• Ik weet niet of jullie het gehoord hadden maar Dylan Sprouse zijn naaktfoto's waren ''leaked'', het is niet dat ik dat zo speciaal vindt maar hoe hij er mee om gaat :'D

    Hier is in ieder geval zijn bericht erover: Klik!
    En zijn tumblr waarop hij alles heeft gereblogd qua grapjes etc: Klik!

    Om dit topic nog een beetje nuttig te houden, wat vinden jullie ervan dat hij dit heeft gedaan? En hoe hij er mee omgaat?

    (flower)


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Hij is best wel sexy eigenlijk. :P Ik vind dat hij het heel volwassen oplost


    Life is hard and then we die

    Ik vind hem wel grappig, maar zo naakt waren die foto's nou ook weer niet. De meeste mannelijke modellen gaan naakter.


    Your make-up is terrible

    PUKKELxDING schreef:
    Hij is best wel sexy eigenlijk. :P Ik vind dat hij het heel volwassen oplost


    My thoughts :Y)


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Die prachtige reacties van zijn broer... zijn prachtig. Om een of andere reden vind ik het wel oprecht dat hij zich schuldig voelt en niet een of ander vreemd metafoor verzint om uit de kleren te gaan.


    Searching heavens for another earth

    "May be a social experiment." O jee, nog eentje. :W

    Anyway, ik vind dat hij er erg goed mee omgaat. Het probleem is dat dit iets is waar hij helemaal niet mee om zou moeten hoeven te gaan, want mensen horen niet zonder toestemming dit soort foto's te verspreiden van wie dan ook. Dat is echt laag.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Oh sorry maar deze is geniaal xD


    Life is hard and then we die