• De titel is nogal uitgebreid dit omdat sommige gewoon proefwerkweken hebben en het voor andere een PTA week was/is en de Belgen onder ons het Examenweek noemen. Mijn PTA week ging dus echt geweldig, beter dan ik had durven hopen!

    Nederlands: 6,2 (telt twee keer mee)
    Engels: 7,6 (telt vier keer mee)
    Geschiedenis: 7,7 (telt drie keer mee)
    Aardrijkskunde 9,0 (telt vier keer mee)
    Wiskunde 7,3 (telt zes keer mee)
    Economie 6,8 (telt twee keer mee)
    Maatschappijleer: 7,8 (telt zes keer mee)

    Voor alle vakken heb ik hoger gescoord dan mijn gemiddelde en voor aardrijkskunde en wiskunde stond ik een onvoldoende dus dat heb ik dik opgehaald.=D Ook voor Nederlands stond ik onvoldoende maar dat is nu nog steeds onvoldoende helaas.=(

    Om het topic wat nut te geven: Hoe zijn jullie cijfers van de proefwerk/pta/examen week?


    You were born original, don't die as a copy.

    Die paarse kleur helpt niet echt mee aan m'n hoofdpijn :')

    Zijn goede cijfers toch?
    Ik heb geen tentamen of examenweken. Heb stage jaar :Y)


    To infinity and beyond •

    Mijn cijfers zijn veel beter dan de eerste periode. Zo heb ik voor bedrijfsorientatie nu een 6.7 ipv een dikke onvoldoende. Vorige periode had ik een 4.9. Lang leve in boek snuffelen *O*


    -

    Mijn toetsweek is pas in januari :Y)

    (ik sta 9 onvoldoendes en die moet ik dan allemaal op zien te halen)


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Ik zet net op vwo niveau, jippie.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Ziet er goed uit! :Y)

    Mijn examencijfers die ik nu terug heb gekregen (allemaal op honderd, behalve Engels):

    Aardrijkskunde: 91
    Engels: 14/15 (lezen), 15/15 (luisteren), 13/15 (schrijven), 14/15 (spreken) en 38/40 (taalbeschouwing)
    Geschiedenis: 84
    Latijn: 80,5 (grammatica) en 64 (teksten en cultuur)
    Nederlands: 92

    [ bericht aangepast op 17 dec 2013 - 16:34 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Geweldige cijfers! ^^

    De eerste toetsweek is voor mij alweer een paar weken geleden en de tweede is een week na de kerstvakantie, dus ik moet juist nog bezig met leren.
    Mijn cijfers uit de eerste toetsweek waren niet spectaculair, maar aan de andere kant mag ik niet klagen, want ik had maar één onvoldoende (maar het was wel een 5,4! Mijn eerste onvoldoende in drie jaar en het is zo'n rotcijfer. :x ), die inmiddels is vervangen door mijn herkansingscijfer en dus niet eens meer telt voor mijn volgende rapport. En toch erger ik me aan aardrijkskunde en wiskunde, want dat had gewoon beter gekund als ik wat meer tijd had besteed aan leren in plaats van NaNo en Perciver. (krul)

    Engels - 8,4
    Frans - 5,4 7,7
    Aardrijkskunde - 5,6
    Maatschappijwetenschappen - 7,2
    Economie - 7,4
    Wiskunde A - 5,9
    Cultuur & Wetenschappen - 6,0
    Letterkunde/Literatuur mondeling - 10,0


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Poeh goede cijfers !

    Even kijken:
    Frans schriftelijk: 6,4
    Frans mondeling: 6
    Frans luistertoets: 7
    Vertalen: 6
    Engels schrijftoets: 7
    Engels mondeling: 6,5
    Praktijksimulatie: voldoende
    ICT word: 8
    ICT infrastructuur: voldoende
    Oftewel ik heb al mijn studiepunten voor dit blok (:

    [ bericht aangepast op 17 dec 2013 - 16:28 ]


    Take risks and conquer your fears.

