• Ik ben zo'n vier uur bezig geweest aan deze trailer en ondanks mijn perfectionistischheid ben ik uiteindelijk klaar met mijn trailer. Er zitten twee fouten in, maar ik heb geen zin om het aan te passen en weer uploaden op Youtube, doe ik wel een andere keer c:



    Heb je wel eens een trailer gemaakt? Hoe vond je die?


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Ik vind het een mooie trailer! Met welk programma heb je 'm gemaakt?


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Mijn mening ken je al (:


    16 - 09 - '17

    Dumbledore schreef:
    Ik vind het een mooie trailer! Met welk programma heb je 'm gemaakt?


    Ik maak mijn trailers met iMovie c:


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Noooooo why would you make a Divergent/1D story.
    Maar voor je eerste goede trailer vind ik hem wel heel goed, maar daarvoor is iMovie ook echt een heel goed programma.

    Mijn beste trailer vind ik deze. Ik heb er 7 uur aan gewerkt samen met mijn zus. Ook met iMovie btw. Er zitten ook nog wat fouten in, maar ik was er echt trots op.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Avarosa schreef:
    Noooooo why would you make a Divergent/1D story.
    Maar voor je eerste goede trailer vind ik hem wel heel goed, maar daarvoor is iMovie ook echt een heel goed programma.

    Mijn beste trailer vind ik deze. Ik heb er 7 uur aan gewerkt samen met mijn zus. Ook met iMovie btw. Er zitten ook nog wat fouten in, maar ik was er echt trots op.


    Hehe nee, geen Divergent/1D. Ik gebruik alleen Shailene Woodley als mijn personage, omdat ze er goed bijpast.
    Dat is echt een goede trailer, haha. Vele malen beter dan de mijne c:


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    We maakten er beiden al veel, maar die waren heel amateuristisch. Dit was eigenlijk onze eerste grote project om het zo maar even te zeggen.

    Haha, oef. :'D
    Mag ik wel een klein puntje van kritiek geven? Ik snap eigenlijk het hele verhaal niet echt je trailer door de concertbeelden. Die passen namelijk echt niet bij de rest van de beelden. Misschien moet je meer zoeken naar passende beelden? Qua overhang zit je wel heel goed. Je speelt echt goed in op je muziek en die 'aftiteling' was ook echt goed. Maar de beelden zelf waren een beetje een boeltje in mijn ogen omdat ze niet echt bij elkaar pasten. Zeker in het begin.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Avarosa schreef:
    We maakten er beiden al veel, maar die waren heel amateuristisch. Dit was eigenlijk onze eerste grote project om het zo maar even te zeggen.

    Haha, oef. :'D
    Mag ik wel een klein puntje van kritiek geven? Ik snap eigenlijk het hele verhaal niet echt je trailer door de concertbeelden. Die passen namelijk echt niet bij de rest van de beelden. Misschien moet je meer zoeken naar passende beelden? Qua overhang zit je wel heel goed. Je speelt echt goed in op je muziek en die 'aftiteling' was ook echt goed. Maar de beelden zelf waren een beetje een boeltje in mijn ogen omdat ze niet echt bij elkaar pasten. Zeker in het begin.


    Ja klopt, ik had nogal moeite om goede beelden te zoeken. Ik vond het maar genoeg en had het afgerond, maar de volgende keer ga ik er echt voor zitten. Zelfs al is het vakantie, ik moest nog veel schoolwerk doen, mweh.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Desnoods gebruik je een beeld minder van hem. Ik heb ooit eens een trailer voor iemand gemaakt waar Harry maar 1x in voorkwam gewoon omdat het anders niet paste.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Mooi ! C:
    En inderdaad, maar dat is al gezegd, in het begin is het een beetje onduidelijk, maar het past goed bij de muziek! C:


    ' So many books, so little time ' ~ Frank Zappa

    Als je toevallig eens een trailer zou willen maken voor een story van mij!! Ik vind hem echt zot goed en ik wil zeker het verhaal lezen!!
    xxxxxx