten verzinnen maakt zich klaar en wordt met taxi's gebracht naar de meeting point waar hun tourbus is en ook die van One Direction.

    [ bericht aangepast op 4 okt 2013 - 18:40 ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [Mijn topics.]


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    [Mijn topics]


    Every artist was first an amateur.

    Het praattopic


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [Mijn topics.]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    [MT]


    El Diablo.

    [MT]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Styles schreef:
    [MT]


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    [Bonjourtjes]


    Yeah, and people in hell want Slurpees.

    Louis Tomlinson.

    Met een bakje cornflakes zat ik op de veel te krappe bank voor de tv wat lutteloos te zappen, ook wachtend totdat de rest ein-de-lijk is uit hun nest kwam. Met name Zayn. Die jongen kon echt ongelofelijk lang slapen en dan nog moe zijn. Wat ik absoluut niet begreep. Maar zelf had ik ook gewoon teveel energie en daar lag het aan. Toen de zoveelste reclame voorbij schoot had ik er genoeg van en drukte ik het ellendige ding uit en gooide de afstandsbediening er vlak voor. Ik was benieuwd wat er hier straks voor onze deur zou staan, een of andere girlband die met ons op tour moest, voor het voorpramma. Of het is ging worden was ik erg bang voor, mij leek het namelijk niets om een aantal weken of maanden met een vijftal gillende meiden opgescheept te zitten die alleen maar met hun uiterlijk bezig waren. Vreselijk.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Elijah Lilith Montareál.

    Verveeld loop ik met mijn vader mee. Waarom moest hij ook al weer manager worden, en niet gewoon een advocaat? Geïrriteerd sla ik een zucht en krijg de opdracht om de jongens, van de band one direction ofzo. Het zal wel dan, niet dat het me iets kon schelen. Ze waren beroemd, So what? Ik stap sacherijnig naar de tourbus van de jongens en bonk drie keer hard op de deur voor ik deze met een zwaai open. Alleen Louis zie ik maar zitten, op de bank met een kom cornflake's. Mijn humeur is iets beter, aangezien ze er niet alle vijf zijn en ik dus geen zin heb om te gillen dat ze normaal moeten gaan doen. "Goedenmorgen Louis. Waar zijn de andere?" Zeg ik toonloos, en mijn bruine ogen kijken rustig naar Louis. Om daarna wel gewoon binnen te stappen, aangezien buiten staan niet echt comfortabel is. "Moet ik ze er anders uitschoppen? Cause Zayn is niet zo moeilijk als je zegt dat alle spiegels weg zijn en de haarlak op is." Grinnik ik.


    Yeah, and people in hell want Slurpees.

    Louis Tomlinson.

    Ik hoor drie keer hard gebonk op de deur en wil bijna schreeuwen dat diegene moest oprotten, totdat de deur al open werd gedaan. Ah, Elijah. Dan had ik tenminste toch nog wat gezelschap. "Goedenmorgen Louis. Waar zijn de andere?" Zegt ze, terwijl ze me aan kijkt om vervolgens binnen te komen. Ik haal mijn schouders op. "Ik denk nog in hun bed." Het half lege bakje, inmiddels, zet ik op de tafel voor me en lik mijn duim af voordat ik naar Elijah kijken. "Moet ik ze er anders uitschoppen? Cause Zayn is niet zo moeilijk als je zegt dat alle spiegels weg zijn en de haarlak op is." Grinnikte ze, ook ik kan een grinnik niet onderdrukken. "Moet je doen. Zijn reactie is dan echt grappig." Oh en geloof me, ik had daar al heel wat ervaring mee als ik weer is als een van de eerste wakker was.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Zayn Malik
    Voor de zoveelste keer draai ik me om, in het veelte kleine bedje. Oke, hij was niet echt klein, ik was enkel een kingsize bed gewent, wat stukken zachter en dus ook veel groter was. Ik haten het om in de tourbus te slapen. Ik hoorde boven me snurken en ik was er nu al helemaal klaar mee. Ik trok het gordijntje open en klom met moeite uit bed. Toen mijn voeten de koude vloer raakte, trok ik ze meteen weer terug. ik doorzocht mijn bed, naar de sokken die ik gisteravond als laatste had uitgetrokken en trok ze gewoon weer aan. zodra ik me om ging kleden, trok ik wel nieuwe aan. Nu de grond niet zo koud meer was onder mijn voeten, stond ik moeizaam op. Nee, ik was totaal geen ochtendmens en dat bewees ik elke ochtend opnieuw. ik slenterde in mijn boxer de bus door en wreef gapend in mijn ogen. "Moet ik ze er anders uitschoppen? Cause Zayn is niet zo moeilijk als je zegt dat alle spiegels weg zijn en de haarlak op is." "Moet je doen. Zijn reactie is dan echt grappig." ik gromde even, maar negeerde Elijah haar kinderachtige opmerking. Het was ook nog eens niet origneel, want Louis was degene die deze truc al een paar keer had uitgevoerd. En telkens trapte ik er opnieuw in. ik plofte naast Louis neer op de veelste kleine bank, waardoor ik half op hem belande. Dat feit negeerde ik enkel en legde zelfs mijn hoofd ook nog op zijn schouder. Ik sloot mijn ogen weer en was in staat gewoon weer in slaap te vallen.

    [ bericht aangepast op 4 okt 2013 - 19:08 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis Tomlinson.

    Voordat Elijah Zayn had wakker kunnen maken, strompelde hij half slapend de woonkamer in, of als je het al een woonkamer kon noemen. Zayn plofte naast me neer op de bank en kwam half op mij. "Oef," mompelde ik. Alsof het zo'n pijn deed dat Zayn half op me geland was, maar het boeide niets. Hij legde zijn hoofd op mijn schouder en ik half toe hoe hij haast weer in slap viel. "Zaynie, wakker blijven. Je wilt er wel goed uit zien voor de dames straks?" Een grijns verscheen rond mijn lippen en met mijn wijsvinger prikte ik hem in zij. Elijah stond nog steeds in de deuropening en maakte ook niet echt aanstalten om bij ons te zitten. "Was er nog meer iemand wakker?" Opnieuw prikte ik Zayn in zijn zij. Ik ging hem net zolang irriteren totdat hij klaar wakker zou zijn en misschien ging ik dan nog wel door. Zayn kon altijd zo leuk reageren.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Elijah Lilith Montareál.

    Ik kon alleen maar grijnzen toen Louis een soort van instemde. Helaas kwam Zayn op dat moment binnen, en was dus het begin van een wat misschien leuke dag zou worden verpest. "Goedenmorgen schone slaper, slapen doe je straks maar. Want pap zegt dat jullie om half twee bij een shoot ofzo moeten zijn." Ik moet een zachte lach onderdrukken als ik Zayn zo tegen Louis aan zie zakken, ja het is schattig. Om te zien dan, ik zou niet graag in de plaats van Louis hebben gezeten. "Trouwens, niet het een of ander. Maar Zayn kun je je aankleden?" Mijn stem was luchtig geworden en een lichte blos ontstond op mijn wangen waarna ik naar de grond keek. Ja, ik was geen held bij jongens. En al helemaal niet als ze alleen een boxer aan hadden. Met mijn ogen op de grond gericht, rode wangen en een luchtige stem bleef ik rustig staan.


    Yeah, and people in hell want Slurpees.

    Clarisse Emerald Lavigne

    Zuchtend keek ik naar mezelf in de spiegel. Mijn outfit voor vandaag vond ik veel te opzichtig en besloot mijn shorts te vervangen door normale met een panty eronder. Verder vond ik alles prima en deed vervolgens mijn beanie op. Ik ging als eerste weg, de anderen gingen wel later, die zaten vast nog te slapen of aan hun make-up. Zuchtend rolde ik mijn koffer naar de lift en slingerde mijn rugzak over mijn schouder heen. Ik drukte op het knopje met de begaande grond, er zat al een taxi op me te wachten en ik liep sneller, ik wist hoe irritant wachten was. Mijn koffer gaf ik aan de chauffeur en plofte neer op de achterbank, waarna ik op mijn telefoon keek. Niet dat ik erg contact had met iemand, ik wilde gewoon even kijken wat er allemaal gaande was. De rit was kort, veel korter dan ik had verwacht eigenlijk en ik keek uit de raam. Twee tourbussen stonden klaar. Eén met onze band erop, de andere met One Direction erop. Ik zuchtte diep en haalde een hand door mijn haren, waarna ik uit de taxi stapte. ''Dank je wel.'' zei ik nog tegen de chauffeur. Waarna hij me een glimlach schonk. Ik liep eerst naar mijn eigen tourbus en gaf mijn koffer aan onze nieuwe chauffeur, die me wel vriendelijk leek en stelde mezelf voor. Waarna ik meedeelde dat ik naar One Direction ging. Ik beet op mijn lip en keek naar hun tourbus. Hopelijk was Harry nog niet wakker, want ik herinner hem veel te goed voor mijn doen. Hij was de rede dat ik van school werd gestuurd en dat was de enige school waar ik me echt thuis voelde, maar ik was immers in Holmes Chapel geboren. Ik liep naar de deur van de tourbus en zag dat die nog open was. Glimlachend keek ik over de schouder van het meisje die in de deurpost stond. ''Hoi.'' zei ik glimlachend. Ik wilde een goede indruk maken. Geen slechte.


    I don't want you to die, I want you to suffer.