• Een aantal weken geleden liep er een fotograaf in mijn school rond om wat leuke foto's te maken voor de schoolwebsite. Dat gebeurt wel vaker, dus zelfs toen het bleek dat het niet één man met een camera was, maar twee mannen met beide een eigen toestel, was niemand erg verbaasd.
    Vandaag bleek echter dat de tweede man alles aan het opnemen was; zo kregen ze niet alleen de fotoglimlachjes te pakken, maar ook hoe de leerlingen 'echt' zijn. Hier is vervolgens een promotiefilmpje voor de school van gemaakt, waarin het enorm duidelijk is dat de meeste mensen geen filmpje maar een foto verwachtten. :'D



    Ik ben overigens dat meisje in de roze/rood gestreepte trui die eerst heel agressief staat te smeden en ergens tegen het einde een falende poging doet om me achter mijn schrift te verstoppen voor de niet-foto.

    Even om het topic wat nuttiger te houden; zijn jullie ook wel eens 'voorgelogen' door je school/leraren?


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    @SPECS: Dat is inderdaad niet erg fijn. En ik maar klagen dat ze 'vergeten' waren de verwarming op tijd aan te doen tijdens de SE's. Hadden ze nog bonustijd gegeven om het goed te maken? (Of lolly's? :'D)


    Ja we mogen gewoon alle tijd die we later beginnen langer doorwerken, maar het nadeel is dat dyslectici sowieso al extra tijd krijgen waardoor je nog eens extra tijd op je extra tijd hebt en een eeuwigheid daar zit.x) Maar goed, ik ben het onderhand wel gewend want het gebeurd elk jaar, elke proefwerkweek, elke dag in de proefwerkweek.=P Eigenlijk zouden we moeten gaan klagen bij de schoolinspectie, maarja wat schiet je daarmee op. Ps: nee geen lolly's.:c


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    Ja we mogen gewoon alle tijd die we later beginnen langer doorwerken, maar het nadeel is dat dyslectici sowieso al extra tijd krijgen waardoor je nog eens extra tijd op je extra tijd hebt en een eeuwigheid daar zit.x) Maar goed, ik ben het onderhand wel gewend want het gebeurd elk jaar, elke proefwerkweek, elke dag in de proefwerkweek.=P Eigenlijk zouden we moeten gaan klagen bij de schoolinspectie, maarja wat schiet je daarmee op. Ps: nee geen lolly's.:c

    Élke dag? Jeetje, dan zou ik na een tijdje gewoon demonstratief een halfuur te laat komen, omdat 'de toetsen dat ook altijd doen'. Lekkere regeling.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ubiquitous schreef:
    (...)

    Ik wou net zeggen, dat heeft iedere middelbare school toch? :')


    Dat geloof ik wel. 1 uur gym is ook haast niet te doen, veel te kort.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Wiarda schreef:
    (...)
    Élke dag? Jeetje, dan zou ik na een tijdje gewoon demonstratief een halfuur te laat komen, omdat 'de toetsen dat ook altijd doen'. Lekkere regeling.


    Nou ja, meestal is zowat driekwart weg maar een kwartje is er dan net wel en als de jouwe er dan net per toeval tussen zit en je komt een half uur te laat ben je genaaid.=') Maar ja de regeling is zwaar k*t.


    You were born original, don't die as a copy.

    Wunjo schreef:
    (...)

    Wij hebben ook 2 uur gym. Is dat niet normaal dan? :')


    Nee ik bedoelde haha xD We hebben bij schaatsen 2 uur. Bij de normale 3 uur en op Woensdag de eerste 4 uur. -dan kan je dus lekker in een kleed kamer die stinkt naar zweet je koude pannenkoek op eten -.-"
    Gelukkig ben ik op woensdag nooit op school en heb ik op maandag de laatste 2 uur uitval waardoor ik dus automatisch maar 2 uur gym heb (bloos)


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Wunjo schreef:
    (...)

    Dat geloof ik wel. 1 uur gym is ook haast niet te doen, veel te kort.


    Wij hebben één uur gym, twee keer per week :')


    Everything is illuminated by the light of our past.

    CIaflin schreef:
    (...)

    Nee ik bedoelde haha xD We hebben bij schaatsen 2 uur. Bij de normale 3 uur en op Woensdag de eerste 4 uur. -dan kan je dus lekker in een kleed kamer die stinkt naar zweet je koude pannenkoek op eten -.-"
    Gelukkig ben ik op woensdag nooit op school en heb ik op maandag de laatste 2 uur uitval waardoor ik dus automatisch maar 2 uur gym heb (bloos)


    Bij ons mag je maar 1 keer per periode gym missen, want anders zou iedereen spijbelen :p


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ubiquitous schreef:
    (...)

    Bij ons mag je maar 1 keer per periode gym missen, want anders zou iedereen spijbelen :p


    Begrijpelijk.
    Ik ben een Loot leerling -zulke leerlingen hebben een aangepast rooster- en tja ik train in die uren voor mijn sport.


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Bootin schreef:
    (...)

    Wij hebben één uur gym, twee keer per week :')


    Ik moet ook eerst een kwartier fietsen, daarom is voor mij één uur veel te kort :')


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    CIaflin schreef:
    (...)

    Begrijpelijk.
    Ik ben een Loot leerling -zulke leerlingen hebben een aangepast rooster- en tja ik train in die uren voor mijn sport.


    Welke sport doe je?


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Wunjo schreef:
    (...)

    Welke sport doe je?


    Kunstschaatsen. :] En in de zomer maanden rij ik western maar daar doe ik maar een paar wedstrijden mee,
    Een jongen in mijn klas doet voetbal en een ander meisje doet handbal. Dus ik ben niet de enige met een aangepast rooster.


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial