• ...en maakt plaats voor Cameron Briel, maar dan in de vorm van zijn acteur, namelijk:



    Zijn naam is Harrison Gilbertson en zal in de verfilming van het boek 'Fallen' van Lauren Kate de rol innemen van Cam. Aangezien ik de laatste maanden nogal een obsessie voor Fallen en ook Cam heb gecreëerd, kon ik het niet laten deze username te nemen. ;3

    Kennen jullie de Fallen Saga en kijken jullie ook uit naar de verfilming? (Die trouwens in 2014 uit zal komen) Ik kan echt niet wachten. :')


    :)

    :O

    Ik wist dat niet maar wel echt heeeeeeeeeeeeeel awesome^^


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Nice


    26 - 02 - '16

    Ik ken de Fallen serie wel, ik heb het eerste en tweede boek gelezen. Leuk dat ze het gaan verfilmen. En een leuke, nieuwe username heb je.


    Physics is awesome

    Child schreef:
    Nice


    Queer zijn is gewoon alles

    Wuuuuuut, gaan ze Fallen verfilmen? ;o Dat wist ik nog niet eens, awesome! ;D
    En ik ben ook fan van Cam! ^^


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Parachutes schreef:
    Wuuuuuut, gaan ze Fallen verfilmen? ;o Dat wist ik nog niet eens, awesome! ;D
    En ik ben ook fan van Cam! ^^

    Ja, ze gaan het verfilmen, haha. Ik kwam er vlak nadat ik de serie uit had gelezen achter en kan echt niet wachten. (:


    :)

    Ik heb dat eerste boek hier thuis staan en het tweede heb ik gelezen. Ik moet ze dringend nog eens opnieuw lezen. ^^
    Geweldige naam. (:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik weet nog steeds niet of ik hem wel de juiste persoon vind voor Cam. Well, er zal weinig ander opzitten dan wachten tot de film er is.
    Vind het wel jammer dat Lucy Hale niet is gekozen voor de rol van Lucinda..

    Thanks everyone c:

    Tomas schreef:
    Ik weet nog steeds niet of ik hem wel de juiste persoon vind voor Cam. Well, er zal weinig ander opzitten dan wachten tot de film er is.
    Vind het wel jammer dat Lucy Hale niet is gekozen voor de rol van Lucinda..

    Ik vind het op zich niet heel jammer. Ik ben blij dat ik deze acteurs nog niet vaak in films heb gezien; anders zit ik straks bij Fallen met het beeld van een andere rol in mijn hoofd. (Net als bij Cedric in Harry Potter and the Goblet of Fire. Ik zie hem door Robert Pattinson de hele tijd als Edward. /: )

    [ bericht aangepast op 17 dec 2013 - 7:06 ]


    :)

    Leuk =]


    Real eyes realize real lies.

    Goddamn hij is knap.


    My life would be so much better if you just dropped dead. - Marshall Mathers

    Gilbertson schreef:
    Thanks everyone c:

    (...)
    Ik vind het op zich niet heel jammer. Ik ben blij dat ik deze acteurs nog niet vaak in films heb gezien; anders zit ik straks bij Fallen met het beeld van een andere rol in mijn hoofd. (Net als bij Cedric in Harry Potter and the Goblet of Fire. Ik zie hem door Robert Pattinson de hele tijd als Edward. /: )


    Ja dat is ook weer zo (had het zelfs laatst bij Snow White and the Huntsman, zag heel de tijd Snow White als Bella haha). Maar ik heb meerdere films (en serie PLL) gezien met Lucy Hale en ik weet niet, ik zie haar wel voor me als Lucinda dus vandaar. Ben sws benieuwd hoe de film wordt (: