• Heeft er iemand interesse in een RPG dat zich afspeelt in de Middeleeuwen?
    Gezien ik er al een tijdje eentje wou opstarten maar weet niet of er animo voor is.
    Anders start ik een inschrijftopic binnen deze week en post die hierin.
    Daarna een topic met alles over waar het verhaal zich afspeelt, welke rollen je kunt spelen, hoe het kasteel eruit ziet ;)
    Je snapt mij wel.

    Daarom, dit verhaal zal zich rond 1474 afspelen in Walachije zowel in het kasteel als in het dorp. Er wordt gespeeld met burgers en "lage" en middelklas adel.
    Walachije heeft de oorlog van de Turken gewonnen een paar jaar geleden en Koning Vlad Dracula zit weer op de troon.

    Graag berichten zo snel mogelijk want dan weet ik of ik iets kan beginnen of niet ;)

    [ bericht aangepast op 16 dec 2013 - 17:27 ]

    Hm, nee, het trekt me niet zo.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    voor een rpg wel, maar als story lees ik niets snel vooral omdat ik zelf al een aantal middeleeuwse verhalen schrijf


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Guinness schreef:
    voor een rpg wel, maar als story lees ik niets snel vooral omdat ik zelf al een aantal middeleeuwse verhalen schrijf


    Ik bedoel het ook als RPG

    Nop, heb er zelf al één dus heb niet behoefte aan een andere RPG die zich afspeelt in de middeleeuwen (:


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Klinkt leuk!! Ik zou wel mee willen doen, aangezien ik van de middeleeuwen hou! (: Dus mij kan je wel waarschuwen, als je start.


    One Who Travels A Higher Path.

    Jaaa! Maar dan moet er wel een goed verhaal in zitten. In het rpg


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    CityOwl schreef:
    Jaaa! Maar dan moet er wel een goed verhaal in zitten. In het rpg


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    WenseKronik schreef:
    (...)

    Ik bedoel het ook als RPG
    in dat geval yes please


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Ik ben ook geinteresseerd, maar wil wel eerst een uitgebreid verhaaltje zien haha :P!

    CityOwl schreef:
    Jaaa! Maar dan moet er wel een goed verhaal in zitten. In het rpg


    Stenenlikker

    Dit is even wat ik gemaakt hebt, zodat jullie een beetje een idee hebben van wat er gaat gebeuren. Verder, reageer graag als je iets wilt aanmerkingen of ideeën hebt!

    http://www.quizlet.nl/stories/129719/rpg-corvins-castle/

    Ik bedacht me. Ik kan niet hij/zij. Leek me anders wel leuk. Sorry
    Maar het minimum aan woorden is wel erg weinig hoor, kun je dat niet beter minimaal 150 doen of zo? Dertig is nog minder dan dit wat ik nu getypt heb

    [ bericht aangepast op 16 dec 2013 - 22:27 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    CityOwl schreef:
    Ik bedacht me. Ik kan niet hij/zij. Leek me anders wel leuk. Sorry
    Maar het minimum aan woorden is wel erg weinig hoor, kun je dat niet beter minimaal 150 doen of zo? Dertig is nog minder dan dit wat ik nu getypt heb



    Aaah oke, naja ik kies voor de hij/zij vorm omdat ik de ik-vorm (persoonlijk) vervelend vind en het niet mooi vind eruit zien in een verhaal met meerdere personage's maar anders probeer je het gewoon ;) owja nu heb ik door hoe weinig dat is. Maar bedankt voor de aanmerking! :D

    WenseKronik schreef:
    (...)


    Aaah oke, naja ik kies voor de hij/zij vorm omdat ik de ik-vorm (persoonlijk) vervelend vind en het niet mooi vind eruit zien in een verhaal met meerdere personage's maar anders probeer je het gewoon ;) owja nu heb ik door hoe weinig dat is. Maar bedankt voor de aanmerking! :D


    Ik heb dat al vaak genoeg geprobeerd maar mijn inspiratie is in de hij/zij vorm zo snel weg en de ik-vorm is zoveel makkelijker omdat je persoontje dan toch meer van jou is. Als dat niet zo had geweest had is wss wel meegedaan. Maar met overweging


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.