• Dat moet je toch maar kunnen. Je volproppen tijdens de feestdagen en in plaats van verzwaren afvallen. Ik heb toch echt een raar lichaam, maar deze keer hou ik er toch echt van.

    Wat aten jullie trouwens tijdens de feestdagen?
    Op Kerstavond at ik een lekkere Moby Dick (dat was de naam van de zalm :'D), een heerlijk forelsoepje en lekkere eend met kroketjes en appeltjes met veenbesjes.
    Op kerstdag zelf was het een gourmet schotel.
    Beide dagen gingen natuurlijk ook gepaard met hapjes, cava en wijn.
    NOMNOM!


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Orchard schreef:
    (...)
    Schijtwijf.


    Touché.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Kerstavond: Rollade met rode kool, aardappels en appelmoes :3
    1e kerstdag: Gourmetten :3
    2e kerstdag: CHINEEEEEEEES :Y)


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Ik krijg opnieuw honger van jullie. :'D


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    De eerste dag lopen buffet bij de chinees en tweede kerst dag kookte iedereen van de familie wat, 5 gangen menu ^^


    ©1998

    Eerste kerstdag hadden wij kerstbrunch met broodjes en kerststol enzo. Met als afsluiter taart, want mn tante is jarig op eerste kerstdag.
    's avonds at ik aardappelpuree met rode uien en vergeten groente zoals pastinaak. En ijs.
    Tweede kerstdag gingen we 's avonds gourmetten, en weer ijs.

    Krull schreef:
    Eerste kerstdag hadden wij kerstbrunch met broodjes en kerststol enzo. Met als afsluiter taart, want mn tante is jarig op eerste kerstdag.
    's avonds at ik aardappelpuree met rode uien en vergeten groente zoals pastinaak. En ijs.
    Tweede kerstdag gingen we 's avonds gourmetten, en weer ijs.
    Vergeten groeten kunnen echt lekker zijn, maar ik heb ooit eens een soep gedronken van verloren groenten en bah ik heb er zelf geen woorden voor hoe slecht dat dat smaakte. Maar dan kan je wel vaker hebben als het uit een brik komt.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Avarosa schreef:
    (...)Vergeten groeten kunnen echt lekker zijn, maar ik heb ooit eens een soep gedronken van verloren groenten en bah ik heb er zelf geen woorden voor hoe slecht dat dat smaakte. Maar dan kan je wel vaker hebben als het uit een brik komt.

    In sommige gevallen kan je zeker zeggen 'Het zijn niet voor niks vergeten groente'. Maar aan de andere kant, eet je dan wel weer eens iets anders dan die paar groentes die je gewend bent om te eten.