• Ik ben net bij de dokter geweest om m'n keelpijn. Ik noemde m'n klachten op en toen begon hij gelijk over iets anders, bloedarmoede, ziekte van pfeiffer en nog 2 andere ziektes.
    Ik moest hiervoor gelijk bloed prikken en ik hoor volgende week de uitslag. Heeft iemand hier toevallig ook 1 van die ziektes en zou degene er misschien wat meer over kunnen vertellen?
    Bedankt alvast.

    [ bericht aangepast op 16 dec 2013 - 13:34 ]

    Neen, maar wel heel veel sterkte mee!

    [ bericht aangepast op 16 dec 2013 - 13:33 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Ik weet er niets vanaf, dus ik zou even gaan Googlen als ik jou was. Wel heel veel sterkte als je het hebt. *hugs*


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    -

    [ bericht aangepast op 16 dec 2013 - 13:34 ]

    Ik heb er ook geen ervaring mee. Veel beterschap toegewenst!


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Cicero schreef:
    Ik heb er ook geen ervaring mee. Veel beterschap toegewenst!


    Queer zijn is gewoon alles

    Ik heb in de zomer klierkoorts gehad. Was wel vervelend aangezien in juni ik examens had. Ik was doodmoe en had koorts en heb zo al mijn examens afgelegd. Wonderbaarlijk had ik maar 2 herexamens in augustus. Voor de rest was klierkoorts voor mij ook supervervelend omdat ik een heel actief persoon ben. Ik had een trektocht, organisatie van een kamp en vele kajakweekendjes voor de boeg. En als ik te actief was, speelde dat heel hard op.
    Maar de dokter zei tegen mij dat ik gewoon verder moest proberen te leven. Ik mocht niet dagen in mijn bed blijven liggen want dan zou de klierkoorts echt overnemen en dan zou ik voor veel langer uit zijn. Dat wil niet zeggen dat ik geen hele dagen in bed heb liggen slapen. Want dat heb ik wel gedaan, maar niet overheersend. Sinds september dit jaar heb ik geen last meer van klierkoorts.

    Dus om samen te vatten. Ik heb 4 maanden klierkoorts gehad, maar omdat ik zo sportief en actief ben, viel het uiteindelijk wel mee. Zolang ik maar niet té sportief of actief was.

    Van bloedarmoede heb ik geen last.

    Veel beterschap en hopelijk valt de uitslag mee!


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Mijn zusje had bloedarmoede en een oud klasgenoot heeft het ook. Op zich is dat niet zo'n probleem. Je krijgt medicijnen voor ijzer - bloedarmoede is ijzer tekort, waardoor je geen zuurstof in je bloed opneemt en heel zwak en moe wordt als dat het geval is. Zij moest een paar kleine, kleine pilletjes per dag slikken, maar dat hoeft echt geen ramp te zijn.
    Voor zover ik begrepen heb, kan bloedarmoede ook wel weer 'over gaan'.

    Ik heb zelf geen ervaring met pfeiffer. Ik weet alleen dat er meer bij komt kijken dan alleen moe zijn en slapen. Je kunt je echt gewoon heel ziek voelen. Misselijk en gewoon geen kracht hebben om iets te doen. Maar ik denk dat je met Google wel wat meer kan vinden over wat het inhoud en anders zal je het volgende week wel horen.
    Veel sterkte ermee!


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Wat een toeval! Ik ben vanochtend ook wezen bloedprikken om te kijken of mijn vermoeidheid te wijten is aan iets lichamelijks. Ook voor bloedarmoede en Pfeiffer (en volgens mij ook nog twee andere inderdaad. Volgens mij leukemie en diabetes, maar ik weet het niet zeker), haha.
    Maar goed, ik kan je vertellen dat ik geen keelpijn heb en echt alleen maar ontzettend moe ben, dus de dokter wist het bij mij al helemaal niet. Bij mij is het ook afwachten. Ik ben bijzonder benieuwd naar de uitslag en hoop dat het niets ernstigs is. Ook in jouw geval natuurlijk! (:
    Zelf heb ik er dus geen ervaring mee (of misschien dus wel, maar dat moet zich nog uitwijzen).

    Beterschap!

    (Moesten ze bij jou ook vijf buisjes bloed hebben? Ik viel bijna flauw bij dat vijfde buisje :'D)


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Pfeiffer is a bitch. Ik heb er zelf last van gehad. Echt ziek was ik niet, maar ik was continu zó moe.
    Veel beterschap in ieder geval!


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Dafuq heeft de dokter je (niet) verteld als je nu aan een stel tieners moet vragen waar je voor geprikt bent? D:


    quidquid excusatio prandium pro

    ik heb op het moment een heel erg ijzer te kort en moet hiervoor ijzer pillen slikken, niets bijzonders aan, lekker is anders maar ach. als het bloedarmoede is dan is het gewoon veel groene groentes eten en koop roosvicee ferro.
    in ieder geval succes ermee (:


    I am the master of my fate, I am the captain of my soul

    Okammy schreef:
    Dafuq heeft de dokter je (niet) verteld als je nu aan een stel tieners moet vragen waar je voor geprikt bent? D:


    Inderdaad.


    26 - 02 - '16

    Okammy schreef:
    Dafuq heeft de dokter je (niet) verteld als je nu aan een stel tieners moet vragen waar je voor geprikt bent? D:
    Volgensmij wil ze gewoon vragen hoe het is om die ziektes te hebben... En dat heeft die dokter vast niet verteld


    night thinking, day dreaming

    Ik had bloedarmoede en kreeg toen van die ijzerpilletjes. Ik voelde me alleen heel zwak, suf en gewoon doodmoe dus..


    El Diablo.

    Ik heb pfeiffer gehad en kon 3 maanden niks, maar dat verschilt van persoon tot persoon. Je hebt best kans dat je in de eindfase zit van pfeiffer!


    To infinity and beyond •