• Takeheed, you squibs who schemed to overthrow,
    How dare you challenge me, whom you all know,
    Expelliarmus all, and brace for woe!

    Prepare for death's eternal afterglow,
    Obliviation for all, except one foe,
    That one to watch as friends perish for show,
    Twelve boys, twelve girls in murd'rous do-si-do
    Each name revealed by my sorting chapeau,
    Removed and reaped to Dark Lord crucio!

    Go forth, and meet your end by thestral's tow,
    A tribute to the mighty Pres'dent Snow,
    My horcruxes dance on with life nouveau,
    Enchanting lands to watch you suffer slow.
    So much for Lily's love in my Burrow.




    De strijd is begonnen, Voldemort is Zweinstein weten binnen te dringen en staat op het punt om alles te verwoesten. Harry en de Orde, de Strijders van Perkamentus, maar ook alle leerlingen van Zweinstein die zich niet tot de Duistere Zijde hebben gekeerd, helpen om te verdedigen en... ze komen te laat.
    Voldemort, meedogenloos als hij is krijgt het voor elkaar om half Zweinstein te verwoesten. De leerlingen staan voor een keuze: of ze sluiten zich aan bij Voldemort en zijn Dooddoeners, of ze worden ter plekke geëxecuteerd. Dapper als de Strijders van Perkamentus zijn, houden ze voet bij stuk. Dit was het gruwelijke einde van de Jongen die Bleef Leven en zijn vrienden.
    Zweinstein leeft in ballingschap, alle tovenaars en heksen werden gedwongen om hun kinderen aan de school af te staan, en elk jaar moeten er zes leerlingen van iedere afdeling de arena in, waar ze enkel hun magie ter beschikking hebben. Zonder iets om hun honger mee te spijzen en hun dorst te lessen, alleen de omgeving en hun magie. Natuurlijk is er de Hoorn des Overvloeds, maar wie zegt dat je dat bloedbad zo snel overleefd...?
    Dit is het vijftiende jaar van de Spelen. Vier afdelingen, vierentwintig tributen, een onbekende plaats waar ze vechten tot de dood. Ze staan er helemaal alleen voor en er is maar één winnaar.


    Regels:
    • Je mag zoveel personages hebben als je wilt, maar hou man/vrouw in evenwicht en verwaarloos ze niet.
    • Min. 200 woorden per post, en ja, ik controleer.
    • Alleen je eigen personages besturen.
    • Gebruik alsjeblieft leesbare grammatica en spelling.
    • OOC in het praattopic.
    • Schelden mag in character, doe het OOC en je ligt eruit.
    • Gelieve boven je post ten alle tijde de naam van je personage, de leeftijd, de afdeling en de plaats waar hij of zij zich in de arena bevindt.
    • Naamsveranderingen doorgeven.
    • Geen Mary-Sue's of Gary-Stu's.
    • Hou de story in de gaten, hier komen samenvattingen, sponsorsgifts en uitleg in te staan.
    • Nieuwe topics worden aangemaakt door mij, Teresa of Lene, Nostradamus. Als wij niet online zijn, dan is het volgende topic voor de laatste die gereageerd heeft, tenzij wij iemand hebben aangeduid.
    • Afstammelingen van de personages uit het boek zijn niet toegestaan, met de simpele reden dat die allemaal dood waren voordat ze kinderen hadden.
    • Reserveringen blijven drie dagen staan.
    • Maak veel plezier. :]


    Rollen
    • Griffoendor meisjes:
    - Reservering voor Teresa
    - [3] Maybelle Hemsforth || 5 || Latier
    -
    • Griffoendor jongens:
    - [4] Scott Samuel Grayson || 6 || Nostradamus
    - [2] Fynn Diesel Valentiné Darwin || 4 || Dumbledore
    -


    • Zwadderich meisjes:
    -
    -
    -
    • Zwadderich jongens:
    - [2] Mikah David Stuart || 7 || Nostradamus
    - [4] Zain Miles Jenner || 7 || Dumbledore

    -

    • Ravenklauw meisjes:
    -
    -
    -
    • Ravenklauw jongens:
    - [1] Andreas Leonard Atlas || 7 || Teresa
    -
    -


    • Huffelpuf meisjes
    - [2] Madilynn Marlowe || 6 || Bash
    - [6] Skylar Catharina Bell || 7 || Hosea
    -
    • Huffelpuf jongens
    - [6] Michael William Russo || 7 || Intouchables
    -
    -


