• Ik had vandaag mijn economie herkansing. Ik heb altijd onwijs veel moeite met economie toetsen, want ook al leerde ik goed, op de toets ging het altijd fout. Nu had ik veel bijles gevolgd, tips gekregen van verschillende docenten etc. etc. en had ik vandaag dan mijn herkansing.
    Hij ging top! Echt waar, dit was de eerste keer dat ik het idee had dat ik wist waar ik mee bezig was en ik begreep alles gewoon goed. Alleen toen kwam ik bij de laatste vraag.. De antwoorden. Daaaaaamn. Ze zaten aan de toets geniet.

    Ik had geen idee wat ik moest doen, want het is allemaal examenwerk waar ik dit jaar mee bezig ben, dus ik heb gewoon de docent ervan op de hoogte gesteld.(Anders zou ik fraude plegen op mijn examen en ik wil niet weten wat ze dan doen) Toen was iedereen na de toetsen ineens kwaad op me, want iedereen bleek de antwoorden te hebben (en ik dacht dat ik de enige was) en ja, hun klas had de antwoorden in hun zak gestopt en blablabla. Alsof ik het zo leuk vind dat die antwoorden eraan zaten, ik baal zo! Natuurlijk was het een goede oefening, maar toch.. Waarschijnlijk vervalt hij en moet ik hem dus wéér herkansen, dat wordt dus na de vakantie en dan hebben we het al zo druk, want dan is de volgende toetsweek alweer bijna :<

    Mijn school is zo ontzettend slordig en die andere kinderen zo naar dat ze allemaal boos waren :l Bah, jullie ooit zoiets meegemaakt hebben?

    [ bericht aangepast op 20 dec 2013 - 16:45 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ah, wat balen :c


    26 - 02 - '16

    Zeg dat! En het is ook zo'n domme fout!


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Oei, das kak ;s
    Zelf nooit zoiets meegemaakt.

    [ bericht aangepast op 20 dec 2013 - 14:18 ]


    16 - 09 - '17

    Jemig.. Het wordt ook steeds gekker.


    Whatever you do in life will be insignificant, but it's very important that you do it because nobody else will.

    Damn indeed. Wat lullig allemaal zeg.


    -

    Agghh .
    Nou, dat word veel succes voor je her-herkansing ! C:


    ' So many books, so little time ' ~ Frank Zappa

    Meliuscule schreef:
    Agghh .
    Nou, dat word veel succes voor je her-herkansing ! C:


    Ja nou, bedankt :') Bah, ik zit echt nog steeds onwijs te balen. Er zitten altijd veel bronnen en grafieken in de toetsen en normaal begrijp ik die niet tot heel slecht, deze keer had ik die vragen gewoon goed :3 Ik heb gewoon een onwijs hoge pechfactor, altijd al gehad met deze kleine dingen.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Eh, ik volg er eerlijk gezegd niet echt veel van.
    Maar goed, als ik het goed begrepen heb, dan hadden mensen de antwoorden van de vragen gewoon in hun broekzak? Dan vraag ik me echt af hoe ze er dan ooit op gekeken hebben, of er wordt wel érg slecht op gelet op jouw school.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Bash schreef:
    Eh, ik volg er eerlijk gezegd niet echt veel van.
    Maar goed, als ik het goed begrepen heb, dan hadden mensen de antwoorden van de vragen gewoon in hun broekzak? Dan vraag ik me echt af hoe ze er dan ooit op gekeken hebben, of er wordt wel érg slecht op gelet op jouw school.


    Haha nee en sorry, was nogal pissig/teleurgesteld. De antwoorden zaten aan de toets vast. We hebben vier VWO 6 klassen en je zat per klas, bij ons herkanste alleen ik en één andere jongen de economie toets en ik kwam er op het einde achter dat de antwoorden er aan vast zaten. Dus ik schrok en dacht dat ik de enige was en aangezien dit examenwerk is en het anders fraude zou zijn, heb ik het dus eerlijk aan die docent gemeld. Toen bleek dat die andere jongen het ook had en die is naar de afdelingsleider gegaan. Toen waren de economie-herkansers uit de andere klas boos op mij, want ik had het gezegd en in hun klas had iedereen het gewoon in hun broekzak gedaan en blablabla.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ubiquitous schreef:
    (...)

    Haha nee en sorry, was nogal pissig/teleurgesteld. De antwoorden zaten aan de toets vast. We hebben vier VWO 6 klassen en je zat per klas, bij ons herkanste alleen ik en één andere jongen de economie toets en ik kwam er op het einde achter dat de antwoorden er aan vast zaten. Dus ik schrok en dacht dat ik de enige was en aangezien dit examenwerk is en het anders fraude zou zijn, heb ik het dus eerlijk aan die docent gemeld. Toen bleek dat die andere jongen het ook had en die is naar de afdelingsleider gegaan. Toen waren de economie-herkansers uit de andere klas boos op mij, want ik had het gezegd en in hun klas had iedereen het gewoon in hun broekzak gedaan en blablabla.


