• Ik ben net bij de dokter geweest om m'n keelpijn. Ik noemde m'n klachten op en toen begon hij gelijk over iets anders, bloedarmoede, ziekte van pfeiffer en nog 2 andere ziektes.
    Ik moest hiervoor gelijk bloed prikken en ik hoor volgende week de uitslag. Heeft iemand hier toevallig ook 1 van die ziektes en zou degene er misschien wat meer over kunnen vertellen?
    Bedankt alvast.

    [ bericht aangepast op 16 dec 2013 - 13:34 ]

    Neen, maar wel heel veel sterkte mee!

    [ bericht aangepast op 16 dec 2013 - 13:33 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Ik weet er niets vanaf, dus ik zou even gaan Googlen als ik jou was. Wel heel veel sterkte als je het hebt. *hugs*


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    -

    [ bericht aangepast op 16 dec 2013 - 13:34 ]

    Ik heb er ook geen ervaring mee. Veel beterschap toegewenst!


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Cicero schreef:
    Ik heb er ook geen ervaring mee. Veel beterschap toegewenst!


    Queer zijn is gewoon alles

    Ik heb in de zomer klierkoorts gehad. Was wel vervelend aangezien in juni ik examens had. Ik was doodmoe en had koorts en heb zo al mijn examens afgelegd. Wonderbaarlijk had ik maar 2 herexamens in augustus. Voor de rest was klierkoorts voor mij ook supervervelend omdat ik een heel actief persoon ben. Ik had een trektocht, organisatie van een kamp en vele kajakweekendjes voor de boeg. En als ik te actief was, speelde dat heel hard op.
    Maar de dokter zei tegen mij dat ik gewoon verder moest proberen te leven. Ik mocht niet dagen in mijn bed blijven liggen want dan zou de klierkoorts echt overnemen en dan zou ik voor veel langer uit zijn. Dat wil niet zeggen dat ik geen hele dagen in bed heb liggen slapen. Want dat heb ik wel gedaan, maar niet overheersend. Sinds september dit jaar heb ik geen last meer van klierkoorts.