• Hallotjes

    Kan iemand mij helpen? Ik ben op zoek naar betrouwbare sites voor ebooks, ik ontdekte dat ik met mijn tablet ebooks kan lezen, dus ben ik op zoek naar goede sites. Ik ben de appstore al afgegaan, maar daar zijn voornamelijk Franse boeken te vinden of kookboeken.

    Dus als iemand sites weet, dan hoor ik het graag.

    Alvast bedankt!


    16 - 09 - '17

    Download gewoon e-books van The Pirate Bay of KickAssTorrents. Je kunt Nikki ookf lief aankijken want die was er laatst meer dan 8000 aan het uitzoeken. Misschien kan zij je wat e-books sturen. :Y)

    [ bericht aangepast op 20 dec 2013 - 7:46 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Yap, zeg maar wat je wilt.


    Your make-up is terrible

    Wat is er mis met Franse boeken? :P
    Kun je het origineel van Victor Hugo lezen in het Frans :O
    Hoewel ik in dat geval hoop dat je niet katholiek bent, want volgens mij waren zijn boeken verboden door de katholieke kerk.


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Indd op Kickmirror of Mobilism kijken. :-)


    If I were once a planet, you were the axis

    Bedankt iedereen!

    @Mitchell, Nikki had al lief zelf via pb iets naar me gestuurd. Nog is bedankt daarvoor, Nikki!
    @Taka, ik ben best slecht in Frans en vind het persoonlijk geen leuke taal.


    16 - 09 - '17

    Ja. Ik vond laatst een site met heel veel eboeken. Epub, PDF, txt...
    fiction.libgen.org
    Tot nu toe heb ik er geen problemen mee gehad en er zijn echt veel boeken, ook waarvan ik het niet had verwacht. De sites wel een beetje traag, dat moet ik wel zeggen.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Hohenheim schreef:
    Ja. Ik vond laatst een site met heel veel eboeken. Epub, PDF, txt...
    fiction.libgen.org
    Tot nu toe heb ik er geen problemen mee gehad en er zijn echt veel boeken, ook waarvan ik het niet had verwacht. De sites wel een beetje traag, dat moet ik wel zeggen.


    Dankjewel (:


    16 - 09 - '17

    Ik had een PDF reader op mijn tablet gegooid, download via de PC PDF'jes van boeken, mail ze naar mezelf en kan ik ze lezen op de tablet :p


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ubiquitous schreef:
    Ik had een PDF reader op mijn tablet gegooid, download via de PC PDF'jes van boeken, mail ze naar mezelf en kan ik ze lezen op de tablet :p


    Hmm, handig. Bedankt!


    16 - 09 - '17

    Als ik straks een iPad krijgt, weet ik wie ik lief aan moet kijken (wbw)


    -

    Syliam schreef:
    (...)

    Hmm, handig. Bedankt!


    Het klinkt misschien wat omslachtig, maar ik wilde graag gratis boeken kunnen lezen en vind E-readers nogal klein en duur :') Dus vandaar.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ubiquitous schreef:
    (...)

    Het klinkt misschien wat omslachtig, maar ik wilde graag gratis boeken kunnen lezen en vind E-readers nogal klein en duur :') Dus vandaar.


    Snap ik. Maar ik had al gewoon een gratis ereader op mijn tablet staan, dusja.


    16 - 09 - '17

    Syliam schreef:
    Bedankt iedereen!

    @Mitchell, Nikki had al lief zelf via pb iets naar me gestuurd. Nog is bedankt daarvoor, Nikki!
    @Taka, ik ben best slecht in Frans en vind het persoonlijk geen leuke taal.


    Jaa, maar Victor Hugo :O
    Dat is gewoon een geweldige schrijver. xd
    Maar ik snap je punt hoor dat Frans je niet zo ligt, mij ligt het ook totaal niet, maar ik vind het wel weer een mooie taal.
    Alleen tja, die Fransen zijn zo chauvinistisch dat ik niet zou durven die taal te leren, want stel dat ik een fout maak :O
    Dan executeren de Fransen mij misschien nog. xd


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Tsukuyomi schreef:
    (...)

    Jaa, maar Victor Hugo :O
    Dat is gewoon een geweldige schrijver. xd
    Maar ik snap je punt hoor dat Frans je niet zo ligt, mij ligt het ook totaal niet, maar ik vind het wel weer een mooie taal.
    Alleen tja, die Fransen zijn zo chauvinistisch dat ik niet zou durven die taal te leren, want stel dat ik een fout maak :O
    Dan executeren de Fransen mij misschien nog. xd


    Ik ken hem niet denk ik.
    Haha, oei oei.. xp


    16 - 09 - '17

    Ik heb zo'n 20.000 boeken via spotnet binnengetrokken, maar volgens mij is dat niet voor iedereen toegankelijk.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."