• Ik ben net bij de dokter geweest om m'n keelpijn. Ik noemde m'n klachten op en toen begon hij gelijk over iets anders, bloedarmoede, ziekte van pfeiffer en nog 2 andere ziektes.
    Ik moest hiervoor gelijk bloed prikken en ik hoor volgende week de uitslag. Heeft iemand hier toevallig ook 1 van die ziektes en zou degene er misschien wat meer over kunnen vertellen?
    Bedankt alvast.

    [ bericht aangepast op 16 dec 2013 - 13:34 ]

    Die dingen verschillen heel erg per persoon, laat je niet afschrikken door mensen die er erg veel last van gehad hebben, het kan bij jou helemaal anders zijn.


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Ik heb Pfeiffer gehad en ik ben echt heel ziek geweest maar niet zo moe zoals de anderen hier zeggen. Ik had vooral last van hoofdpijn, overgeven en keelpijn. En nu, 6 maanden later, wordt ik heel erg snel ziek. Ik heb ondertussen al de griep gehad en een verkoudheid.

    Atrion schreef:
    ik heb op het moment een heel erg ijzer te kort en moet hiervoor ijzer pillen slikken, niets bijzonders aan, lekker is anders maar ach. als het bloedarmoede is dan is het gewoon veel groene groentes eten en koop roosvicee ferro.
    in ieder geval succes ermee (:


    Ijzer zit vooral in vlees (cat)


    quidquid excusatio prandium pro

    Okammy schreef:
    (...)

    Ijzer zit vooral in vlees (cat)


    Je hebt ook groentes met een hoog ijzergehalte, zoals spinazie.


    Your make-up is terrible

    Ik heb het beide gehad
    Pfeiffer is geen pretje, maar ik ben eigenwijs en ben toch altijd naar school gegaan
    Tip, niet doen, dan zit je er alleen maar langer mee
    Bloedarmoede kwam bij mij door de pfeiffer, ik kreeg er ijzertabletten voor
    Het is beide niet fijn, maar het gaat uiteindelijk wel over
    Ik zou je aanraden om gewoon op tijd te gaan slapen en proberen veel ijzerrijk voedsel te eten
    Als je nog iets wil weten moet je gewoon berichtje sturen
    Ik heb iets van een jaar bloedarmoede gehad, elke maand bloed laten prikken
    Ik denk dat ik het nu weer heb omdat ik weer zo moe ben telkens

    [ bericht aangepast op 16 dec 2013 - 20:06 ]


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik weet hier verder ook niks van maar veel beterschap en hopen op een positief bericht. :)


    My life would be so much better if you just dropped dead. - Marshall Mathers

    Ik heb pfeiffer en bloedarmoede tegelijk gehad. Maar het pfeiffer was pas ontdekt toen ik er allang geen last meer van had. Met bloedarmoede krijg je walgelijk ijzer-pillen. Bah.


    Alleen maar tranen van geluk

    Oh en bij mij hadden ze gezegd, vooral niet stoppen met wat je doet want het kan ook psychisch worden.


    Alleen maar tranen van geluk

    Assassin schreef:
    (...)

    Je hebt ook groentes met een hoog ijzergehalte, zoals spinazie.


    *zegt niks en wijst op het woordje 'vooral''*

    dat terzijde, mocht je een ijzertekort hebben krijg je ongetwijfeld van die heerlijke ijzerpilletjes en kun je genieten van een nieuw uitzicht in het toilet 8D


    quidquid excusatio prandium pro

    Okammy schreef:
    (...)

    Ijzer zit vooral in vlees (cat)


    haha klopt, daarin ook, maar dan wel rood vlees haha


    I am the master of my fate, I am the captain of my soul

    Ik heb zelf pfeiffer, al zeker 3 maanden en ik heb gehoord dat het rustig een halfjaar kan blijven. Mijn broer heeft het ook gehad dus die heeft me wat tips gegeven. Als het je lukt blijf weg van suiker. Bij mensen zonder pfeiffer word je heel hyper van suiker (nou, niet heel), maar daarna word je eigenlijk best moe. Dat moe zijn is nu 10x erger. Ik moet me wel vol met suiker gieten want anders kom ik niet voorbij 10 uur 's ochtends. Het verveelendste vind ik dat ik vaak genoeg midden in een les of in de pauze in slaap val. Dat heeft me flink wat toetsen laten missen of onafgemaakt laten zijn. Oh nog een ding als het pfeiffer blijkt te zijn, je kan er helemaal niks aan doen behalve wachten. En slapen als je moe bent. Als het kan ten minste.


    It's very important for you to believe that you are the one