    Ohzo, nu snap ik het.
    Lol, alsof het niet zou opvallen dat iedereen ineens een hoog cijfer heeft xd. Maar goed, ik vind het alsnog raar dat het de surveillant dan niet is opgevallen dat zowat iedereen dingen in hun broekzak propte. Ik snap wel dat je het gezegd hebt, dat had ik ook gedaan.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Bash schreef:
    (...)

    Ohzo, nu snap ik het.
    Lol, alsof het niet zou opvallen dat iedereen ineens een hoog cijfer heeft xd. Maar goed, ik vind het alsnog raar dat het de surveillant dan niet is opgevallen dat zowat iedereen dingen in hun broekzak propte. Ik snap wel dat je het gezegd hebt, dat had ik ook gedaan.


    Ja dat dacht ik achteraf dus ook en als je zoiets doet kan je niet zeker zijn dat iedereen dat doet, dan kan je dus alsnog gepakt worden. Nogal een groot risico wat mij betreft. En ik vind dat ook raar hoor, dat maakt toch onwijs veel lawaai? Het waren 3 A4tjes ofzo, als je die moet op frommelen. Achja, iedereen was dus pissig en nu moet ik mijn toets, die zo onwijs goed ging, dus weer herkansen. Dat wordt dus na de vakantie, maar niet de eerste week want dat is te kort dag, maar die week erop.De week voor de toetsweek dus en ik heb al 4 toetsen in die twee weken na de vakantie :l


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Buh rot. Wij hebben het wel eens meegemaakt dat alle examens al waren uitgedeeld en dat mensen al bezig waren met invullen, en dat ze dan plots tot de conclusie kwamen dat ze het foute examen hadden zitten uitdelen, dus alles terug ophalen, nieuwe examens halen en uitdelen ;p Maar wij zitten met examens met alle klassen samen in de refter en sporthal, de jaren zo gerangschikt dat afkijken onmogelijk is, dus dat is allemaal nogal hectisch (je mag ook niet je gewone pennenzak, je gsm moet op de bank of je hebt gegarandeerd nul, per 'deel' heb je een ander type kladblad en als ze je betrappen met het foute kladblad heb je nul en blablabla) dus al dat ge-ophaal en dan terug uitdelen was echt een faal ;d

    Ik heb eens gehad dat ik de test had van mijn broer van twee jaar terug, en ik had hem laten lezen aan een paar mensen (echt maar een kwart ofzo van de klas) en om de een of andere reden had die lerares dat direct door en zei ze 'Ik vermoed dat iemand deze test al had... Ja er zijn hier ook wel enkele met een oudere broer/zus die ik ook heb gehad'. Maar enkel ik en een ander meisje hebben een oudere broer/zus, en dat meisje draaide zich dan echt super duidelijk om om dan zo te kijken van 'JA JIJ BENT HET DUS OMFGGG'. Ik denk wel dat sommige medeleerlingen daar pissed over waren.

    Maar natuurlijk is wat jij hebt meegemaakt wel nog van een andere 'rang'. Ik zou het waarschijnlijk ook hebben gezegd in jouw plaats, stel je voor hoe het was geweest als het achteraf bovenkwam en niemand het had gezegd ;3 (en waarschijnlijk was het toch wel boven gekomen, het valt echt op als iedereen ineens een examen/test super goed doet) Rot dat ze kwaad zijn maar dat waait wel over? (hopelijk)

    En veel succes met je volgend examen dan maar! :]


    effort never betrays you

    Pff wel goed dat je het gemeld hebt want anders hadden er misschien gevolgen geweest die niet zo fijn waren. Tuurlijk het weer opnieuw doen is niet fijn maar ik denk dat je liever een echt verdiende cijfer terug krijgt dan een tien zonder echte moeite


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ohgod, dat is wel genaaid zeg. Maar het is inderdaad wel vreemd dat het niet opvalt voor hun. Als niemand het gezegd had en iedereen opeens een beter cijfer had, lol, dan kan je het zo weer opnieuw doen.
    Zoiets was me ook eens overkomen, maar we hoefden er niets van te zeggen, want er kwam al een leraar binnen dat het de verkeerde toets was en antwoorden achterop stonden. :')


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Pfoe, ik dacht al dat ik niet de enige kon zijn die dit het slimst vond. Ik schrok me ook helemaal rot toen ik die antwoorden zag, echt, hoe stom kun je zijn dat je de antwoorden aan alle toetsen niet.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.