    Invullijstje:
    Naam:
    Leeftijd: 12-18
    Geboortedatum: Hier hoef je niet per se te gaan uitrekenen welk jaar het precies was, want wie weet welk jaar het momenteel is. Een dag en een maand is genoeg.
    Nationaliteit: Daarmee bedoel ik dus gewoon uit welk deel van de Britse Eilanden jouw personage komt. Het lijkt me nogal logisch dat enkel die mensen verplicht zijn om aan de Spelen deel te nemen dan de hele wereld.
    Jaar:
    Afdeling:
    Aandenken: Dit mag een magisch iets zijn, maar het mag niet bijvoorbeeld een ketting zijn waardoor je personage onoverwinnelijk wordt. Deze Spelen zijn net als de Hongerspelen: aandenkens worden gecontroleerd.
    Karakter: Uitgebreid beschrijven alsjeblieft.
    Uiterlijk: Foto+uitgebreide beschrijving.
    Geschiedenis: Familie, gebeurtenissen,...
    Beste spreuk: Dit kan ook gewoon een vak zijn, bijvoorbeeld transifguratie of iets dergelijks.
    Beste wapen:
    Extra:


    Belangrijke links:

    STORY: Dit is een ongelofelijk belangrijk ding, mensen. Als je hier geen abo op hebt, ben je al verloren in deze Spelen.
    PRAATTOPIC: Gelieve al uw gekeuvel hier te droppen, dank u.

    [ bericht aangepast op 18 jan 2014 - 15:34 ]


    help

    Ik heb het gevoel dat ik iets vergeten ben. :c


    help

    MT


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik wil een Hufflepuff meisje!


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    MT (:


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Hector schreef:
    Ik wil een Hufflepuff meisje!


    Ik zet je er direct bij. ^^


    help

    Thanks!