    Mooie cijfers. ^^
    Ik moeten wachten tot vrijdag voor ik mijn cijfers weet. En ik moet ook nog één examen afleggen.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Mijn cijfers zijn tot nu toe niet geweldig ook al spring ik bij sommige vakken echt uit maar bij de meeste normale 6 en 6,5 etc.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Mijn eerste cijfers zijn beter dan verwacht, maar moet wachten tot januari tot ik echt mijn eind oordeel kan geven over alles.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Mijne is alweer een poosgeleden maar:

    Ne: 7,3
    En: 6
    Wi: 9
    Fi: 7,5
    Gs: 7,2
    Ec: 5,2 (ga ik herkansen)
    Kg: 7
    Te: 6.8
    Fa: 7,2

    Ik zit in vwo 6 dus alles telt mee voor examen, net zoals vorig jaar (:

    [ bericht aangepast op 17 dec 2013 - 16:41 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    ik ben nog bezig dus moet even wachten


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Ubiquitous schreef:
    Mijne is alweer een poosgeleden maar:

    Ne: 7,3
    En: 6
    Wi: 9
    Fi: 7,5
    Gs: 7,2
    Ec: 5,2 (ga ik herkansen)
    Kg: 7
    Te: 6.8
    Fa: 7,2

    Ik zit in vwo 6 dus alles telt mee voor examen, net zoals vorig jaar (:

    Telde alles vorig jaar al mee? Bij ons gelukkig niet, want anders had ik dramatische cijfers voor Nederlands, Engels en Kunst Algemeen.

    Ik heb mijn toetsweek pas rond de Nationale luistertoetsweek voor Nederland (hij begint halverwege week 3 en gaat door tot eind week 4).
    Maar ik wil best even mijn gemiddeldes showen (waar ik best trots op ben :Y) )

    Biologie: 7.5
    Engels: 7.2
    KAL (kunst algemeen): 7.9
    KMU (kunst muziek): 7.9
    Latijn: 6.1
    Natuurkunde: 6.9
    Nederlands: 6.2
    Scheikunde: 7.1
    Wiskunde B: 6.3
    Combicijfer (maatschappijleer, ANW, Levensbeschouwing): 6.0

    Ik zit nu even te kijken en ik zie dat ik maar vier zessen sta ;D (en dat terwijl ik de vierde één acht, één zeven, twee vijven en de rest allemaal zessen had x'D )


    Deep inside, I've never felt alive

    Amon schreef:
    (...)
    Telde alles vorig jaar al mee? Bij ons gelukkig niet, want anders had ik dramatische cijfers voor Nederlands, Engels en Kunst Algemeen.

    Ik heb mijn toetsweek pas rond de Nationale luistertoetsweek voor Nederland (hij begint halverwege week 3 en gaat door tot eind week 4).
    Maar ik wil best even mijn gemiddeldes showen (waar ik best trots op ben :Y) )

    Biologie: 7.5
    Engels: 7.2
    KAL (kunst algemeen): 7.9
    KMU (kunst muziek): 7.9
    Latijn: 6.1
    Natuurkunde: 6.9
    Nederlands: 6.2
    Scheikunde: 7.1
    Wiskunde B: 6.3
    Combicijfer (maatschappijleer, ANW, Levensbeschouwing): 6.0

    Ik zit nu even te kijken en ik zie dat ik maar vier zessen sta ;D (en dat terwijl ik de vierde één acht, één zeven, twee vijven en de rest allemaal zessen had x'D )


    Jup. Economie telde in de vierde zelfs al mee :/ echt naar, maarja, ik heb mijn cijfers weer opgehaald :Y)


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ubiquitous schreef:
    (...)

    Jup. Economie telde in de vierde zelfs al mee :/ echt naar, maarja, ik heb mijn cijfers weer opgehaald :Y)

    Wow, zo zie je maar weer dat schoolsystemen heel anders kunnen zijn. Wij konden economie pas kiezen voor vanaf de vijfde.
    Dat is wel goed trouwens! ^^ Ik ga ook echt zeker weer m'n best doen voor de volgende toetsweek. Ik zou het zo zonde vinden als een aantal cijfers omlaag zouden gaan D:


    Deep inside, I've never felt alive