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov



    Naam: Andreas Leonard Atlas. Sommige mensen noemen hem Andy.
    Leeftijd: 18
    Geboortedatum: Dertien mei.
    Nationaliteit: Engelsman.
    Jaar: Zevende jaar.
    Afdeling: Ravenklauw.
    Aandenken: Hij heeft geen aandenken. Hij wilt niet zitten zielig doen over spullen die hij waarschijnlijk toch nooit meer terug ziet. En waarom zou je iets dierbaars willen meenemen in je dood? En als je dan toch niet dood zou gaan, raak je het hoogstwaarschijnlijk kwijt.
    Karakter: Dat Andreas in Ravenklauw zit, is niet moeilijk te raden. Hij is één van de meest uitgedachte mensen die je ooit zult tegenkomen. Andreas is iemand die de typische kenmerken van een Ravenklauwer bezit, maar wat hem anders maakt is dat hij een heel stuk sluwer - en misschien ook wel wat gemener - is dan de meesten. Hij is mensen vaak te slim af, en is een ongelofelijk goeie spreker. Ja, hij is wel vaardig in magie, maar Andreas is het soort iemand die je kan misleiden met zijn woorden, je tot van alles kan overhalen. Dat het ook altijd lukt, is een andere kwestie.
    Hij is leergierig en leert graag. Het probleem is dat Zweinstein niet de perfecte school voor hem is, en hij mag nog zo leergierig zijn, hij zou bepaalde lessen het liefst van al spijbelen. Maar wie verblijft er nu nog graag op de school? De meeste leerkrachten verfoeien hun werk en degene die zich wel nog toewijden aan hun lessen, zijn meestal zo bang van de dooddoeners die rondlopen op de school dat Andreas zich alleen al aan hun persoonlijkheid doodergert. Hij wilde dat er iemand was die hen kon redden uit deze put der wanhoop, maar hijzelf is ook niet echt iemand die het durft opnemen tegen Voldemort. Zijn woorden zijn meestal scherper dan zijn daden. Hij kan net zo goed als een bang klein kindje weglopen dan meteen in de aanval over te gaan en hij schaamt zich ervoor.
    Andreas' probleem ligt bij zijn temperament. Hij heeft enorm veel zaken in zijn verleden die hij heeft aangericht doordat hij wat 'ontvlambaar' is, en hij wilt er nooit over spreken. Het is iets waarvan hij zich schuldig voelt en waar hij zich voor schaamt. Het liefst van al zou hij die herinneringen vergeten, maar hij vertrouwt niet echt op spreuken die je geheugen kunnen wissen.
    Veel mensen vragen zich af wat Andreas nu eigenlijk voorstelt. Een stille jongen als dit stelt toch niets voor? Ze denken dan dat hij een onzekere zonderling is die het liefst van al angstig in een hoekje wegkruipt, maar wie is Andreas nu eigenlijk echt? Je zou hem kunnen vergelijken met een doolhof. Als je probeert uit te zoeken hoe hij nu eigenlijk echt in elkaar steekt, dan duurt dat een hele tijd. Wat je denkt dat Andreas' zwakte is, is eigenlijk zijn sterkste punt. Hij doet zichzelf voor als iemand die hij eigenlijk niet is en vormt daarmee een schild.
    Hij is sarcastisch, heeft een goed gevoel voor humor en is niet echt makkelijk te doorgronden. Hij heeft overigens ook vertrouwensproblemen en sluit mensen niet echt snel in zijn hart. Hij is enorm koppig en lichtgeraakt en probeert die slechte kantjes te verbergen voor de buitenwereld. Andreas is een rustig iemand, maar zoals eerder al gezegd, hij heeft last van 'ontvlambaarheid'. Hij kan zichzelf wel onder controle houden en je krijgt hem niet zo snel kwaad - althans, zo ziet het er toch uit, in werkelijkheid kookt hij vanbinnen en lijkt hij doodrustig aan de buitenkant - maar als hij echt razend is, blijf je beter uit zijn buurt.
    Niemand ziet hem als een bedreiging, en dit is net zijn wapen. Het is niet dat hij iets wilt aanrichten, maar zo zien mensen hem zoals hij dat wilt.
    Geschiedenis: Andreas kent zijn echte ouders niet, die werden vermoord door de Dooddoeners wanneer ze Andreas voor de buitenwereld probeerden te verstoppen door hem naar een ander gezin te sturen. Hij was op dat moment drie en woonde bij zijn peetvader en zijn vrouw, die enorm godsdienstig was en alles wat gebeurde aan 'Gods macht' toeschreef. Ze predikte over hoe geweldig Hij wel niet was en stond erop dat Andreas ook zo werd. Gelukkig was zijn peter niet zo strikt en had hij toch nog een beetje vrijheid. Althans, totdat hij dertien werd en werd weggeroofd bij zijn peter en diens vrouw. Andreas zit dus nog maar vijf jaar op Zweinstein. Zijn eerste twee jaar heeft hij niet meegemaakt vanwege heel dat gedoe met zijn ouders die hem achterhielden. Uiteindelijk was het voor niets geweest. Andreas' peter en zijn vrouw konden geen kinderen krijgen en hadden dus volgens hun identiteit ook helemaal geen kinderen. Het duurde alleen niet lang voordat de Dooddoeners hadden dat er toch nog een volbloed tovenaar bij die tovenaar en zijn dreuzelvrouw leefde...
    Beste spreuk: Andreas heeft niet echt een specifieke spreuk waarin hij uitblinkt. Hij is wel enorm goed in transfiguratie.
    Beste wapen: Andreas is inventief. Hij gebruikt zijn omgeving en denkt niet teveel aan wapens om in je voordeel te hebben. Het is altijd wel handig, maar als het erop aankomt is een wapen niet het allerbelangrijkste wat je nodig hebt.
    Extra: -

    [ bericht aangepast op 8 jan 2014 - 14:22 ]


    help

    Topics. (;


    kindness is never a burden.

    Awesome! Nag iik een Ravenklauw, meisje?


    :)

    Gilbertson schreef:
    Awesome! Nag iik een Ravenklauw, meisje?


    Sjoere. :3


    help

    Ik ben een limiet vergeten te zetten op de reserveringen. ._. I knew I forgot something.

    Drie dagen, is dat in orde?


    help

    Mag ik een Gryffindor jongen? Dit lijkt me echt tof!


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik zet je erbij. ^^


    help

    Mag ik een meisje bij Ravenklauw, alsjeblieft?


    Decisions are the endless uncertainties of life

    Oké, misschien heb ik er over heen maar wat voor leeftijden hebben de spelers?


    Big girls cry when their hearts are breaking